Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אימון 18.3 הפגיש אותנו עם הרבה ג'ימנסטיקס ואירובי יחדיו.

בתור האימון השלישי של העונה וכיאה לאימון אופן, הוא מתפקד בתור אימון "חוצץ" שממיין את קהל הקרוספיטרים ומותיר רק למיומנים ביותר לעבור דרכו, ועל כן הדרישה הלא מתפשרת ל-12 מאסלאפים על טבעות, די מוקדם באימון (מזכיר קצת את 15.3). למי שפספס, כתבנו לכם גם סיכום הכרזה שמסביר את האימון: הכרזת 18.3: תכינו את הכתפיים, זה הולך לשרוף

הנה הסיכום שלנו על מה שהיה בארץ ובעולם:

בעולם

ברמת הטבלה מאט פרייזר, כרגיל, מוביל את הטבלה בפער של 297 נקודות מאלכס ויניו. פרייזר סיים את האימון עם יתרה של 20 דאמבל סנאצ'ים. ג'וש ברידגס, אתלט הגיימס הותיק שפשוט לא מוותר, הצליח לסיים את האימון כולו, כששניה אחת בודדה נותרה לו לנוח.

הכל טוב ויפה עד שמנסים לנתח את האימון ברמה העולמית. משום שלא מעט אנשים לא הצליחו להתקדם באימון, נראה שהם סיימו אותו בזמן מוקדם מהרגיל מה שהטה את לוח התוצאות ודי מקשה על היכולת להבין מי לקח את האימון ברמה העולמית. נחכה ונראה.

"לא הבנו" | אחרי 18.3

במקצה הנשים זו הייתה קארה סאונדרס (שמה החדש של קארה ווב לאחר שהתחתנה עם מאט סונדרס שהוא גם המאמן שלה, לאלו מכם שחשבו שהיא נעלמה) כשהיא מסיימת את האימון במרחק של 12 חזרות מהשלמת כל הסנאצ'ים. אחריה בלידרבורד נמצאות קסידי לנס-מקוורטר, קרולין פריבוסט, מקנזי ריילי וקמיל לבלנק בזינה (במקום החמישי). גם במקצה הנשים לא ניתן לדעת מי באמת ניצחה את האימון, עם אי סדר מאסיבי בלידרבורד משום שיש מתחרות שסיימו את האימון מהר עקב אי-מיצוי אלמנטים.

ישראל

במקצה הגברים הישראלי, היה זה דוד בן דוד מקרוספיט וייט סיטי שסיים את האימון במקום הראשון עם 797 חזרות, כשהוא מספיק לבצע דאמבל סנאצ' אחד ויחיד לפני ה-Timecap. דניאל שרבקוב מסיים במקום השני אחרו עם 726 חזרות. רם דובר נמצא במקום השלישי עם 710 חזרות.

נטלי סובולבה מקרוספיט לביא לוקחת את האימון במקום הראשון עם 573 חזרות, כשניקי פטל מוייט סיטי ניצבת מיד מאחוריה עם 568 חזרות. עמר צורי מקרוספיט וייט סיטי ואור כהן מקרוספיט אטאקאשאקה מחזיקות יחדיו במקום השלישי עם תיקו ב-566 חזרות.

My Gymnastics Romance! Friday morning, for the first time in my life I was really excited before doing a workout with both ring and bar muscle ups. If this workout had come last year I would have probably killed myself on Friday morning. This year I saw Dave Castro's announcement and I was fucking happy! Because this is my "Final exam"! I worked so hard this year and this is show time! So BRING IT ON! NOT PERFECT, BUT IN THE MAKING, ONE STEP CLOSER EVERY DAY! And for me to remember: ????May 2017, RFA: haven't finished 10 ring muscle ups in 8 min (had 6 or 7). ????September 2017: haven't finished 12 ring muscle ups in 10 min ( done 11) ????March 2018: finished 12 ring and 12 bar muscle ups as a part of 18.3 open workout in 14 min. Important to see these baby steps!???? #bebrave #intheopen #18point3 #crossfit #bebetteryou

