Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ובנימה זו, 18.5 בא והלך ואיתו נגמר האופן ונסגר הלידרבורד, וזה אומר שבידינו תוצאות האמת.

בעולם

מאט פרייזר בדומה לשנה שעברה, טוען כי אינו מוכן ולא התכוונן לקחת את האופן אבל השאיר לכל העולם אבק. 18.5 דרש מכולנו להכנס עמוק אל תוך מערת הכאב ולהרגיש שם הכי בבית שאפשר, פרייזר כבר הוכיח לנו בעבר שזה לא זר לו וגם כאן הרגיש מאוד בנוח בנקודה הזו כשלקח את המקום הראשון בעולם באימון, וזוהי למעשה התוצאה הטובה ביותר שלו לאופן השנה. הוא מסיים את התחרות עם פחות ממאה נקודות במצטבר, כשאלכס ויניו, הבא אחריו, יושב בבטחה עם 440 נקודות. פרייזר סיים את האימון עם 198 חזרות, כשנכנס לתוך הצ'סט טו בר של ה-24. שליטה מוחלטת בתחרות.

That’s a wrap. Just a few things I learned this year. . Owning an affiliate and trying to be the best in the world is hard. . @crossfit_kova members are very patient and understanding . Tantrums are not productive and make you feel like shit . The @concept2au Bike Erg is amazing to deal with frustration and anger . My hubby is my rock. I would crumble to pieces without him carrying me. . When you own a gym you carefully place your bar on the ground in an Open workout because you pay the bills (see video) . @romwod is an epic way to prep you for calm assertive comp WOD’s. . Despite all of the emotions and often falling short of your expectations it’s just exercise!!! It’s alllll good and by simply just trying your best you are a straight up winner. . @crossfitgames @niketraining @romwod

A post shared by Kara Saunders (Webb) ???????????? (@karawebb1) on

בנשים הייתה זו קארה סאונדרס, האוסטרלית החביבה על כולם, שלקחה את המקום הראשון באימון עם תוצאה של 201 חזרות – שלוש יותר מפרייזר. אך למרות הניצחון באימון, היא לא הצליחה להדיח את קאסידי לאנס-מקוורת'ר מהמקום הראשון. מתחרת הגיימס השקטה כנראה מתכננת להשאיר רעש גדול הרבה יותר בהשוואה לשנים קודמות, היא הובילה את לוח התוצאות לאורך חלק ניכר מהאופן. הפער בין הנשים עומד על ארבע נקודות בלבד, כשמקוורת'ר הצליחה לסיים את האימון עם 186 חזרות והתברגה במקום העשירי לאימון, בתיקו עם עוד לא פחות מארבע נשים. במידה ומקוורת'ר הייתה עושה רק חזרה אחת פחות, היא הייתה מסיימת במקום השני, וסאונדרס הייתה לוקחת את האופן.

בארץ

דניאל שרבקוב מסיים את האימון בשליטה כמעט מוחלטת בארץ: הוא מנצח את האימון האחרון ואת האופן בכללותו עם 15 נקודות מצטברות. שרבקוב היה במרחק של שתי חזרות בלבד מלסיים את הסיבוב של ה-21, אך הדבר הספיק למקום החמישי באפריקה – באימון ובסוף הדירוג הכללי. משם, הוא מנצח גם מתחרי גיימס ותיקים כמו ראסמוס אנדרסן, והוא יעלה לתחרות האיזורית במדריד בתור מתחרה בעשיריה הראשונה או שנייה. המקום השני לאחר שרבקוב שייך לדוד בן דוד, שיושב כרגע במקום ה-22 וייתכן וגם הוא יגיע להתחרות במדריד בקטגוריית היחידים. דוד סיים את האימון במקום החמישי בארץ, עם 157 חזרות.

בנשים, זו אלופת ישראל משנה שעברה, ניקי פטל, שהייתה אפילו יותר דומיננטית משרבקוב – עם עשר נקודות כלליות בלבד, היא סיימה את האימון במקום הראשון עם 159 חזרות, דבר שהספיק למקום הראשון בארץ ולמקום השישי באפריקה. פטל מסיימת את השלב הראשון כשהיא ממוקמת בנוחות במקום ה-14 באפריקה עם 115 נקודות, וגם היא תקבל הזמנה להתחרות במדריד בקטגוריית היחידים.

במקום השני בישראל נמצאת אור כהן מקרוספיט אטאקאשאקה, עם 30 נקודות. כהן ופטל התחרו ראש בראש במסגרת ה-Snatcher Invitational לאימון 18.1, והן ניצבות קרוב גם לאחרשישה אימונים. בצמוד לכהן, נמצאת נטלי סובולבה, עם 31 נקודות, נקודה אחת פחות מכהן.

