Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

טברו בן ה-19 אמנם צעיר בגיל, אך לא על רחבת התחרות והוא קרוספיטר כבר די ותיק. הוא מגיע מרקע של אתלטיקה עם דגש על ריצות ארוכות. בגיל 16 רץ לראשונה חצי מרתון אותו סיים בפחות משעה וחצי. באותה שנה נחשף לקרוספיט בעקבות אימון ניסיון בבית ספר שהועבר על ידי אלון בר גורל, הבעלים של קרוספיט יקנעם – ביתו השני של טברו. "המטרה הייתה לשפר את הריצה קודם כל, אך מהר מאוד התמכרתי לענף והחלטתי לעבור ב-100% לקרוספיט".

למרות גילו הצעיר, ניסיונו התחרותי מרשים ביותר. בשנת 2016, עם כמה חודשים תחת שרביטו של בר גורל ועם לא יותר מידי סקילס, הוא החליט להתחרות ב- Tomorrow's Athletes, בה קטף את המקום השני. כמה חודשים לאחר מכן, הגיע להתחרות ב-Hopper Challenge ואף העפיל לגמר. בהמשך של אותה שנה, היה המתחרה הצעיר ביותר ב-RFA שעלה להתחרות והוא היה אז רק בן 17.

במהלך האופן של 2017, סבל מפציעה מורה ביד כתוצאה מכשל בקלין, שהובילה לשנה וחצי של שיקום במהלכה לא יכול היה להתאמן כלל. טברו החליט שלא משנה מה, ב-2018 הוא יגיע שוב ל-RFA. בחודש נובמבר, לאחר שסיים טירונות והחל את לימודיו כעתודאי בטכניון, חזר להתאמן בתוכנית המתחרים במועדון. את עונת התחרויות שלו, התחיל באופן רשמי באירוע של סנאצ'ר – האינביטשיונל, 18.1 שהתקיים בקרוספיט חיפה.

"באופן השנה הפתעתי את עצמי. הגעתי למקום ה- 24 הכללי ואני עולה לתחרות מהמקום ה- 19. הצלחתי לשבור את המחסום הגדול שהיה לי בעקבות הפציעה ובאימון 18.2A הצלחתי להכנס לקלין של 121 ק"ג. הוכחתי לעצמי שזה הכל בראש שלי. עבדתי המון על הליכה על הידיים וטיפוס בחבל, שהם החולשות הכי גדולות שלי, ואני בא לתחרות במטרה ליהנות מהרגע, ולתת את הטוב ביותר שלי".

אליפות ישראל בכושר גופני תתקיים בסופ"ש הקרוב ה- 11-12/05, היכל קבוצת שלמה, תל-אביב (לכרטיסים הקליקו פה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X