Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ה-10 בנובמבר 2016 לימים יסמן את אחד המאורעות הגדולים בקהילת ה-MMA הישראלית. העלייה המתוקשרת של תחרות הבלאטור לארץ, פתחה את הדלת לכשרון ישראלי בכדי שיוכל לזלוג החוצה ולהיחשף לעולם הלחימה הרחב. הנחיתה של ליגת ה-MMA המפורסמת נתנה תקווה לקהילת ספורטאים מיומנים ומסורים, שעמלים מזה שנים על שיור יכולותיהם בתקווה להפוך להיות ספורטאים מקצועיים לכל דבר.

אחרי שסיימנו לעסוק ברקע, בואו נדבר על העיקר: הדמעות, הדם, המנצחים והמפסידים מ-Bellator 164.

הקרב המרכזי

דאגלס לימה נגד אנדריי קורשקוב

דאגלס לימה נגד אנדריי קורשקוב

דאגלס לימה לקח בחזרה את תואר האלוף בקטגוריית משקל חצי בינונית (Welterweight) של ליגת הבלאטור בקרב עקוב מדם שנמשך כמעט שלושה סיבובים מלאים. לאחר שני סיבובים בהם היה נדמה שידו של אנדריי על העליונה, דאגלס תפס את אנדריי עם הוק שמאלי בתזמון מושלם, בדקה ו-21 שניות אל תוך הסיבוב השלישי.

נועד להט נגד סקוט קליב

נועד להט נגד סקוט קליב

נועד "Neo" להט, לוחם ה-UFC הישראלי השני בהיסטוריה, חזר מהפסד בקרב האחרון שלו בליגת ה-UFC (בקטגוריית משקל נוצה) בו ספג נוק-אאוט מברכיה מעופפת. ה-164, היה קרב הבכורה שלו בבלאטור, שיכריע במידה רבה איך תראה הקריירה המקצועית שלו.

ם פתיחת הקרב, נועד וסקוט החליפו מהלומות כשנועד לוקח את היוזמה והפיל את סקוט בטייקדאון במטרה להכניעו באמצעות גיליוטינה. משם הוא עבר לדחיקה של סקוט אל קירות הכלוב ותפס את גבו. בניסיונו השני להכנעה באמצעות חניקה אחורית – ההכנעה ננעלת עמוק ולאחר שתי דקות ו-26 שניות אל תוך הסיבוב הראשון, סקוט נכנע ונועד מנצח בקרב הבכורה הראשון שלו בבלאטור.

קרלה בניטז נגד לינה אוצ'ניקובה

קרלה בניטז נגד לינה אצ'ניקובה

הסיבוב הראשון נפתח בקומבינציה מאת לינה, בעוד שקרלה סופגת. ניסיון מצד לינה לדחוף את קרלה לכלוב שאליו קרלה מתנגדת. נראה שלינה נמצאת לאורך כל הסיבוב הראשון צעד אחד לפני קרלה, שלא מספיקה להגיב. בסיבוב השני קרלה מעלה הילוך ומגיבה למהלומות הנזרקות מאת לינה אך עדיין סופגת הרבה יותר משהיא מצליחה לשחרר. הסיבוב השלישי נפתח עם בעיטה מצד קרלה ואגרסיביות מוגברת, לינה מפליאה עם קומבינציה, קרלה מתנגדת עם טייקדאון שעליו היא לא מצליחה לבנות המשך. הקרב נגמר ללא הכרעה ובניקוד שופטים הניצחון ניתן ללינה.

קיריל מדבדובסקי נגד גיאורגי קאראקאיאן

קיריל מדבדובסקי נגד גיאורגי קאראקאיאן

קיריל מדבדובסקי ותיק הקרבות הישראלי, מתמודד מול גיאורגי קאראקאיאן המנוסה. הקרב מתחיל בפתיחה חזקה של גיאורגי ושינוי כיוון מאת קיריל שדוחק אותו לכלוב. קאראקאיאן תופס סייד על קיריל שמצליח לאת וחוזר חלילה. קאראקאיאן מפעיל לחץ על קיריל שחומק מהכנעת גיליוטינה ומחזיר במהלומות לגיאורגי בעודו על הרצפה. אחרי שלוש דקות ו-40 שניות הקרב נעצר על-ידי השופט ונראה שקיריל נפצע בכתף. הקרב מסתיים בנוק-אאוט טכני לטובת קאראקאיאן. הקהל הישראלי קורא בשמו של קיריל לאחר שהוא מתאושש וקם על רגליו.

