Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כתובת: סירקין 19, גבעתיים.

בעלים: פבל קמינסקי ועמרי אלמקייס.

מאמנים: עמרי אלמקייס (מאמן ראשי) \ אסי בילדוסולה \ דור שוטוב \ דוד ליטוינוב (הרמת משקולות).

תאריך פתיחה: 1/1/2014.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

עמרי – אני עוסק בספורט בערך מאז שאני זוכר את עצמי, מגיל קטן התעסקתי באומנויות לחימה (ג'ודו וטאקוואנדו) וב-6 שנים האחרונות עסקתי באימון גופני בחדרי כושר קונבנציונאליים החל משנת 2008. תוך כדי סריקה באינטרנט וקריאה על תוכניות אימון שונות נתקלתי בשיטה. האימון הראשון שביצעתי היה "300" מתישהו בשנת 2011 ומשם כבר לא היתה דרך חזרה. מצאתי את עצמי יושב עד שעות מאוחרות, קורא מאמרים בקרוספיט ג'ורנל וצופה בערך בכל הסרטונים של קרוספיט ביו-טיוב וככה בעצם לומד יותר על השיטה. התחלתי להתאמן בקרוספיט באופן עצמאי בחדר הכושר שבו עבדתי ובהמשך באחד הבוקסים בתל-אביב (שם הכרתי את פבל) עד לפתיחת המועדון הנוכחי.

פבל – מרבית שנותיי (30) עסקתי בספורט, החל מהתאבקות ועד לטניס.
לקרוספיט נחשפתי לפני כ-4 שנים יחד עם שותפי לדירה אדי (כיום הבעלים של קרוספיט אשדוד), כיוון שלא היה מקום מוסדר שיכולנו להתאמן וגם לא היה בציוד התחלנו מלראות אתלטים ביוטיוב ולנסות את האימונים שהם ביצעו.

אני עדיין זוכר את המטים שקיבלנו כשהיינו עושים רינג מאסלאפים בירקון , וכיוון שלא היה לנו Medicine ball , השתמשתי בכדור כדורסל ממולא בחול שהיה נשפך לנו על הפנים בכל חזרה של Wallball.

קרוספיט-פנדה-6

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

עמרי – לפתוח בוקס תמיד היה משהו שרציתי לעשות מהרגע שהתחלתי להתאמן בקרוספיט. רציתי לפתוח מקום משלי שיאפשר לאנשים  להיות חלק מקהילה תומכת ומעודדת לשיפור עצמי והכי חשוב, מקום שיהפוך את האימונים לכיף ויגרום לאנשים לרצות להתאמן לשם שיפור יכולות ולא אסתטתיקה. זה עקרון שתמיד היה חשוב לי אישית בתור מאמן גם בחדרי כושר קונבנציונאליים שבהם מתאמנים לשם פיתוח-גוף רוב הזמן.

פבל – אצלי לעומת עמרי זה היה שילוב של אילוץ ופיתוח אישי. למי שלא מכיר אותי, אני טכנולוג ותחום עיסוקי העיקרי שלי הוא סטארטאפים.
לפני שפתחתי בוקס הייתי כבר מעורה מאוד בקהילה, התאמנתי כשנתיים והכרתי את כל התרגילים, בנוסף הייתי מתאמן עם חבר'ה מתקדמים יותר מכל המועדונים תחת המסגרת של No-Rep Club שהיא פלטפורמה להפגיש בין מועדונים ואתלטים.

לאחר שאני ועמרי חזרנו מקורס מאמנים בחו"ל, עקב סיבות אישיות נאלצתי לעזוב את הבוקס בו התאמנתי, ובד בבד אני ועמרי התחלנו לשחק עם הרעיון של לפתוח בוקס משלנו.

וכך זה קרה, מהר מאוד התארגנו על מקום והתחלנו לנוע קדימה.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתכם מייחד אתכם?

במילה אחת: קהילה.
בשתי מילים: קהילה מדהימה.

מעבר לססמאות ומילים יפות הצלחנו ליצור קהילה חיה ותוססת סביב הבוקס.

קרוספיט-פנדה-5

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

קבוצת המתחרים שלנו, הפנדות השחורות, תפתח מיד לאחר האופן ותתאמן באופן קבוע בימי שבת ב-18:00 באווירה תחרותית, ועם תוכניות אימון מותאמות לכל האתלטים שיתקבלו לקבוצה. משם נשלח אתלטים לתחרויות הארציות ובתקווה גם לתחרויות בינלאומיות.  מנצח אחד ב-RFA – כבר יש לנו (אסי בילדוסולה לקח את המקום הראשון ב-RFA של שנת 2014).

מעבר לקבוצת המתחרים שדיבר עליה עמרי, אנחנו ממשיכים לארח מידי פעם אימוני "No-Rep" שפתוחים לכל המועדונים, עד שנמצא לו בית חם ואוהב.

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליה דגש כרגע או בכללי?

כרגע בגלל תקופת האופן אנחנו שמים דגש גדול יותר בעבודת טכניקה וסקילס על מנת לאפשר לכמה שיותר מתאמנים להשתתף. בשוטף, תוכנית האימונים מאוד מאוזנת מבחינת עבודה על כל מרכיבי הכושר, כל מתאמן שמעוניין מקבל תוכנית כח אישית על מנת להתחזק ובנוסף, יש לנו קבוצת הרמת משקולות בניצוחו של דוד ליטבינוב האגדי שדואג לעבוד עם המתאמנים על ההרמות האולימפיות.

דבר שאנחנו לא מוותרים עליו באף אימון זה עבודת כוח או סקילס. ה-WOD מבחינתנו הוא רק חלק באימון ולא ה-חלק, ולכן אין אימון שעובר ללא עבודה חרוצה על גזרת הכוח או הסקילס.

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו.

התמונות לפניכם:

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

כל מנוי חדש שמעוניין להצטרף, עובר סדנת יסודות בת 2 מפגשים של שעה וחצי בהם הוא לומד את העקרונות של השיטה, לומד ומתרגל את התרגילים המרכזיים ומקבל המלצות להשתלבות באימונים בצורה מיטבית. כמו כן, כל מנוי מקבל Logbook של המועדון שבו מידע נוסף בנושאי אימונים ותזונה ומאפשר תיעוד ומעקב אחרי האימונים ואחרי השיפור שלו.

קוספיט-פנדה-3

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

אפשר לבוא לבקר לאימון חד-פעמי בתיאום מראש ובעלות המצויינת באתר שלנו.

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים?

לרון אלמונסי מ-CrossFit Hasharon Poleg ויוני וולף מ-CrossFit Hazeevim – אנחנו חייבים תודה ע-נ-ק-י-ת, על כל הפרגון והעזרה עם ציוד בתחילת הדרך.

אדי דוברובנסקי מ-CrossFit Ashdod – שעזר ייעץ ותמך בהקמת המועדון, וגם שידך לנו את מר דוד לטוינוב.

אדי צ'רנוברוב מ-CrossFit Rishon City – שעזר המון בצילום והפקת הסרטון תדמית שלנו, שולחים תודה ובהצלחה עם המועדון החדש.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X