Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

תחרות קרוספיט היא דבר שונה במהותו מבחינת הצרכים הלוגיסטים הנחוצים להקמתה. ישנו מנעד צרכים גדול – מבנייה של ריג, טעינת מוטות, חילוף מכשירים ומוטות בעת אימון עד למערך מתנדבים שיזיזו עניינם בעת הצורך. אמון על הפיקוד, גם השנה, הוא יהונתן דימרי שמלווה את התחרות עוד מ-2014. הנה מה שיש לו לספר לכם על צוות המתנדבים שלו ועל האתגרים שבדרך להקמת תחרות קרוספיט ראויה.

RFA-banner

מהם האתגרים הלוגיסטיים שעומדים מאחורי אירוע בסדר גודל כזה?

האתגר הגדול ביותר הוא להעלות את הרמה הלוגיסטית בכל שנה! רמת הקרוספיט בארץ היא לא רק משקלי עבודה או זמני אימון של המתחרים המובילים, אלא גם רמת התחרויות.

אני מנסה לתת שואו לוגיסטי בכל תחרות מחדש ולא רק בשביל הניראות, אלא כדי להעניק לצופה חווית צפייה ובעיקר למתחרה את התנאים המושלמים לתת את כולו. החל מסידור הציוד על הרחבה, ניקיון, איזור מתחרים ראוי שמאפשר מנוחה בין המיקצים וכמובן, החלפת ציוד מהירה בסגנון "צוות פורמולה" בין מקצי נשים וגברים ובין האיוונטים עצמם.

השנה נשפר את חוויית הצפיה לקהל ונסמן בדרכים שונות את המוביל כדי לחבר את הקהל לכל רגע בכל איוונט.

ספר לנו על שיטת העבודה שלכם

כל ציוד שעמרי זורק לאוויר, ישר נחקר לעומק ומתחילה עבודה על הדרך הטובה ביותר ליצור אותו. יש לי כמה אנשי סוד מחוץ לקהילת הקרוספיט כדי לשמור על סודיות המקצים, שאליהם אני זורק את הרעיונות הראשוניים ומשם אנו מפתחים ומחליטים על הדרך הטובה ביותר ליצור את הציוד. הכל אפשר להזמין באינטרנט, אבל אז מה הכיף? העבודה היא הכל מהכל – צפייה בסרטונים, שרטוטים, ואין ספור שעות עבודה על הציוד שכוללות ניסויים, עבודת צביעה מילוי ובדיקות מקדימות שאני עושה במוסך פנוי של אחד מבני המשפחה שלי.

יהונתן-דמרי-קרוספיט-RFA

דמרי ליד הריג המפלתי של סאלספורט, RFA 2015

כמה פעמים נתקלתם במצב שהייתם צריכים "להמציא" ציוד?

כל שנה מחדש!

בנוסף לציוד האיכותי שמסופק באמצעות שיתוף פעולה יומיומי בינינו לבין סאל ספורט, אנחנו מביאים בכל תחרות משהו שלא נראה כמותו ושהסיכוי שהמתחרים ראו נמוך. בכל שנה, עמרי פלד חושב על ציוד חדש ועל איך נשלב אותו במיקצים ותפקידי הוא לספק לו את זה בדרך הטובה והיעילה ביותר.

אם בשנת 2014 הבאנו 20 חביות בירה במשקלים שונים למקצה הגמר ובשנה שעברה אלו היו הקירות שבנינו ואיך לא, המדרגות של מגדל "משה אביב". גם השנה פתיע! מה זה יהיה? חכו בסבלנות ותהנו!

shir-oren-rfa

איך הצלחתם לייצר קבוצה גדולה כל כך של מתנדבים שממשיכים להגיע לכל תחרות ותחרות?

בשנת 2014, היו איתי בצוות 12 חברים מהמועדון ומעוד מספר קטן של מועדונים, שהחברות המוקדמת בינינו הצליחה לשכנע אותם לתת לי כטובה אישית, מעט מזמנם כדי לעזור בעשייה. בשנה שעברה היו אלו 20 מתנדבים שהכיף בעשייה, הקירבה לרחבה ולמתחרים וגם כמובן האקשן הובילה אותם להתנדב!

מתנדבים ב-RFA

השנה, 35 מתנדבים ממעל 15 מועדונים שונים בארץ, שהתחייבו לשלושה ימים מלאים של עשייה, עבודה קשה מסביב לשעון, דחיפת הענף קדימה ואיך לא- כיף לא נורמלי! זו לא החולצה והפריטים הנוספים שהם מקבלים שמניעים אותם להתנדב! אלא ההבנה שהם חלק בלתי נפרד מהתחרות והעשייה! זו הזדמנות נהדרת לומר להם תודה ענקית! אנחנו מנסים לגמול להם ככל שאנחנו יכולים!

יש לציין את הצוות המקביל – צוות השופטים בראשות דניאל כהן! השופטים עוברים כה מפגשי הכשרה ספציפיים לקראת התחרות וזאת כדי להגיע לשפוט באירוע שהם ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר שניתן להשיג! גם הם, כמו המתנדבים, עושים זאת מטעמי התנדבות וקידום הענף ומגיע להם תודה ענקית!

 איזה אתגרים מיוחדים אתה צופה השנה במידה וניתן לחשוף?

כפי שכבר נחשף, החביות חוזרות – איך כמה ולמה? חכו בסבלנות. מעבר לכך אנחנו מכינים למתחרים כמה הפתעות שיעשו הופעת בכורה בתחרויות קרוספיט בארץ ואף בעולם.

מתנדבים ב-RFA

ילום: איתי בלסון

האם שיתוף הפעולה מהקהילה הגיע לרמה טובה או שיש עדיין לאן לשאוף?

יש לנו קהילה אדירה! כ-20,000 איש שמתאמנים ביותר מ-60 מועדוני קרוספיט רשמיים ולאורך כל השנה ישנו שיתוף פעולה מדהים בינינו המארגנים, לבין בעלי המועדונים והמתאמנים בקהילה. בין אם בצוות המתנדבים והשופטים שמומלצים על-ידי בעלי המועדונים ובין אם בעזרה בכל דבר שאנחנו מבקשים במטרה להעניק להם שלושה ימי תחרות בלתי נשכחים!

אבל עכשיו, ביישורת האחרונה לקראת התחרות, אנחנו רוצים לראות את כל הקהילה, מגיעה ודוחפת את המתחרים המובילים שלה בשלושה ימים מטורפים, מלאי קרוספיט וכושר!

אם אתם מתחרים והוזמנתם לתחרות – תגיעו עם ראש פתוח והבנה שאתם הולכים לעבוד קשה. אם אתם עושים קרוספיט או כל סוג של ספורט שהוא, אתם פשוט לא יכולים להפסיד את זה! בואו לשתות, לאכול, להשתזף וכמובן- לדחוף קדימה את המתחרים שלכם לעבר קצה גבול היכולת שלהם!

לסיום:

תודה אישית, לעמרי פלד, על הזכות לעבוד לצידו על אירוע מדהים כמו התחרות הזו כבר 3 שנים.

ת-ה- נ-ו!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X