Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

דורון פרילוק, מאמן ראשי והבעלים של קרוספיט פתח תקווה (CrossFit Petah Tikva) מספר לכם על ראשיתו של אחד המועדונים הפעילים ביותר בגוש דן.

כתובת:ז'בוטינסקי 90, פתח תקווה.

בעלים: דורון ואגוסטינה פרילוק.

מאמנים: דורון פרילוק- מאמן ראשי, אגוסטינה פרילוק, שירן כהן, רמי ורדי, יעקב ברבי, גיא לוי.

תאריך פתיחה: נובמבר 2013.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

אימון הקרוספיט הראשון שלי הה בארה"ב. גרתי בקולמבוס אוהיו שנתיים, למדתי שם והתחרתי כמלגאי באלתטיקה קלה וריצות שדה. במהלך ה-Off Season חבר לנבחרת הזמין אותי לאימון הקרוספיט הראשון שלי- הלן. מאז התמכרתי.

קרוספיט-פתח-תקווה-1

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

אני מתאמן בקרוספיט משנת 2005 ותמיד רציתי לייצר משהו משלי. רציתי לבנות מסגרת שמחברת בין קרוספיט לנישות שונות בענף (סטרונגמן, אנדורנס, הנפות אוליפיות ועוד) במקביל לקהילה חזקה מאוד שנותנת חזרה בארועי צדקה שונים. אחרי שסיימתי את לימודי התואר השני הרגשתי שהתזמון הוא נכון והשאר הוא היסטוריה.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

זה פחות עניין של להתבלט ויותר עניין של להשאר אמיתי למה שאנחנו עושים. מטרת העל שלנו היא לתת מענה לכל אדם שמגיע אלינו. החל מאנשים שרוצים להכנס לכושר ועושים את הצעדים הראשונים בעולם הספורט, דרך ספורטאי עבר שמחפשים להחזיר עטרה ליושנה וכלה במתחרים ברמה הגבוהה ביותר שמחפשים בית שנותן מענה לצרכים שלהם.

צותת המאמנים שלנו מגוון, הציוד שלנו הטוב מסוגו בארץ הן בכמות וכמובן באיכות ואנחנו מציעים מערכת שעות גדולה ומגוונת. שטח המועדון (כדונם) הגדול מאפשר לנו להכיל כמות מתאמנים גדולה במקביל (שני אימונים( וכמות המאמנים ואיכות ההדרכה משמרים את יחס החניכה שחשוב לנו לא פחות.

הדבר היחידי שאולי מבדל אותנו הוא החיבור החזק מאוד לצה"ל ולנתינה לקהילה. אישתי קצינה בקבע כעשר שנים, בעברה מ"פ לוחמת והיום קצינת אימון גופנית ראשית של פיקוד דרום. אנחנו נותנים מעננה ליחידות שדה ויחידות מיוחודות שמחפשות לשלב אימוני קרוספיט בשגרה המבצעית שלהן בדרך בטוחה. מלבד זה, אוגי גם מנהלת ומאמנת את תוכנית הקרוספיט קידס הגדולה בישראל עם כ-70 ילדים בגילאי 4-12!

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כן. הקבוצה יחסית חדשה אבל יש לנו מספר נשים וגברים מאוד חזקים בבוקס והגאווה האמיתית היא שכולם נבנו אצלנו מאפס!

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

הדגש שלנו הוא לאפשר לכל אחד להתפתח לכיוון הספורטיבי אשר מעניין אותו. כמו שאמרתי, אנחנו מציעים אימוני סטרונגמן (היינו נותני חסות ראשיים לאליפת הארץ הראשונה!), קרוספיט אנדורנס (יש לנו ספורטאים רבים שמתחרים במירוצים שונים במהלך השנה), הנפות אולימפיות ואימוני ילדים. מלבד אלו, כמובן שיש לנו אימוני קרוספיט "קלאסיים" ושעות אופן ג'ים בהן כל אחד יכול לבוא ולתרגל עצמאית.

השורה התחתונה היא פלורליזם ספורטיבי- הבמה, הכלים וההדרכה נמצאים אנחנו רק מצפים מהמתאמנים שלנו להגיע, להציב מטרות ולעבוד קשה!

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

יש לנו מתאמנים בין הגילאים 4-65 כאשר יש משפחות שלמות שמתאמנות אצלנו! היופי בקהילה של קרוספיט פתח תקווה הוא הגיוון. מילדים, נערים לפני גיוס, חילים משוחררים, צעירים, עובדי הייטק, עצמאיים…אפשר למצוא אצלנו את כל הקשת.

קרוספיט-פתח-תקווה-4

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם

יש המון סיפורי הצלחה אבל האהוב עלי הוא סיפור משפחתי של משפחת שרגיל בן סירה. האמת שחבל להכביר במילים וכדאי פשוט לקרוא את הפוסט המצויין של אם הבית מיכל כאן.

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

בהחלט. אנחנו המייסדים של ה-Garage Games Israel שהתקיימו פעמיים עד כה עם קרוב ל-200 מתחרים ומתחרות מכל הארץ. הייחודיות של התחרות היא שכל ההכנסות קודש לחיילים בודדים!

קרוספיט-פתח-תקווה-2

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

מתאמנים מגיעים אלינו לסדנת יסודות – מפגש אחד של שעתיים שבמהלכו אנחנו עושים יישור קו ראשוני בנוגע לתנועות ולתרגילים שמופיעים באימונים. לאחר הסדנא המתאמנים משולבים באימוני הקבוצה עם תשומת לב אישית יותר של המאמנים. לאחר בין חודש-שלושה חודשים אנחנו ממליצים גם לגוון ולהצטרף לאימוני הסטרונגמן והאנדורנס.

מתאמנים שמעוניינים להשתתף באימוני ההנפות האולימפיות שלנו עוברים סדנת יסודות נוספת כחלק מהמנוי.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אלכם ולבקר?

בהחלט! מתאמנים מבוקסים אחרים מוזמנים בחינם.

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים?

אנחנו הבעלים של קרוספיט בת ים שפועלת בדיוק לפי אותם סטנדרטים שלנו ובניהול של המאמן הראשי ושותף שלי לדרך גיא לוי (האגדי!). בוקסים נוספים בדרך.

תגובות

תגובה אחת

יש לכם מה להוסיף?

X