Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון הרביעי מאחורינו, מכאן ייקבע מי יעלו למקצה האחרון – הגמר

נערות

עתליה נקר אספה לעצמה נצחון נוסף כשהיא המובילה הבלתי מנוצחת של הקטגוריה שלה. נקר ניצחה בשלושה מתוך ארבעת האימונים שהיו בתחרות עד כה, כשהיחיד שהיא לא ניצחה בו היה האימון הראשון, בו לקחה את המקום השני.

מאסטריות 40+

בסיכום קרב מותח בין סאלי וונג מקרוספיט רוז וואלי לליאת אברהמי מקרוספיט TLV, וונג הגיעה ראשונה אל ידיות המשקל, אך אברהמי הצליחה ללכת מהר ממנה ולסגור את הער. שתיהן התרסקו לתוך קו הסיום, מחליקות על הרצפה, אך הייתה זו וונג שהצליחה לעקוף את אברהמי במאיות השנייה ולאסוף נצחון ראשון בתחרות.

זה הנצחון הראשון של וונג בתחרות, שממצב אותה במקום השני, לאחר שבכל האימונים האחרים היא הצליחה לאסוף את המקום השלישי. מובילת הנקודות, נינה פקרמן, הגיעה שלישית, אך עם שקלול הניקוד לפני העליה לגמר, היא עדיין מדורגת יציב במקום הראשון. וונג חולקת את המקום השני לאחר ארבעה אימונים עם אברהמי.

מאסטריות 35-39

רוני קדם רשמה לעמה נצחון נוסף, שלישי בתחרות, והיא מסיימת את האימון תוך 4:05. נצחון זה מעניק לקדם תיקו על המקום הראשון אל מול הילה שאשא, שסיימה את האימון כעשרים שניות אחרי קדם.

מקצה ראשון

לירון בלום מקרוספיט TLV הצליחה לגבור על שיר זוסמן מקרוספיט וייט סיטי והביאה את הידיות לקו הסיום בתוך 6:11. זוסמן, שנשפה בעורפה של בלום לאורך כל האימון, הגיעה רק 13 שניות אחריה, עם זמן של 6:24. השתיים היו היחידות במקצה שלהן שהצליחו לסיים את האימון במסגרת הזמן.

מקצה שני

איילת ארום מקרוספיט לביא הצליחה לשבור את הזמן שבלום קבעה עם 6:09, רק שתי שניות מהירה יותר ממנה. במקביל אליה, הצליחה גם אביגיל שיהייק מקרוספיט תל אביב לסיים במהרה אחריה, תוך 6:24, זמן זהה לזוסמן מהסיבוב הקודם. אך הייתה זו שיר אשכנזי, מקרוספיט רעננה, עם זמן של 5:16 שהצליחה לקבוע את הזמן החדש שצריך לנצח.

מקצה שלישי

מתחרה חדשה ב-RFA השנה, זו מירי פרנקל, שלא הצליחה לקבל את ההזמנה בשנה שעברה. השנה הציבה לעצמה כמה מטרות כשהראשונה הייתה להכנס ל- RFA. עם פרסום האימונים, הציבה מטרה נוספת, לסיים את האימון מתחת לזמן הקצוב, מטרה בה היא הצליחה לעמוד, היא סיימה עם כמה שניות על שעון של 07:35.

שירי ברטר מקרוספיט הרצליה, האלופה משנת 2013, הצליחה לעקוף את הזמן של אשכנזי מהמקצה הקודם בשנייה בודדת – אך זה מספיק כדי לקבוע זמן חדש ולצבור את 100 הנקודות במקומה.

מקצה רביעי

על הרחבה עלו שתי חברות טובות שמתאמנות יחד, מתחרות יחד ומאמנות יחד כבר כמה שנים, אביב בראון ונטע ברונשטיין, לאורך כל התחרות הן מחליפות מיקומים וגם באימון הרביעי הן שמרו על "המסורת". כרגע בראון מדורגת במקום ה-5 וברונשטיין ב-6. מי שגנבה את ההצגה הייתה אור כהן, שהוביל במהלך האימון על האלופה משנה שעברה, ניקי פטל, נפלה רק מטרים ספורים מקו הסיום, דבר שאיפשר לפטל לתפוס את ההובלה חזרה ולאסוף את הנצחון. השתיים סיימו את האימון תוך פחות מ- 3:45 דקות, כאשר כלל המקצה סיימו את האימון בתוך מסגרת הזמן, רובן לפני שחלפו 5:30 דקות מתחילתו, דוחקות את התוצאות מהמקצים הקודמים אחורה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X