Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

שלחנו לכם בתחילת החודש סקר השואל את דעתכם לגבי כמה נושאים, ועכשיו, רק כמה שעות לפני האירוע הגדול, יש לנו את התוצאות. אז מה אתם חשבתם?

מכשור חדש

למרות שבכל שנה הוכנס תרגיל חדש לאופן, הרוב המוחלט של המשיבים – קצת פחות מחצי מכם – השיבו כי הם לא מאמינים שיוכנס מכשור חדש בצורה דומה לאופן שבו הוכנס מכשיר החתירה לפני מספר שנים או הדאמבלים שהפתיעו את כולם בשנה שעברה. לעומת זאת, משיב אחד בלבד חשב שלא יהיה מכשור חדש, אבל כן יהיה תרגיל חדש.

אחוז המצביעים למכשור חדש היה באופן דומיננטי – 32.7%! – והמכשור שכולם בחרו היה האסולט בייק. אחד המשיבים גם חשב שזה הולך להיות ברפיז אובר דה אסולט בייק, אז כולנו יודעים שהכל יכול לקרות. אגב, 65% מכם חושבים שאנחנו נפגוש טראסטרים באימון האחרון שוב.

מי ינצח בגברים?

הרוב המוחלט לא חשב שיהיה ערעור מסוים בטופ הטבלה – 58% מכם טענו כי היורש לכתר יהיה אותו אלוף, רם דובר. במקום השני, עם 16% מהקולות, נמצא אחד מהמתחרים שלנו לאירועי האינביטיישונל  שישתתף באירוע הראשון בקרוספיט חיפה ל-18.1, דוד בן דוד.

בנוסף, מספר דומה של מצבעים חשבו שהתואר השנה ילך לאסי בילדוסולה, האלוף משנת 2014, או גיא פרצ'ה, שבעונה הראשונה שלו הגיע למקום השני באליפות ישראל.

מי תנצח בנשים?

עכשיו זה נהיה מעניין. אומנם רוב הקולות, כ-36%, מאמינים שהתואר יחזור לאלופה המפתיעה מארצות הברית, ניקי פטל (שגם היא תתחרה באירוע שלנו בקרוספיט חיפה) אבל חלוקת הקולות לא דיכוטומית כפי שנדמה.

שתי דמויות פופולאריות נוספות הן נטלי סובולבה (22% מהקולות) ונטע ברונשטיין (13% מהקולות). אם שאלתם את עצמכם, רק 3 אנשים חושבים ששרון כהן, שהייתה אלופה פעמיים, תנצח השנה.

מתחרה חדש ומפתיע

הרוב לא חושבים שיש יותר מדי מתחרים חזקים חדשים שהולכים לעלות בעונה הקרובה, אך היה שם שעלה כמה פעמים: עדי אורן, חבר מערכת סנאצ'ר. נשבעים שזה לא בכוונה.

שמות נוספים שעלו, וכדאי לכם לזכור אותם למהלך העונה: אריאל זיו, נטשה לוינשטיין, איליה דרוקר, זוהר נוגה, יוראי כהן, מארק סמרסקי, עומרי מודחי, שיר הובר, שי זלצר ותומר מועלם. עבור המשיב הבודד שהציע את "דוד בן דוד", הוא אכן מתחרה חזק, אבל לא ממש חדש.

אנחנו חוגגים את העונה השנה בארבעה אירועים שיערכו במגוון בוקסים בכל רחבי הארץ, ומתחילים מחר – 23.2.18 – בקרוספיט חיפה, עם חמישה קרבות, ב-12:00. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X