Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הקרב שהתרחש בקרוספיט מודיעין ביום שישי האחרון היה אחד שיזכר למשך שנים, כשהכל שאג ודחף את המתמודדים בכל חזרה במאסל אפ ובכל קפיצה בדאבל אנדרס לאורך 14 הדקות של 18.3.

סיון איבש נגד מאיה שפירא

הקרב הראשון, בין סיון איבש מ-TLV לבין מאיה שפירא מקרוספיט ראשון סיטי, היה אחד מהרגשיים ביותר שהיו בתחרות. הקהל ליווה את איבש ואת שפירא כשהן ניסו שוב ושוב לפרוץ את המכשול הידוע – אחד התרגילים הטכניים ביותר שניתן למצוא בקרוספיט, המאסל אפ על הטבעות. המתחרות העבירו א רוב זמנן מתחת לטבעות, לאחר שהתגברו בקלות על הדאבל אנדרס והסקוואטים.

שתיהן הכינו לעצמן את המדרגות שיאפשרו להן לעלות בקלות על הטבעות, ומשכו כל חזרה באיטיות מעוררת הערצה. הייתה זו סיון איבש שיצאה עם ידה על העליונה לאחר שעשתה לא פחות מ-8 מאסל אפ סטריקט.

ענוג שטורפר נגד יותם גורן

הקרב בין שטורפר לגורן היה צמוד מהרגע הראשון כשהם מחליפים ביניהם את נקודת ההובלה הלוך ושוב לאורך האימון. גורן הצליח לצבור פער כשסיים את הדאבל האנדרס ראשון והיה הראשון שהתקדם לבאר מאסל אפ, וכמעט הצליח לסיים סיבוב ראשון באימון, לעומת שטורפר שסגר כ-32 דאבל אנדרס בסיבוב האחרון, גורן הצליח לא פחות מ-4 באר מאסל אפ וניצח את הקרב.

נעמה שחר נגד תמר שביט

הבנות המובילות של האירוע פתחו את האימון בצורה צמודה, אך שביט תפסה את ההובלה כשסיימה את הסקוואטים בסט מהיר. הפער ביניהן נשאר קבוע עד ששתיהן הגיעו אל האתגר הגדול של המאסל אפ, שם שביט נכנסה לתחתית הדיפ לא פחות מ-10 פעמים אך פשוט לא הצליחה לדחוף את עצמה למעלה.

שחר, שלא הצליחה להיכנס בצורה חלקה דומה לתוך תחתית המאסל אפ, נלחמה על כל חזרה ויצאה מהן סטריקט ועלתה יד יד במשך 2 חזרות, עם חגיגות נצחון הולמות. הן נאבקו על כל ניסיון, כשהקהל מלווה אותן בשאגות והייתה זו לבסוף שחר שניצחה, לברכתה של שביט.

איתן ליברמן נגד ולד פטרטי

שני הגברים החזקים נכנסו לאימון כשהם עובדים כמעט חזרה לחזרה, בפער של לא יותר מעשר חזרות בדאבל אנדרס – פער מזערי וכמעט לא קיים, אך ליברמן הלך והגדיל אותו לטובתו ככל שהזמן עבר ושמר את פטרטי במרחק בטוח.

ליברמן היה המתחרה הראשון שהצליח לסיים את הסיבוב הראשון, תוך קצת פחות מ-12 דקות מתחילת האימון, ופטרטי היה במהרה בעקבותיו. הפער של ליברמן הספיק לו כדי להכנס למספר חזרות ב-OHS של הסיבוב השני כשפטרטי עוד נאבק בדאבל אנדרס ולא הצליח לסיים אותם.

אסי בילדוסולה נגד רם דובר

הקרב המוביל של היו, קרב האלופים – בילדוסולה, אלוף ה-RFA לשנת 2014 נגד דובר – אלוף האופן וה-RFA בשנים האחרונות, התחיל בהילוך מהיר. בילדוסולה פתח במהירות והגיע למאסל אפ כ-20 שניות לפני דובר.

מנגד, דובר הגיע ועקף בטבעות, והיה הראשון שחזר לחבל, ומשם שמר על ההובלה לאורך האימון, כשבילדוסולה מאחוריו בקצב גבוה. דובר סיים את הסיבוב הראשון של האימון תוך 9 דקות בערך, בעוד בילדוסולה עובד על המתח לבאר מאסל אפ האחרונים שלו.

עם חצי דקה על השעון, דובר הצליח להשלים לא פחות מ-5 מאסל אפ על הטבעות בסיבוב השני של האימון והוכתר כמנצח.

_____

בואו לצפות בלייב או במציאות בקרב הבא שלנו, במוצאי שבת הקרובים (17/03) בקרוספיט ראש העין.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X