שאר הקרבות

אולגה רובין נגד לאוריטה צ'יבריס

אולגה רובין נגד לאוריטה צ'יבריס

אולגה רובין ולאוריטה ליקר-צ'יבריס, שתיהן לוחמות ישראליות, ציפו מאוד לקרב הבכורה הזה שהיה עבורן בכורה בעולם ה-MMA המקצועי. אולגה הפגינה דומיננטיות והכתיבה את הקצב, אולם נפלה לניסיון חניקת גליוטינה בעמידה מצד לאוריטה שנדחקה עם הגב לכלוב. לאוריטה נאבקת על החניקה ולבסוף נופלת עם אולגה לקרקע. אולגה תופסת מאונט על לאוריטה ומשם הקרב נסגר בנוק-אאוט בשלוש דקות ו-12 שניות בסיבוב הראשון.

Jackie Gosh VS Joaquin Buckley in Bellator 164

ג'קי גוש נגד חואקין באקלי

ג'קי גוש ותיק הקרבות הישראלי נקרא לקרב מול חואקין באקלי האמריקאי, לוחם בלאטור עם שישה ניצחונות תחת חגורתו הניחן במאסה וכוח רב. באופן ראשוני היה נדמה שמדובר בקרב לא פשוט עבור ג'קי, אבל הוא עלה והפתיע. מוקדם בסיבוב הראשון, ג'קי ספג מהלומה שהפילה אותו לרצפה, אך הוא התאושש במהרה. לאחר הלוך-ושוב בין שני הלוחמים, ג'קי תפס את חואקין בימנית חזקה שהפילה אותו לרצפה. אחרי גראונד אנד פאונד קצר, השופט מיד התערב והניצחון ניתן לג'קי אחרי שתי דקות ו-44 שניות אל תוך הסיבוב הראשון.

סול רנטו נגד אלכסיי טרופימוב

סול רנטו נגד אלכסיי טרופימוב

אחד הקרבות הטכניים והמעניינים יותר בבלאטור 164. מצד אחד סול רנטו – סטרייקר אתלטי וגבוה ומצד שני אלכסיי בעל המאסה. הקרב מתחמם רק בסיבוב השני המלווה בהמון החלפות ומהלומות טכניות כאשר סול משתמש בברכיות ואלכסיי מחזיר בבעיטות. הסיבוב השלישי נתח בתקיפה של סול שממנה אלכסיי חומק. לאחר מכן הקרב עובר לקיר הכלוב אליו אלכסיי נדחק, אך מצליח לצאת ומשם הם חוזרים להחליף מהלומות במרכז הזירה. נראה כי אלכסיי מנסה לעייף את סול. הסוף קרב וסול מצמצם מרחק ותופס את אלכסיי מאחור להטלת סופלקס. אלכסיי מוטל על הרצפה וסול מגיח מעליו לגראונד אנד פאונד. הסיבוב נגמר ללא הכרעה ומגיע להחלטת שופטים. אלכסיי צולע החוצה מהזירה ובשידור חוזר מסתבר שהרגל שלו הסתובבה במהלך ההטלה שספג ונראה שקרע רצועה בברך. הקרב נגמר בניצחון לאלכסיי בהחלטת שופטים חלקית.

אלמוג שי נגד ויטלי קמינצקי

אלמוג שי נגד ויטלי קמינצקי

פתיחה חזקה מצד אלמוג שמצליח לדחוק את ויטלי לקירות כלוב. אלמוג מנסה להטיל את ויטלי ונכשל, כשויטלי מפיל אותו לרצפת הזירה. אלמוג תופס חצי גארד בזמן שויטלי מפליא בו מהלומות וחוטף את הרגל של ויטלי ומסיים את הקרב בדקה ו-45 שניות באמצעות בריח רגל.

