Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ממש כמו שמכוני כושר נוטים לייצר טיפוסים מסוימים, כך גם מועדוני הקרוספיט. לא יעזור לנו אבל גם אנחנו ניחנו בכל מיני טיפוסי התנהגות מציקים, מצחיקים או סתם מוזרים שכאלה. להלן סקירה מהירה שלהם ודרכי התמודדות בסיסיות.

* נכתב בלשון זכר אך פונה לשני מינים.

shockist

1. השוקיסט

השוקיסט הוא כבר כמה חודשים בקרוספיט ומזמן סיים יסודות, אבל עדיין, כל פעם כשיש שימוש באחוזים על לוח התוצאות, או ראשי תיבות של תרגיל כלשהו (בשביל זה יש לנו מילון מונחי קרוספיט, אגב) – הבן אדם חוזר לימי הצבא ומאבד את זה. צפו לעיכוב של יותר מכמה דקות בזכות הטיפוס הזה שעדיין, למרות מיטב מאמצי החבר'ה לסייע, פשוט לא קולט איך אנחנו עושים את זה.

משפטים נפוצים: "מה זה התרגיל הזה?", "סנאצ' זה קלין נכון?", "זה קלין עם סקוואט או בלי?", "מה המשקל שלי?", הדובדבן שבקפצת: "מתחילים עכשיו??? רגע יש לי קקי".

A photo posted by Roel (@roelolinga) on

2. מתאמן האינסטוש

תזהרו בצעדים שלכם בבוקס, כי יש מצב שהוא/היא בדיוק באמצע צילום ואתם הולכים להרוס את הפריים! ולמי אכפת שאתם באמצע WOD וצריכים להגיע לברזייה בכלל? החבר'ה האלה יצלמו את האימון/חזרה/זווית שלהם ואין שום דבר שיעצור אותם.

ההתנהגות הזאת אגב תופיע במיוחד באפן, שזה קצת הרבה יותר מוצדק. בקרוב אצלכם.

sovel

3. הסובל

הבחור או הבחורה האלה עדיין לא למדו את רזי הפייסניג (Pacing) באימון ולא יודעים לעבוד בקצב נכון. בתחילת האימון זה יראה ממש ממש מבטיח אבל בסוף המשחק שלהם יפול כמו בית קלפים. ייללות יאוש, קללות ודכאון כללי מהכיוון שלהם צריכים להלקח בחשבון. אבל היי, תהיו חמודים ותעודדו אותם, הם רק בתחילת הדרך אחרי הכל והם צריכים את הדחיפה.

4. הגונח

זה צ'ובקה ממלחמת הכוכבים, או שזה מתאמן קרוספיט באמצע מאמץ? זאת השאלה שתעסיק אתכם במהלך חלק גדול מהאימון עם הגונח/ת. מדובר במתאמן שעובד קשה והוא חייב להראות את זה. כולם חייבים לדעת את זה, ולכן תשמעו גניחות מאמץ גם באמצע תרגילים פשוטים יחסית כמו קפיצות בודדדות בחבל או בקפיצה על ארגז.

BIGDEAL

5. המתפלסף

הבחור הזה יודע הכל. פשוט הכל. או לפחות ככה הוא חושב. זה אומר שהוא יעיר ויגדף אתכם באמצע הנפה, יבקר את סגנון החיים שלכם ויבוז לכם כשתאכלו מולו מאכל לא פליאוליתי. והאבסורד? הבן אדם הזה הוא בכלל לא המאמן שלכם! דעו ליצור את ההפרדה ולהבין למה מדברי המתפלסף כדאי להקשיב ולמה לא.

11191152_1069498339741945_1658194639_n

6. הממותג

למתאמן הזה יש את כל הציוד העדכני ביותר של ריבוק, עם סט חלופי של Rogue בתיק ועוד קצת אנדרארמור במקרה שימאס לו. צפו לראות גם גרביים ססגוניות, רצועות שורש כף-יד מהודרות, טייצים (גם בקיץ), חולצות של בוקסים שביקר בהם ועוד. הסיבה היחידה שהוא מצוין פה היא קנאה.

תביאו לי קצת Rogue, בחיאת.

professional

7. המקצוען המעצבן

המתאמן הזה עושה לכם את המוות – מנטלית. אתם מתחילים את האימון ואתם אופטימיים, נראה שאתם באותו קצב איתו/ה ואתם חושבים לעצמכם – "Today is the Day, אני אשיג אותו!". דקה אחר-כך, אתם שומעים "Time".

אין מה לעשות, המקצוען המעצבן פשוט תותח בקרוספיט ואתם אולי קצת פחות. וזה בסדר. יום אחד אגב, אם תבחרו להתפתח בתחום – אלה יהיו המורים שלכם והחברים הכי טובים שלכם בבוקס.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X