Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מועדון: קרוספיט הוד השרון.

כתובת: המסגר 7, א.ת. נווה נאמן, הוד השרון.

בעלים: אבי קלצל.

מאמנים: אבי קלצל, נעם הדדי, עידית קארו, אור כהן, עומר מונין, אפרת דרזנה, אופיר ביננבוים, יניר סבג, רז יעקב, תמר חורש.

תאריך פתיחה: 18/05/2014.

_____________________________

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

(אבי) הכרתי את הקרוספיט בתור מתעמל עבר, בזמן שגרתי בארצות הברית. שמעתי על זה דרך מתעמלים אחרים שמצאו בקרוספיט דרך מצויינת להתאמן לאחר פרישה מספורט תחרותי.

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

(אבי) אחת המטרות העיקריות שלי בחיים המקצועיים היו לפתח עסק משלי ולהיות עצמאי. התכוננתי לזה במהלך המון זמן. אחרי שנים של חיפושים, בסוף החלטתי ללכת עם הלב על התחום שאני הכי אוהב, מבין ושולט בו: כושר גופני. יחד אם זאת, אני מאמין בלב שלם שיש בי ועכשיו בקהילה שלנו הרבה מה להציע.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

יש בצוות שלנו שילוב מיוחד של הטוב ביותר ממספר עולמות. בצד המקצועי, יש אצלנו רקע עשיר בכל אחת המיומנויות שבכושר גופני, כך שהרמה הטכנית מאוד גבוהה אצלנו. יחד עם זאת, יש בנו שנות ניסיון בהדרכה ובתחום הכושר גופני, כך שהאימונים מאוד איכותיים מבחינת ליווי מקצועי. בצד האישי, יש אצלנו אווירה משפחתית שנוצרה דרך הקמת תכניות לכל טווח גילאים, מילדים ועד קשישים עם מלא אירועים והזדמנויות להתגבש וליהנות ביחד. בצד התרבותית, יש במועדון מלא ניסיון מחו״ל, כך שתמיד יש השפעה עולמית ואווירה מקבלת.

 

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כן, בכל קטגוריית גיל מנערים למאסטרס 55+.

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

אנחנו מאמינים בפירמידת כושר שקאוץ׳ גלסמן תיאר וככה אנו מתפקדים. קודם כל יש אצלנו תכנית חזקה של תזונה בניהולה של ליסה אסכנזי, תזונאית קלינית וספורט שהקימה אצלנו מחלקה שמשפיעה עבור כל אוכלוסייה במועדון לטובה. מייד אחרי זה ולאחר פיתוח בסיס קבוע של מטקונים, המתאמנים שלנו מפתחים את היכולות שלהם בהתעמלות קרקע ומכשירים. יש דגש מאוד חזק בהתעמלות איכותית אצלנו.

הרקע העשיר של אבי בענף (בעלים ואלוף מקסיקו לשעבר, חבר נבחרת מקסיקו בהתעמלות מכשירים, חבר קבוצת התעמלות מאונ׳ טמפל שבארה״ב בהתעמלות מכשירים עם מספר גדול של תארים ומדליות ועוד כמאמן בענף מספר שנים) הוביל לבסיס מאוד חזק של התעמלות במועדון והורגש גם דרך הליווי של אור כהן, מתעמלת עבר מנבחרת ישראל.

למידת התעמלות מאוד חזקה בתכניות ילדים שלנו במיוחד. אח״כ המתאמנים שלנו מפתחים מיומנות בהרמת משקולות בצורה איכותית מאוד ובליווי צמוד. כל המתאמנים שלנו עוברים חוויות ספורטיביות ואוהבים לבטא את הכושר שלהם בכל תחום שירצו להתעסק בו גם אם זה למטרות פנאי או כדי להצליח ביום יום.

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם? (גילאים, נשים, גברים)

מצד אחד, המועדון שלנו חזק במיוחד בתכניות ילדים/נוער. מצד שני, יש במועדון שלנו אוכלוסייה יחסית מבוגרת, בעיקר אנשי משפחה שכבר השתלבו בשוק התעסוקה. אנו מתגאים מאחוז גבוה של השתתפות נשית עם יחס כמעט שווה לכמות מאמנות בצוות שלנו. יש במועדוננו תכנית ייחודית "CrossFit Gold" לאנשים מעל גיל 65.

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם

יש מלא סיפורי הצלחה אצלנו, וקשה מאוד לבחור על אחד. זה תמיד מרגש אותנו לראות את ההיקף והעומק שלפעמים יש בשינויי חיים. התכניות שלנו הופכים נערים בסיכון לבין הטובים בענף בעולם. התכניות שלנו מאחדים משפחות דרך הזדמנויות לבנות שפה משותפת ולצבור חוויות יחד. המתאמנים שלנו משפרים את תוצאות בדיקות דם שלהם כתוצאה מהפחתת השמנת יתר ומצליחים להיות חלק מחיי ילדם. המתאמנים שלנו לא מפספסים מהרגעים החשובים בחיים.

קרוספיט קידס בקרוספיט הוד השרון

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

בהחלט. יש לנו לו״ז שנתי עשיר באירועים גם תחרותיים וגם חברתיים. כמה בולטים: "מכבים"- תחרות קבוצות פנימית של המועדון, מסורת כל חנוכה, בין כל אוכלוסיות מועדוננו. אנו מארחים ומתחרים מול מועדונים אחרים ב- "VAMOS- Team Series Challenge"ברחבי עירנו. אנו משתתפים ב-"Open" כל שנה ובעצם כל אירוע עולמי של קרוספיט הופך לאירוע מקומי אצלנו עם השתתפות גבוהה מאוד.

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

קודם כל 2-3 חודשים של תכנית יסודות למתחילים בקבוצות קבועות. לאחר מכן, משתלבים באימונים קבוצתיים ו-"Specialities" לפי רצון, צורך ומטרות. יש אימונים למתקדמים, הנפתחים לאלה שמשיגים קריטריונים מסוימים בלבד. במקביל ,יש את המסלול התחרותי בהזמנה ולמתאימים בלבד.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

בהחלט. כניסות חד פעמיות מתקבלות בברכה.

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים? רוצים למסור למישהו ד"ש?

אנחנו אוהבים את הרגשת הקהילה שיש בענף שלנו ומקושרים למועדונים אחרים בארץ ובעולם. אנו שולחים ד״ש חם לכולם ומזמינים אתכם לבקר אותנו בהוד השרון!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X