Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לריקי בת ה-18 אין ניסיון של שנים בקרוספיט, אבל היא עקשנית, מאוד. ריקי הייתה שחיינית תחרותית עד גיל 14 כשהחליטה שקצת נמאס לה. לשמור על כושר תמיד היה חשוב מבחינתה ולכן התחילה לרוץ, אחרי זמן מה הבינה שהיא צריכה משהו יותר מאתגר ויותר אינטנסיבי. באותה תקופה גרה בירושלים ואחרי בדיקה קצרה מצאה מאמן אישי שלימד אותה קצת הנפות, הרבה כוח ומעט אימונים פונקציונליים.

לקרוספיט נחשפה דרך היוטיוב. היא התחילה לחקור היכן יש מועדוני קרוספיט בארץ, וגילתה שיש מועדון קרוספיט בירושלים, היא התקשרה למועדון ויום למחרת כבר התייצבה. זמן קצר לאחר שהתחילה, הבינה שהיא מתחברת מאוד להרמת משקולות והתמקדה רק באימונים מהסוג הזה: "כשהייתי בערך בת 16, הלכתי לראות מה זה תחרות הרמת שקולות ושם פגשתי את יורי אוזלייר מאשדוד שאמר לי לבוא להתאמן אצלו". במשך כמעט שנה, נסעה כל יום מירושלים לאשדוד כדי להתאמן בהרמת משקולות.

ב-2017 משפחתה עברה לגור בהרצליה והיא ביקשה מעמרי פלד להתאמן בקרוספיט הרצליה כדי לחסוך קצת את הנסיעות היומיות לאשדוד: "חצי שנה אחרי שהגעתי לקרוספיט הרצליה התחלתי להכנס לאימוני קרוספיט כי פתאום התחלתי להכיר את האנשים במועדון וראיתי את הוייב באימונים וחשבתי שזה נראה ממש כיף. בגלל שתמיד הייתי תחרותית זה היה נראה לי רק הגיוני לעשות את האופן ולנסות להכנס ל- RFA".

ריקי חולקת את הטייטל "רוקי" עם עוד כמה מתחרים השנה ותוכלו לראות את הרוח התחרותית שלה בסוף שבוע הקרוב.

אליפות ישראל בכושר גופני, שישי ושבת ה-11-12/05 בהיכל קבוצת שלמה, תל-אביב (לכרטיסים הקליקו פה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X