רז ברינג נגד מאור קאזלופ

רז ברינג נגד מאור קאזלופי

שני הלוחמים הצעירים פותחים את בלאטור 164 עם שלושה סיבובים כמעט מלאים של קרב. מהתגרות אחד בשני בסיבוב הראשון, לניסיונות התשה בסיבוב השני הקרב נגמר כשרז ברינג מסיים בגראונד אנד פאונד בדקה ו-40 שניות אל תוך הסיבוב השלישי.

אלכסנדר ניקולין נגד אבי ברון

אלכסנדר ניקולין נגד אבי ברון

 אלכסנדר שולט בזירה מהרגעים הראשונים של הקרב ולאחר חילופים קצרים, באמצעות מאונט מוצלח וגראונד-אנד-פאונד, הקרב מופסק ב-54 שניות אל תוך הסיבוב הראשון.

חיים גוזלי נגד זאיין קלרק

חיים גוזלי, לוחם הג'יו ג'יטסו (רנזו גרייסי) הישראלי ונשיא ה-ADCC, עלה לקרב הבלאטור הראשון כשהוא עובד באופן מתודי ומחושב. הקרב נגמר תוך דקה ו-41 שניות, כשהוא לוכד את זאיין בגארד ומכניע אותו בחן רב, באמצעות בריח רגל אכזרי.

אונור קלש נגד עמרי בראל

אונור קלש נגד עמרי בראל

אונור פתח את הקרב באגרסיביות רבה ושם את עמרי בצד המגיב. במהרה הקרב מגיע לקירות הכלוב כאשר עמרי נלחם לחמוק מהכנעה מצד אונור שלא מרפה. לאחר שלוש דקות ושתי שניות אל תוך הסיבוב הראשון, אונור מוצא את הפרצה בהגנתו של עמרי ומסיים את הקרב בחניקה אחורית.

אלעזר טוריקו נגד רון בקר

אלעזר טוריקו נגד רון בקר

אלעזר פתח את הקרב בדומיננטיות רבה ושלט בזירה. לאחר חילופי מהלומות הקרב ירד לרצפה ובמספר שניות, סגר אמריקנה על רון בקר וסיים את הקרב בשלוש דקות ו-44 שניות.

מויש רנד נגד חייתאם קאיוף

מויש רנד נגד חייתאם קאיוף

מויש שלט בזירה וגרם לחייתאם לשקול ולשלם כל צעד בזירה. אחרי דקה של חילופי מהלומות, מויש תופס מאונט ובגראונד אנד פאונד משיג נוק-אאוט, דקה ו-21 שניות אל תוך הקרב.

חן שחורי נגד כפיר איתן

חן שחורי נגד כפיר איתן

כפיר פותח את הקרב עם כניסה חזקה ובמהרה נראה שהוא מתעייף. ניסיון להכנעה באמצעת חניקת משולש נכשל וחן משתחרר מהגארד. הקרב מגיע במהרה לקירות הכלוב ושם השופט נאלץ להפריד בין שני הלוחמים שלא מגיעים להכרעה. בסיבוב השני סימני התשישות מופעים על כפיר, כשהוא ושחורי מחליפים מהלומות וכפיר סופג ברכית. התשישות מכלה אותו והוא מנמיך ידיים ומנסה להעביר את שחורי לקרב קרקע. השופט מפריד ודורש משני המתחרים לעמוד ולשמור על רצף הקרב. כך ממשיך הקרב עם משחק מאוד זהיר מצד שחורי וירידה נוספת של כפיר לרצפה. הסיבוב השלישי ממשיך עם ירידות של כפיר לרצפה וניסיונות למשוך גארד על שחורי, שמגיב בקומבינציה. לבסוף כפיר סופג ימנית חזקה ונוק-אאוט בשתי דקות ו-41 שניות אל תוך הסיבוב השלישי.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X