Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

17.3 מגיע בשעות אלה לסיומו. האימון היה הראשון לשנת 2017 שהציג עבודת מוט, והיו כאלה שגם הגדירו אותו בתור "אימון האופן הטוב ביותר בכל השנים", מכיוון שהוא דורש מאנשים גם יכולת הנעת משקולות וגם יכולת ג'ימנסטית טובה.

למרות שמאט פרייז'ר אמר שהתוצאה שלו בערב ההכרזה לא תעמוד, רק שני אנשים בעולם כולו הצליחו לנצח אותו: ג'ף אוונס (17:29) ובן סמית', האלוף משנת 2015, עם 17:17. התוצאה של סמית' מהירה מפרייז'ר בחצי דקה בדיוק, אך חשוב לזכור שלפרייז'ר לא היה הרבה יותר מכמה דקות להתחמם מהרגע שהוכרז האימון ועד שביצע אותו. פרייז'ר יושב כרגע במקום הראשון בדירוג הכללי, כאשר מאחוריו במקום השני ניצב ריצ' פרונינג, האלוף האלמותי.

בקרב הנשים, היו אלה שתיים שהשאירו לכל שאר השדה אבק – במקום הראשון הייתה זאת קארה ווב, שעשתה את האימון תוך פחות מ-16 דקות. ווב באופן מסורתי עושה את אימוני האופן שלה פעם אחת בלבד ותמיד ממועדון הבית שלה, CrossFit Roar שבאוסטרליה. ווב ניצחה בשנה שעברה את אימון 16.2, שהיה דומה במבנה ל-17.3 בכך שהוא דרש עבודת מוט כבדה עם נפח עבודה לפניה, מבוצעת במסגרות זמן מתרחבות. לא הרבה מאחוריה נמצאת האלופה משנת 2014, קמיל לבלנק בזינט, שסוגרת לעצמה מקום שני ברציפות לאופן זה עם תוצאה של 16:11. התוצאה הבאה אחריהן היא של שרה סיגמונדסדוטיר, עם 18:03 – כמעט שתי דקות הבדל ביניהן.

אם תרצו לראות את הביצוע של קארה ווב, ניתן לראות האיון המלא כאן.

ובארץ?

דניאל שרבקוב מקרוספיט TLV היה הישראלי שהגיע הכי רחוק באימון הזה, עם 154 חזרות, והיה היחיד בארץ שהצליח לפתוח את הסיבוב החמישי של האימון. שרבקוב יושב כרגע במקום הראשון, במקביל לרם דובר. "זה היה מפתיע, לא ציפיתי לזה", הוא סיפר לנו. "עשיתי את האימון פעם אחת, וחשבתי שיצליחו לעבור אותי, אבל כשרציתי לעשות בפעם השנייה זה הרגיש לי לא טוב, אז ויתרתי". השיא האישי שלו בסנאצ' הוא 115 קילו, ופשוט לא היה לו אומץ להכנס באימון מתחת ל-110. "המטרה זה הריג'נלס, יש לנו סיכוי טוב לטוס כרגע. אבל עכשיו אני חושב אולי על לנסות לנצח את האופן בארץ, לכל היותר אני אזכה בחולצה".

את המקום הראשון בנשים קטפה גאיה צור, נערת הפלא מקרוספיט הזאבים של יוני וולף. צור, רק בת 17, יושבת כרגע במקום הראשון בדירוג הכללי כשהייתה הישראלית היחידה שהגיעה לסיבוב הרביעי, אך לא הצליה להניף את ה-70 קילו. מאחוריה יושבת ניקול (ניקי) פטל, האמריקאית שהצטרפה לקרוספיט TLV והייתה לבוגרת היחידה שהתקרבה לסיים את הסיבוב השלישי – רק סנאצ' אחד עצר ממנה להתקדם והיא סיימה עם 107 חזרות.

דיווחי קבוצות

הצוותים של TLV והדר יוסף ממשיכים לשב בנוחות במעלה הטבלה כשהם חולקים את המקום החמישי בדירוג הכללי. כפר סבא ירדו מעט באימון הזה, מהמקום ה-12 ל-14, אך ביניהם לבין העשיריה מפרידות רק 7 נקודות.

עוד ראויה לציון התוצאה של קודי אנדרסון, אחד המתחרים הכי קטנים שאי פעם הגיעו לגיימס. אנדרסון, ששוקל 78 קילו על מטר ושבעים, היה חסר רק חזרה אחת בלבד כדי לסיים את האימון. להזכירכם, המוט האחרון היה 120 קילו. לצורכי השוואה, בן סמית' שלקח את המקום הראשון שוקל כמעט 90 קילו.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X