A post shared by Nataly (@nataly__soboleva) on

במקביל, שרון כהן מקרוספיט TLV, הודיעה על פישתה מהתחרות אחרי 18.3. שרון היא מתחרה ותיקה ועקבית שנהנינו לראות כל עונה ואנחנו בטוחים שנחזור לראותה על הלידרבורד וזירת התחרויות בשנה הבאה! עד כה, שרון החזיקה את המקום הראשון במקצה המאסטריות 40-44 ואת המקום השמיני בארץ סך-הכל. בהסתכלות החוצה לאפריקה/מזה"ת היא החזיקה במקום הראשון עד כה.

קבוצות

ואיך אפשר בלי בדיקת סטטוס על קבוצות הישראלים שעמלות להגיע למוקדמות משחקי הקרוספיט במרידיאן השנה?

ארבע הקבוצות הישראליות עדיין נמצאות בתחרות ההעפלה למרידיאן. קרוספיט וייט סיטי מובילים כרגע כשהם בתיקו עם InnerFight הידועים מדובאי. קרוספיט TLV ולביא נפלו מעט במיקומים אך עדיין במשחק ו-Team Crash מקרוספיט אטאקאשאקה של ישראל שאמלי, נכנסו ל-15 הקבוצות המובילות.

נוער

במקצה בני הנוער השנה אפשר לראות השתתפות יפה של ממש באופן, אם ניקח בחשבון את גודל הקהילה כולה.

רון צור, מתחרה הגיימס מקרוספיט הזאבים הוא הנער המוביל באפריקה/מזה"ת במקצה בני הנוער 16-17 ומקום שישי בעולם. נדב פלד שהתחרה בשנה שעברה בגיימס במקצה ה-14-15 יושב במקום ה-61 לאחר שגדל בשנה.  במקצה בני הנוער בגילאי 16-17 הישראלי, מתחרים כ-56 בני נוער סך-הכל. במקצה בנות הנוער של אותה שכבת גיל, מתחרות 16 בנות.

במקצה בני הנוער 14-15 מתחרים כ-29 נערים ובמקצה בנות הנוער, תשע נערות.

מאסטרים ומאסטריות

מלבד הפרישה של שרון כהן, בצד המאסטרים תומר בוהדנה נאלץ לפרוש גם כן לאחר שספג פציעה באימון 18.2A (וגם לו נאחל החלמה מהרה וחזרה מהירה עוד יותר!).

ריבוי תתי הקטגוריות מקשה על הדיווח בסקטור הזה, אבל עשינו מאמץ עבורכם ואנו שמחים להציג בפניכם כמה נתונים מעניינים:

  • במקצה ה-60+ השנה יש לנו שני מאסטרים ושתי מאסטריות. במאסטרים אלו מורי זוברווסקי מקרוספיט מודיעין וסקוט ויגינס מקרוספיט ירושלים ובמקצה המאסטריות, אורית קרן מקרוספיט יקנעם ועלמה שרון מקרוספיט פתח תקווה.
  • שרון שאולי (אטאקאשאקה), הלוא הוא מנצח מקצה המאסטרים (40+) ב-RFA האחרון נמצא במקום השלישי באפריקה/מזה"ת.
  • אסף ניני מקרוספיט אטאקאשאקה נמצא במקום השני באפריקה/מזה"ת בקטגוריית הגיל 50-54.
  • ליאת אברהמ מקרוספיט TLV נמצאת במקום החמישי באפריקה/מזה"ת ונינה פקרמן, במקום העשירי בקטגוריית הגיל 40-44.

זהו לבינתיים. נתראה ב-18.4 וכמובן באירוע שלנו לכבוד האימון-אחד-לפני-האחרון בקרוספיט ראש העין, במוצ"ש!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X