Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אין ספק שסשה היא אחת המתאמנות היותר בולטות בארץ, עם מוסר עבודה מרשים באמת שהניב לה את המקום הראשון בארץ באופן (18-35), אין מצב שלא שמעתם עליה. בואו להכיר אותה יותר!

סשה (או אלכסנדרה, אבל תקראו ה סשה) עלתה לארץ לגמרי לבדה במאי 09' מאוקראינה, עם תואר בביוטכנלוגיה, כל הבגדים שהיו בארון (ומעיל עור למקרה שיהיה קר בישראל :)). מהר מאוד היא מצאה את מקומה במכללת וינגייט, שם היא גילתה את האהבה שלה לספורט ואורח חיים בריא ופעיל שכולל עבודה עם אנשים. היום סשה היא מאמנת אישית ותזונאית, ומקדמת את הספורט ואפילו הקימה קבוצה לנשים שמתאמנות בקרוספיט – Crossfit Girls Israel דרכה היא מחפשת לעודד נשים לעסוק בספורט ולשבור את הסטיגמות והמיתוסים הקשורים בהרמת משקולות והמראה הנשי.

1. מהו סיפור הקרוספיט שלך? איך תחלת להתאמן?

בוינגייט הייתה הפעם הראשונה בה שמעתי את המושג קרוספיט. התחלתי להתאמן אצל עומרי פלד בהרצליה ומהר מאוד מצאתי את עצמי נמשכת עמוק יותר ויותר.

2. איך נראית שגרת האימונים והתזונה שלך?

מפעם בשבוע התקדמתי לשישה, שבעה ושמונה אימונים שבועיים. היום אני יכולה להעיד כי אני מתאמנת בממוצע פעמיים ביום ומקפידה לקחת יום מנוחה אקטיבי אחת בשבוע.

מבחינת תזונה – בקרוספיט הייתה הפעם הראשונה ששמעתי על תזונת פלאו. עם קצת סקפטיות בהתחלה לקחתי על עצי את אתגר 30 הימים והבנתי שלשם אני שואפת. לאחר ההתנקות אני מאמינה שצריך להגיע לאיזון עם הגוף ובמיוחד בשגרת אימונים תובענית הגוף כן צריך פחמימות במידה כלשהי. אני כן מקפידה לא לאכול אוכל מעובד ונמנעת ממוצרי חלב רזים ומרבה בשתיית מים, בשר, דגים, אגוזים וירקות.

3. מהי ארוחת הצ'יט האהובה עליך?

לפעמים, אחת לכמה ימים מתפנקת על מנת גלידה טובה או קינוח פרובוקטיבי כזה או אחר ומופיע בדמות שוקולד בווריאציה עם גלידה.

4. מהו התרגיל הכי אהוב עליך בקרוספיט?

בגדול, לראות אנשים ששולטים בגוף זה דבר מדהים. אם יש תרגיל שמראה שליטה ברמה גבוהה, טכניקה מהירות ועוד הרבה מהמיומנויות החשובים לנו בקרוספיט זוהי ההנפה. אין כמו ביצוע מושלם של סנאצ' במשקל כבד. לצערי יש לי עוד הרבה לאן להשתפר עם הסנאץי׳ שלי ואני משתדלת לעבוד לעיתים תכופות על הביצוע והטכניקה.

5. האם יש מישהו/י בקרוספיט או מחוצה שלו שמעניק/ה לך השראה כמתאמנת?

מה שיפה בקרוספיט הוא הגילוי העצמי. אותם אנשים שמגיעים בלי ציפיות או יכולות מיוחדות אבל כאלו שהרצון בשילוב הקבוצה והעידוד מראים לי שהכל אפשרי ושל גוף אין גבולות. אותם אנשים שלא מוותרים לעצמם ונותנים הכל בכל אימון. אנשים שפורצים את המחסומים של עצמם ופורצים בבכי מהתרגשות כי לא האמינו שהם מסוגלים. זו מהות בקרוספיט בעיניי וזו ההשראה שלי.

6. כל הכבוד על המקום הראשון באופן בארץ! על מה את נותנת דגש באימונים שלך? עשית הכנות מיוחדות לאופן מבחינת האימונים?

אני לא אשקר שקיוויתי מאוד השנה להצליח לעלות לשלב הריג׳נלס באסיה, אבל הקבוצה שלנו עלתה וגם זה הישג גדול עבורי. לפני התחרות התכנון היה לתת דגש על כח והנפות וחודש לפני לעבור למטקונים והעלאת הסיבולת. מה שיצא בפועל היה המשך שגרת אימונים.

7. מה למדת מהתחרויות הקודמות שלך (ה-RFA האחרון)? מה את הולכת לעשות שונה השנה?

אור העובדה שהייתי מתחרה מתחילה, בתחרות בשנה הקודמת משקלי העבודה היו מעט נמוכים, וכך גם ה-skills. לא שלטתי במתח, בקפיצה בחבל, הליכה על הידיים ועוד מגוון תנועות. השנה אני מרגישה מוכנה יותר, עבדתי על חולשות ואני מרגישה מסוגלת להתמודד בצורה בוגרת יותר עם כל אתגר שלא יבוא!

——

תודה לסשה על הראיון! סשה תתחרה ב-RFA ב-24-25/04. בואו לעודד אותה!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X