Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אליפות גביע המעודנים לשנת 2017, חתמה את שנתה החמישית בסוף השבוע הקודם כש-18 קבוצות מכל רחבי הארץ נפגשו לתחרות שהולכת לפתוח את עונת התחרויות הישראלית, כשלפנינו ההכנות לקראת ה-CrossFit Open. לאורך ארבעה מקצים נלחמו כל הקבוצות במגוון אלמנטים שדרשו מהם עבודת צוות, התמודדות עם מספר אתגרים שונים וכמובן, כושר.

Swush

:For time
First 3 Athlete group
30m underwater Plate push + 70m swim
Second 3 Athlete group
70m swim + 30m underwater plate push
Then
All 6 athletes
50m underwater plate push

בניגוד לשנה שעברה, בה הבריכה הייתה מקצה הגמר, מקצה השחייה פתח את יום התחרות בבריכה החיצונית של מרכז הספורט. הקבוצות השונות היו צריכות להתחלק לשני צוותים של שלושה מתחרים, כאשר הקבוצה הראשונה הייתה צריכה לגרור פלטה על רצפת הבריכה לאורך 70 מטרים, ולאחר מכן לחזור את הבריכה שנשארה להם. תוך כדי, הצוות השני היה צריך לשחות אל הפלטה, ולגרור אותה עד סוף הבריכה. לבסוף, היו צריכים כל חברים הקבוצה להחזיר את הפלטה לקו הסיום.

A post shared by Snatcher (@snatcherfitness) on

את המקום הראשון לקחו Crossfit Kfar Saba, בזמן של 6:06. אחריהם הגיעו הצוות של TLV, רק 8 שניות אחרי כפר סבא, ואת המקום השלישי לקחו Crossfit Lavi, האלופים של שנה שעברה. ראוי לציין את Crossfit Olympus, קבוצה צעירה מירושלים המכילה מתחרים מ-Crossfit Jerusalem ומתחרים חדשים שטרם ראו את הבמה, אשר הצליחו לקחת את המקום החמישי באימון.

Himalaya

Accumulate 880 meters on the SkillMill

הקבוצות השונות קיבלו לראשונה לנסות את מכשיר הסקיל-מיל, מעין הליכון דמוי Air Runner, אבל שיש בו גם אפשרות לעבור למצב דחיפה בעלת התנגדות משמעותית, המקשה על ההליכה. TLV חרכו את האדמה מאחוריהם, כאשר הם סיימו את המקצה תוך 9:32 בלבד: קרוב ל-2 וחצי דקות מהר יותר מהקבוצה הבאה אחריהם, Crossfit H-Team, שסיימו לאחר 11:54 דקות. לביא הצליחו וקטפו את המקום השלישי בפעם השנייה ברציפות, ושמרו היטב על מיקומם. כפר סבא, שהתחילו את היום עם נצחון, נדחקו במורד הטבלה כשלא הצליחו לסיים את הריצה במסגרת הזמן, ולקחו את המקום ה-9 באירוע.

ראויים לציון פה הם Crossfit Fervent מבת ים שהגיעו אחרי לביא והיו הבאים בתור לסיים את האימון, תוך 13:20.

DB Logun

:For time, as MMM then FFF trios
75 Log Hang Clean & Push Press, 53/33 kg
1,500/1,200m run
105 dumbbell OH reverse lunges, 30/20 kg

הטריפלט הראשון של התחרות דרש מהמתחרים תמיד להשאיר את האלמנט עובד – אסור היה ללוג ולדאמבל לשבת על הרצפה בשום שלב. בנוסף, המתחרים פגשו את הסקילמיל בצורה שונה לחלוטין הפעם, כאשר עכשיו הם היו צריכים לעבוד בספרינטים מהירים מאוד אל מול ההתקדמות האיטית שהייתה רק באימון הקודם. תוסיפו לזה את העובדה שהם נאלצו לרוץ לאחר עבודת לוג, כאשר רבים מהמתחרים לא התאמנו עם אחד מעולם ולאחר מכן, עוד עבודת רגליים עם הלאנג'ים הכבדים.

לביא החלו לבצע את המהלך שלם וניצחו את האימון תוך 28:09, חמישים שניות מהר יותר מ-TLV שהגיעו אחריהם. Crossfit Herzeliya, שסיימו את האימון הקודם במקום החמישי לאחר פתיחה לא מוצלחת ליום, הצליחו למזער נזקים בעזרת סיום במקום השלישי והעלו את עצמם לחלקה העליון של טבלת הניקוד. כפר סבא, שגם הם ביקשו לעשות בקרת נזקים לסיום שלהם ב"הימלאיה", סיימו במקום הרביעי.

Worm DT
5 Rounds for time
12 Worm deadlifts
9 Worm Clean
6 Worm Shoulder to Overhead

הגמר החזיר את האלמנט הקבוצתי ביותר: התולעת, המורכבת מרצועה ארוכה אשר יש בה משקולות לכל אורכה, ואשר הקבוצות היו צריכות להניע באופן מתואם. DT, אימון קרוספיט קלאסי שגם הופיע פעמיים באליפות העולם, הוא אימון גיבורים לזכרו של טימות'י פ. דיוויס, שנהרג בפעילות ב-2009.

קרוספיט הרצליה, שהיו בעלייה מתמדת לאחר האימון הקודם, הצליחו לקטוף את הניצחון באימון האחרון, אליו עלו כל הקבוצות לראשונה בתולדות התחרות. הרצליה סיימו חמישה סיבובים של DT תוך 7:40. לאחריהם הגיעו לביא, שחתמו את מקומה סופית והיו צריכים לראות האם יצליחו להכניס עוד קבוות בינם לבין TLV, שישבו במקום הראשון. אם יצליחו, לביא יזכו במקום הראשון.

למרות זאת, TLV הצליחו לסיים במקום השלישי, כ-40 שניות לאחר לביא, וסגרו לעצמם את המקום הראשון בתחרות. לאחריהם הגיעו H-Team, שסיימו תוך 9:06. לרוע מזלם של H-Team, הם ספגו שני אימונים לא טובים לאורך התחרות, במקומות ה-13 וה-14, ולכן סיימו את התחרות במקום החמישי, בתיקו אל מול Rose Valley. כפר סבא לא סיימו הרבה אחריהם, תוך 10:14, והבטיחו לעצמם את המקום השלישי והאחרון על הפודיום.

תוצאות גביע המועדונים 2017

1. TLV
2. לביא
3. כפר סבא

לפירוט מלא הקליקו פה.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X