במקצה האתלטים האדפטיביים

בשקט בשקט, מבלי ששמנו לב, ישראלי אחר שלא כל-כך יצא לנו להכיר עשה שמות. נתי גרוברג מקרוספיט פתח תקווה קטף את המקום העשירי בעולם בגרסה האדפטיבית ל-Open הנקראת WheelWOD. אתר WheelWOD מנהל תחרות אופן במקביל לזו של קרוספיט המותאמת לאתלטים בעלי מגבלות פיזיות. נתי התחרה במקצה ה-"Seated Men" ועבד בצמוד למאמנו דורון פרילוק מקרוספיט פתח תקווה, כשהם צולחים יחד את חמשת האימונים הקשים.

במידה ולא הכרתם, נתי גרוברג הוא ספורטאי פראלימפי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ברכיבה על אופני יד בלונדון. תוכלו לצפות בראיון איתו בערוץ ספורט 5 פה.

מעקב קבוצות

נכון לרגע כתיבת שורות אלו, עדיין לא יצאו ההזמנות הרשמיות לספורטאים בקטגוריית היחידים להתחרות במרידיאן בתחילת יוני, דבר שמשנה את המפה כשמסתכלים על הקבוצות הישראליות. לראשונה, מדובר בשינוי שבין טוב לטוב יותר: לאחר שבשנים קודמות, קבוצות ישראליות נסמכו על ביטול הזמנות של קבוצות אחרות כדי להכנס לתחרות, השנה כל ארבע הקבוצות – Team Crash, לביא, TLV ו-White City – נכנסו בבטחה בתוך ה-15 שמוזמנות למדריד – ושתי קבוצות אפילו מכילות מתחרים שיקבלו הזמנות ליחידים (TLV ו-White City).

לאחר הרצת המספרים ולפני שינוכו המתחרים האינדיבידואליים מהקבוצות הנוספות, דבר שבאופן מסורתי מוחקכארבע קבוצות מהתחרות, גם TLV וגם White City עלולים להגיע להתחרות ללא שרבקוב, פטל או בן דוד.

קטגוריות גילאים

לקטגוריות השונות שאינן מגיעות לתחרות האיזורית (אליה מגיעים רק היחידים והקבוצות), יש שלב ממיין שנקרא ה- Online Qualifier. מכל קבוצת גילאים בתוך הקטגוריה מוזמנים הטופ 200 ספורטאים להשתתף בשלב ממיין זה.

לאחר ההצלחה הכבירה של קבוצת הנוער בשנה שעברה, גם השנה יהיו מספר מתחרים צעירים שישתתפו בשלב הממיין האינטרנטי. בקטגוריית בני 14-15, עומר למדן מקרוספיט הזאבים שהשאיר אדמה חרוכה ב-18.2, נמצא כרגע במקום ה-21 וקרוב מאוד ל-20 המקומות הראשונים שילכו לגיימס. מאחוריו אריאל טרייגרמן מקרוספיט ויצמן במקום ה-28, ואיילון בר-גיל מיקנעם ב-32. כולם מקומות ריאליים לשיפור כדי להגיע לגיימס.

עוד ישתתפו בממיין בקטגוריית נערים 14-15 – גיא שחר מקרוספיט הזאבים (87) יונתן וקסלר מכפר סבא (134).

???????????????????? #crossfit #crossfitgames

A post shared by Ron Zur (@ronzur11) on

בקטגוריית נערים 16-17, רון צור מקרוספיט הזאבים שולט בארץ ביד רמה – רמה מספיק בשביל להגיע למקום השישי העולמי לאחר האופן והוא מסומן בתור הישראלי הוודאי שיגיע לגיימס, לאחר שהגיע לרחבה במדיסון כבר בשנה שעברה. נדב פלד, שגם הוא התחרה באליפות העולם בשנה שעברה, מדורג לאחר האופן במקום ה-48. חברם למועדון, רועי גוטמן, מדורג כרגע במקום ה-103, יאן סמראסקי מרוז וואלי במקום ה-120, יואב ביתן מהזאבים מקום ה-123, ענוג שטורפר מקרית גת במקום ה-130, יותם גורן מהוד השרון במקום ה-149, וירין כחלון במקום ה-165. הולך להיות RFA מעניין בקטגוריה הזו השנה.

בקטגוריית המאסטרים 40-44: שרון כהן, אלופת ישראל לשעבר, מדורגת כרגע במקום ה-114 בקטגוריה הסופר-תחרותית שלה. במקביל בגברים, שרון שאולי נמצא כמעט בקו החתך במקום ה-194 בקטגוריה שלו.

בקטגוריית המאסטרים הצעירים, 35-39: אלוף ישראל לשנת 2014, אסי בילדוסולה קטף את המקום הראשון בארץ בקטגוריה ומיקומו בדירוג העולמי לאחר סגירת הלידרבורד 267. הילה שאשא, מקבילתו בנשים מדורגת גם היא במקום הראשון בקטגוריה בארץ ובמקום ה-596 בדירוג העולמי.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X