Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

חוזים את "The Triplet"

האימון הזה תלוי בשני דברים: האם אתה מסוגל לחבר את ה-C2B בצורה יעילה, וכמה אתה מצליח למשוך את הוולבולס בסטים גדולים.

הסקי-ארג לא אמור להיות בעייתי לרוב המתמודדים – זה מרחק קצר יחסית (500 מ'). המטרה שלו בתחילת כל סיבוב היא לגרום למתמודדים להגיע לנפח העבודה שלהם כשהם מתנשפים. בכללי, חשוב לזכור שעבודה מול מכונות מתעדפת גברים גדולים. המכונה מחשבת את העבודה לפי גבר במשקל ממוצע (185 פאונד/84 קילו), ולכן מי שיותר גדול מ-185 פאונד יהיה בעל יתרון יחסי בחלק הזה. הבעיה היא שככל שאתה יותר גדול, היכולת שלך לבצע נפח של פעולות במשקל גוף קטנה. הכמות של ה-C2B באימון הזה היא לא עצומה, אבל היא תקשה על מי שלא יעיל מאוד בקיפ שלו. השאלה היחידה היא מי יצטרך לפרק את ה-C2B או את הוולבולס.

גברים

זוהר ליפקין

זוהר אומנם בחור גדול אבל עם זמן פראן של 2:14, ין סיבה בעולם שהוא יפרק את המתח הזה. הוא טכני ויעיל ויכול למשוך גם את הסט של ה-25 בלי לשבור אותו. הוא גם אירובי, ויצליח לסיים את ה-500 מטרים של הסקי ארג בלי שזה יפגע בו מאוד לקראת הוולבולס. הוא כנראה יאלץ לפרק בוולבולס, אבל רק למנוחה קצרה מאוד והוא לא יצטרך לפרק להרבה. הוא ההימור שלי לנצח באימון הזה.

מיכאל גריבה

כששאלתי את מיכאל מה אם יש אימון שהוא גאה בתוצאה שלו, הוא היחיד שאמר שהוא מרוצה מהתוצאה שלו ב"קרן", של רק קצת יותר מ-6 דקות, זה אומר חזרה כל קצת יותר משתיים וחצי שניות. לא סביר שהוא יצטרך לפרק את הוולבולס. בנוסף, הוא מספר שאחת התנועות האהובות עליו זה C2B. עם חוזקות כאלה, האימון הזה אמור להיות בסל מבחינתו. השאלה היחידה: היא איך הוא יתמודד עם הוולבולס כשהוא מתנשף? אני מנחש שבסדר גמור.

ישראל שמלי

ישראל הוא מותיקי הקרוספיט הישראלי, הוא היה שם מההתחלה, יש לו ניסיון ברמות שפשוט לאחרים אין בארץ. הוא עובד ביעילות ולא יתקל בבעיה בשום חלק באימון, אלא רק כמה מהר הוא יצטרך לעשות את אותו. לא סביר שהוא ישרף בשום חלק. את 16.4, שכלל 55 וולבולס, הוא סיים בתיקו עם זוהר על המקום השני בארץ. האימון הזה משחק לטובתו.

נשים

דניאל הרשקו

דניאל, עולה חדשה שמתאמנת ומאמנת בקרוספיט TLV, הייתה בעברה תעמלת תחרותית. היא מספרת על עצמה שכל מה שקשור במתח – טוב לה. ייתכן והמאמץ מהמכונה יעייף אותה אבל היא האימון נגמר במה שהיא טובה בו. כל עוד היא מגיעה יחסית צמודה לתחרות שלה למתח, היא תוכל להגביר שם ולנצח.

סשה בסונובה

ביחד עם דוד בן דוד שפרש מהתחרות, ובעלה נדב לביא, סשה היא הבעלים של קרוספיט הדר יוסף ומחלוצות הקרוספיט הישראלי. היא אירובית וטכנית מספיק כדי לקחת את האימון הזה ללא בעיות מיוחדות. בהנחה ופציעות ישנות לא יפריעו לה, סשה, שניצחה ב-16.4 בפער של 11 חזרות את שרון כהן-פורת, תוכל לנהל את האימון בקור רוח ולצבור בו נקודות.

שרון כהן-פורת

אסור להמעיט בערכה של שרון כהן-פורת, ששלטה בדומיננטיות באופן בארץ. ב-16.4 היא לקחה מקום שני, כאמור, היחידה שעקפה אותה היא סשה. יש לה הכל – אירובי, טכניקה, אבל הוולבולס לא יכביד עליה יותר מדי. האם היא היא תצליח לנהל את עצמה בפייסינג יותר טוב מהמתמודדות שלה?

מאסטריות

רוזית תמיר היא האדם היחיד שאי פעם אמר שהוא אוהב וולבולס. הם פשוט נורא קלים לה! היא חזקה בצורה יוצאת דופן אז מבחינת משקל זה לא מכביד, והיא גבוהה מספיק שלזרוק את הכדור זה לא בעיה.

מאסטרים

תומר בוהדנה לקח את 16.4 בארץ, ובאופן סדרתי תופר הרבה חזרות באימונים כבדי מתח. בנוס, עם עברו כלוחם, יש לו את השריטה הדרושה כדי לא לעצור כשכואב ולא בא לו להמשיך לעשות את הוולבולס יותר.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X