Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מושיקו גריף, מאמן ראשי ובעלים במועדון קרוספיט גריף/פרדס חנה כרכור (CrossFit Pardes Hana) מספר לכם על ראשית המועדון שעושה שמות אי-שם בחלק הצפוני של ארצנו.

כתובת: המושב 42 כרכור.

בעלים: מושיקו גריף.

מאמנים: יוני ציוני, דוד ברנדין ואור ארליך.

תאריך פתיחה: 3/2012.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

2007 נחשפתי לקרוספיט דרך האינטרנט לאחר שחיפשתי שיטת אימון שתשתלב טוב עם אומנויות לחימה והגעתי לקרוספיט.

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

רצון להפיץ את הקרוספיט לכמה שיותר אנשים וחלום שהתגשם להיות בעלים של מועדון כושר.

קרוספיט-פרדס-חנה-כרכור-גריף-3

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

מועדון ותיק בפרברים שתמיד נמצא על המפה!  קבוצת הבוקר(5:30 כן כם שמעתם נכון!) הכי מגובשת שיש, חלומו של כל מאמן לאמן קבוצה כזאת! רק לידיעה- אשתי ואחותי ייצרו חובקים תוצרת האחרץ עם לוגו המועדון שלנו והן גם מייצרות עבור מועדונים אחרים עם הלוגו שלהם(ניתן לפנות אליהן).

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

בוודאי – הבולדוזרז! בתור בעלים ומאמן ראשי אני מאמין בדוגמא אישית, אני מתחרה מזה 4 שנים(מהתחרות הראשונה בארץ) ומלווה את מתאמני ומלמד אותם מהנסיון התחרותי שלי. כמו כן, המטרה השנתית הבאה שלי היא להוציא מתחרים מהמודון לתחרות הארצית.

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם?

המוטו שלי הוא "איכות על פני כמות" הדגש המרכזי הוא טכניקה, טכניקה וטכניקה! יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי? הרמות אולימפיות- אחד מהאהבות הגדולות שלי!  אימון ילדים- חוג שנבנה במיוחד השנה לילדי כיתות ו-ח.

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

הכל מכל! במועדון מתאמנים הרבה בני נוער, נשים, גברים וגם ילדים.

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם.

כל מתאמן שמתמיד באימונים חווה הצלחה ומשתף אותנו בה. אנחנו דוחפים להתמדה! ממתאמן שעבר תאונת דרכים וניתוחים עם ידיעה שאנו יוכל לעשות פעילות גופנית לעולם כיום הוא מבצע את האימונים עם קבוצת המתחרים. ספורטאים שמשתפים אותנו בהתקדמות שלהם בספורט שהספציפי שלהם כמו שחקני גולף, צוללנים, שחקני כדורגל, טריאתלטים ועוד… וכרגיל כמו בכל מועדוני הקרוספיט האחרים מתאמנים שמספרים על שיפור באיכות החיים שלהם.

קרוספיט-פרדס-חנה-כרכור-4

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

ברור! אנחנו עושים ערבי גיבוש, נפגשים לערבי "על האש" ברוח הפליאו, אירחנו לאחרונה את שוק הפליאו במתחם ודעאל שלו הרצה אצלנו במועדון. ב-2/4 נחגוג 3 שנים למועדון במסיבה מגניבה שמפיק לנו מתאמן שהוא מארגן אירועים מקצועי.

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

כל מתעניין מגיע לצפות באימון (אין לנו אימוני ניסיון- כי קרוספיט לא ניתן לשפוט באימון ניסיון אחד..), כל מתאמן מחויב לעבור סדנת יסודות, המתאמן החדש מקבל חודש של התנסות (אנחנו מאמינים שכדי להבין מה זה קרוספיט צריך לחוות את השיטה ובכמה שיותר אימונים – לכן נולד הרעיון של חודש התנסות) בו הוא משתתף באימוני מתחילים, לומד ומתרגל טכניקה. האיכות עדיפה על כמות ולכן הם לומדים לשים את האיגו בצד…מתאמן מתחיל יבצע את האימונים בחודש חודשיים הראשונים שלו עם מוט ריק והתאמות עד שהטכניקה שלו תהיה פרפקט. התקדמות הדרגתית בכל תחומי האימון.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

בטח! המועדון שלנו הוא משפחה, כולם מוזמנים! בכל חודש יש לנו מתאמנים שמגיעים מכל מני מקומות בעולם (ראיתם מה זה! פריפריה אבל על המפה!) לוס אנג'לס, שוויץ, ניו יורק…

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים?

מועדון קרוספיט חוף הכרמל הוא מועדון אחיו של קרוספיט פרדס חנה – כרכור. חוץ מזה כולנו קהילה אחת, אוהבים, מפרגנים ומבצעים אימונים משותפים כל הזמן.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X