Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בשורות משמחות לאוהדי נייקי שאוהבים להניף: נייקי השיקו ממש בשבועות האחרונים את הגרסה החדשה לנעלי ההנפות שלהם – הרומלוס 3 (Romaleos 3). נייקי עיצבו את הדגם הזה כנעל היברידית במטרה לשמש כמה שיותר ענפי כוח פרט להנפת משקולות.

הנתונים היבשים:

  • החלק העליון של הנעל עשוי עור סינתטי בתוספת רשת לאוורור יעיל לכף הרגל.
  • רצועת בחיבור סקוטץ' מהדקת את הרגל בעת ביצוע תנועות חדות במרכז כף הרגל לאחיזה טובה.
  • הגבהה של 20 מ"מ בקרסול המאפשרת גם לפחות גמישים מכם לתפוס את הסנאצ' בנוחות.
  • סוליית כוורת TPU קלה המאפשרת יציבות.
  • גימור גומי מיוחד הנועד למנוע החלקה.
  • הדגם החדש מגיע עם שתי סוליות פנימיות שניתן להחליף ביניהן, האחת קשה והאחת רכה כך תוכלו לבחור לפי הנוחות האישית שלכם.

ישנם כמה הבדלים בין הגרסה של ה-3 לעומת קודמותיה: ברומלוס 3 יש רצועה אחת מרכזית במרכז כף הרגל לעומת שתי הרצועות שהיו בדגם הקודם, כמו כן נייקי הוסיפו את בד ה-"Flywire" שהוא פיתוח מיוחד שלהם כדי לשפר את גמישות הנעל ומשקלה.

נייקי מאפשרים לכם לבחור בין שתי אופציות לדרגת הקשיות של הנעל עם שתי סוליות מתחלפות האחת רכה והשניה קשה, שימו לב שהחלפה ביניהן תשפיע גם על משקל הנעל. עם הסוליה הקלה משקל הנעל יהיה 325 גרם לעומת 425 גרם עם הסוליה הקשה. זה אולי לא נשמע משמעותי אבל לאנשים שמהירות שינוי הכיוון בקרסול אצלם איטית המשקל הקל של הנעל יקל לבצע את התנועה ביעילות טובה יותר.

כמו כן, נייקי לקחו בחשבון קהל משתמשים רחב יותר: אנחנו, הקרוספיטרים. המטרה הייתה להקל על קרוספיטרים בזמן שהם מבצעים מטקון כלשהו המצריך מהם שימוש בנעליי הנפות (מישהו אמר סנאצ'ים ודאבל אנדרס?). לשם ההשוואה, נעלי הנפות ממותגים מתחרים שוקלות מעל לחצי ק"ג!

גם בגובה העקב נייקי החליטו לעשות שינוי, במקום 19 מ"מ סטנדרטים של המתחרים וגם בגרסה הקודמת הרומלוס 2, בזו, הם החליטו להגביה את העקב ל-20 מ"מ מה שמאפשר הרבה יותר יציבות בתחתית וגם עוזר לליפטרים עם קרסול קצת פחות גמיש וסלחני.

גם הסוליה עברה עדכון והמהנדסים של נייקי החליטו לשנות לחלוטין את המבנה שלה. הם השתמשו בטכניקת כוורת שנועדה להפחית בכמות החומר ולאפשר את המשקל הקל של הנעל. בנוסף, יש לה קטע קצת מגניב. כשמניפים, הסוליה נראית מלמטה, ואפשר לראות את סכימת הצבעים של הנעל דרך הסוליה.

ובגלל שנייקי הם נייקי ואם יש משהו שהם טובים בו זה עיצוב, אפשר לומר שהן נעלי ההנפות היפות ביותר שיש כרגע בשוק והן גם מגיעות בשלל צבעים שהמילה היחידה שמתאימה להן היא Funky, אבל אם אתם מחפשים את הסולידי עדיין יש את האפשרויות של השחור והלבן.

איפה משיגים?

הנעליים זמינות באתר נייקי ישראל!

לקנייה באתר נייקי

 

נכון לעכשיו לא ראינו אותן בחנויות (מוזמנים לעדכן אותנו במידה וראיתם).

ואם אתם במקרה טסים לארה"ב, יש לכם כמה דולרים פנויים וזמן לחכות, אתם יכולים גם להזמין גירסה משלכם Custom Made.

A post shared by @ninjasaurus_ on

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X