Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בשבת האחרונה, קרוספיט אריאל קיימו אימון גיבורים כואב במיוחד, לזכרה של עדן הרשברג (ז"ל).

עדן בת ה-19, בת-זוגתו של איתמר שמתאמן במועדון, נפטרה לפני כשנה ממחלת סרטן הקיבה, לאחר מאבק עיקש ואמיץ.

"אחרי שהוא סיפר לי את הסיפור, הבנתי שאנחנו חייבים לכבד את זכרה באמצעות אימון גיבורים." מספר גרשון רזניקוב, בעלים ומאמן בקרוספיט אריאל. "איתמר ועדן היו אמורים לחגוג 6 שנים ביחד ב-1.7, והחלטנו לקיים את האימון ביום זה."

משפחת קרוספיט אריאל במהלך האימון

משפחת קרוספיט אריאל במהלך האימון (לתמונות נוספות מהאימון)

"משפחת קרוספיט אריאל, המאמנים והמתאמנים מחבקים את איתמר,המשפחה והקרובים של עדן ז"ל ותמיד יהיו כאן בשבילם, האימון הזה יהפוך למסורת שנקיים מדי שנה."

"Eden" Hero WOD

29min AMRAP  of:

10 Burpees Over The Bar
20 Ground To Overhead (43/30 KG)
96 Air Squats
300m Run

איתמר באומקר

איתמר, בן זוגה של עדן ז"ל במהלך האימון

"לפני שנה וקצת נפטרת. שבוע שעבר היה אימון גיבורים לזכרך. היית לוחמת וגיבורה אמיתית, האישה הכי אופטימית בעולם לא משנה כמה המצב היה גרוע. גם כשהודיעו לך שאת חולה בסרטן את קיבלת את זה בחיוך וכשחשבו שיש לך רק 5 חודשים של התמודדות את הוכחת לכולם אחרת במשך שנה וחודשיים. גם ברגעים האחרונים כשהרופאה שלך אמרה לך שלא תחלימי מהמחלה לעולם את חייכת אליה ואמרת לה שהיא תהיה הראשונה שתזמיני לחתונה שלך."

 "ביום שנפטרת כל המחלקה בבית החולים בכתה. ממטופלים בחדרים סמוכים שנכנסת להם ללב ועד לרופאים ואחיות שטיפלו בך ביום יום. יש רופאים שלא חזרו לאותה מחלקה אחרי שנפטרת. ורופאים שהגיעו ללוויה ולשבעה שלך."

"לא נתת אף פעם למחלה להשפיע עלייך, מעטים האנשים שידעו שאת חולה ומעבר לזה לא היה אפשר לראות את זה עלייך כי תמיד היית קורנת. תמיד חשבת על העתיד והיית אופטימית וכמה חודשים לפני שנפטרת נרשמת אפילו ללימודים באוניברסיטה כשהיית בשיאה של המחלה. האימון גיבורים לזכרך היה ביום השנה שלנו. 6 שנים אבל לא באמת. כבר שנתיים שביום הזה אנחנו לחוד."

"לכל אורך האימון היית איתי ונתתי את כל כולי לאורך כל האימון. השארתי על הריצפה כתף וליטר וחצי של זיעה וכל זה עדיין לא משתווה למה שאת עברת וכמה שאת נלחמת יום יום, שעה שעה. אני שמח שבאו כל כך הרבה אנשים לחלוק לך כבוד ואני מבטיח לעשות את האימון הזה כל שנה וכל שנה לתת מעצמי יותר!"

"אני מקווה שעכשיו טוב לך שם."

מכתבה של עדן

משפחתה של עדן ביקשה להפיץ את דבריה, שנכתבו על ידה ושהיו אמורים להתפרסם עם החלמתה הנכספת. מבריה ניתן לראות בקלות באיזו רוח לחימה ניגשה למחלת הסרטן וכמה אומץ גילתה בתהליך הקשה. במכתבה, עדן ביקשה בנוסף לחזק אחרים אשר סובלים מהמחלה:

יהי זכרה ברוך.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X