Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

סיפור אחד, משפחה אחת, שלושה מתחרים.

אסי, יואב ואביטל בילדוסולה הם שלושה אחים, שכולם ספורטאי קרוספיט הנושמים וחיים ספורט וכושר מזה שנים. הם נפגשים לאימונים משותפים עם קרוספיט הדר יוסף, קרוספיט פנדה והבוקס החדש שהקימו בקיבוץ שבו נולדו (למעט אסי שעלה מארגנטינה) וגדלו, JustFit כרמיה.

אסי בילדוסולה הבכור בן ה-34 מקרוספיט פנדה, הוא הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר לשנת 2014. בשנת 2015 נאלץ לפרוש עקב פציעה אך חזר ב-2016 ולקח את המקום הרביעי. בתור מאמן בכיר ושחיין לשעבר, הוא בא עם רקע עשיר ובסיס אירובי איתן, שללא ספק ימשיך לסייע לו להישאר בראש הלהקה. לאחרונה, הוא התחרה מול דוד בן-דוד באימון 17.1 בסנאצ'ר אינבטיישונל ולקח את האימון ולכן הוא מגיע רעב לתחרות, עם הבה מוטיבציה להמשיך ולהיות עקבי בנצחונותיו.

יואב בילדוסולה בן ה-28, מקרוספיט הדר יוסף, מתאמן בקרוספיט כבר 4 שנים ורק בשנה וחצי האחרונות החל להתחרות באופן פעיל. הוא בא מעולם הכדורגל והספיק כבר להתחרות בשתי תחרויות בחו"ל ובגביע המועדונים בארץ. "כיף ששלושתנו עוסקים באותו תחום. יוצא לנו להתאמן הרבה ביחד."

אביטל בילדוסולה ב ה-26 מ-JustFit כרמיה, מתאמנת בקרוספיט רק כשנה וחצי (!), לפני זה היא עסקה באימון בחדר כושר. זו השנה הראשונה בה היא מתחרה בקרוספיט. עם הגעה ל-RFA תוך שנה וחצי של אימונים בלבד, ניתן לומר שהעתיד מבשר רק טובות.

אליפות ישראל בכושר גופני תתקיים עוד כשבוע מעכשיו, בשישי ושבת ה-19-20/05 בהיכל קבוצת שלמה שבת"א. לכרטיסים הקליקו פה.

לוגו של ה-RFA 2017

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X