Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

קרוספיט פלורנטין הוא מבין התוספות היותר עדכניות למועדוני הקרוספיט באזור תל-אביב. ישבנו עם אביב ורדי, בעלים ומאמן ראשי ושמענו על תחילתה והווייתה של קהילת הכושר שצמחה בשכונת פלורנטין בעקבות פעילותם הענפה.

כתובת: הש"ך 9 ת"א.

בעלים: אביב ורדי, מיב קנפו.

מאמנים: אביב ורדי, מירב קנפו, זהר ליפקין, ליעד ברונר.

תאריך פתיחה: 1.11.2013.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

(אביב) עקב פציעה ברגל באימון באומנויות לחימה (התאמנתי בדניס הישרדות ובג'יוגיטסו), חיפשתי מסגרות אחרות ועסקתי בכושר גופני כללי. שמעתי על כושר פונקציונלי ומשם התגלגלתי לעמרי פלד בהרצליה.

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

האהבה לקרוספיט ואמונה בשיטה של אימונים אינטנסיביים שהייתה מעבר לאומנויות לחימה במגע מלא, שאליהם הייתי רגיל עד אותו רגע. בכללי אני אדם תחרותי ואוהב מאוד את האקשן שבתחרות ובקוספיט יש לא מעט כאלו וזה עוד משהו שמשך אותי, בהתאם אני התחרתי במקצה המאסטרים ב-RFA בשנה האחרונה.

אביב ורדי מקרוספיט פלורנטין (קרדיט צילום: אריאל שרוסטר)

קרדיט צילום: אריאל שרוסטר

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

המועדון ממוקם במקום מאוד אורבני – שכונת פלורנטין התלאביבית, בה צעירים בדרך-כלל לא מורגלים לספורט ופחות מזוהים עם התרבות. הצלחנו להביא את הבשורה לקהל שפחות הכיר את דרך החיים הזאת ופיתחנו קהילה ונוכחות מיוחדת בשכונה. המועדון מלא בצעירי ת"א עם אווירה של מסיבה בכל אימון והקהילה חמה ופתוחה לכולם.

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כן, יש לנו קבוצה של מתחרים העובדים לקראת האופן 2016 ול-RFA, הקבוצה מתאמנת בהשגחתו הצמודה של ליעד ברונר.

אני אישית מתחרה במאסטרים וליעד ברונר וזהר ליפקין שמאמנים אצלנו הם מתחרים דומיננטיים למעשה – כל המאמנים הם מתחרים.

קרוספיט פלורנטין

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

אני ומירב עברנו הכשרה אצל רוב אורלנדו בקורס מאמני הסטרונגמן שהיה בארץ לפני כמה שנים. באופן כללי, האימונים במועדון אינטנסיביים ותואמים לאתרי המתחרים בחו"ל, בנוסף יש דגש רב על אימוני סטרונגמן (ימי רביעי), והגנה עצמית (כתרומה לקהילה ולסביבה).

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

טווח הגילאים הוא בערך 24-45. חבר'ה צעירים בעיקר, שהם מאוד מגובשים ונוהגים לצאת יחד למסיבות ובילויים משותפים. צוות היס"מ וימ"ר של תל אביב מתאמנים אצלנו באימוני בוקר, אגב. הם עברו שיפור ניכר ברמת הכושר הגופני. בכללי אנחנו מחוברים לקרנות השוטרים ועובדים קשה לשפר את הכושר בקרב כוחות הביטחון בישראל.

קרוספיט פלורנטין

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם.

מורן יונה מתכוננת השנה להתחרות ב-CrossFit Games Open בפעם השניה ובונה על ה-RFA, כל זה יחד ועקב ירידה במשקל ועלייה ענקית ברמת הכושר.

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

ממש בסוף שבוע הזה אנו נקיים תחרות מועדון ומסיבת שנתיים לפעילות שלנו שבה יתחרו 50 חברים מהמועדון, כולל פרסים מריבוק! חוץ מזה אנחנו מתכננים להביא LEVEL 1 (סמינר מאמני קרוספיט) לקראת השנה הבאה.

zohar-lipkin

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

מידי שבוע נפתחת סדנת יסודות בהדרכתי ובהדרכת מירב. בסדנה עוברים על יסודות הקרוספיט ומיד לאחר מזה מגיעים המתאמנים לאימוני Open Gym בשעות הצהריים ומקבלים הדרכה בהנפות ודחיקות עם יורי בגני וזוהר ליפקין.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

יש המון אנשים שקופצים לבקר מחו"ל עקב הקרבה לים ובתי המלון. אנחנו מאוד אוהבים מבקרים ושמחם לארח חבר'ה מבוקסים אחרים. לדוגמה באופן האחרון אירחנו את החבר'ה מאשדוד שבאותו רגע לא לא הייתה להם מכונת חתירה נגישה.

קרוספיט פלורנטין

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים? רוצים למסור למישהו ד"ש?

עמרי פלד (קרוספיט הרצליה), ישראל שאמלי, נדב לביא (קרוספיט הדר יוסף), אלון אנצ'ו (קרוספיט ויה מאריס), ולד פטרטי (קרוספיט רוז ואלי) ושלומי אדטו (קרוספיט יבנה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X