Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

18.2 הביא איתו הפתעה שלא ראינו באופן כבר 3 שנים – ההזדמנות של האנשים הגדולים והחזקים להראות איפה הם עומדים, ולאזן את עצמם קצת יותר אל מול האירוביים. המטקון עצמו אומנם שרף לאנשים את הרגליים לפני הכניסה לקלין הכבד של 18.2a, אבל זה לא הפריע ללא מעט מתמודדים לזרוק כמה קילואים נוספים על המוט.

בעולם

לאחר 18.2, מאט פרייזר מוביל את הטבלה בפער עצום – 200 נקודות מהבא אחריו ברשימה, אלכס ויניו הקנדי. פרייזר אומנם לא ניצח אף אחד מהאימונים, עם מקום 53 במטקון ומקום 19 בקלין, אך הצטברות הנקודות המינימלית היא שמאפשרת לו להשאר למעלה, בצורה דומה לאופן שבו הוא היה בגיימס של 2016.

את האימון ניצח לי ריינולדס, אלמוני בן 39 ממערב קנדה, שסיים בזמן שיא של 3:30. הדבר בא לידי ביטוי בקלין שלו – רק מאה קילו, דבר שהעניק לו את המקום ה62 אלף בעולם. בקלין ניצח יואניס פאפודופולוס, המאוזן הרבה יותר – עם זמן של 4:18 וקלין של 182 קילו, פאפודופולוס היווני ניצח את הבא ברשימה בהבדל של פאונד בודד.

בנשים,  מתקיים קרב צמוד בפסגה בהבדל של נקודות ספורות על המקומות הראשונים, אך כעת ניצבת קרוליין פרבוסט בראש הדירוג הכללי, עם 142 נקודות, בעוד שאת המטקון ניצחה אשלי קורבי האוסטרלית עם זמן של 3:50. הקלין הכבד ביותר בקרב הנשים היה של לואנה סוארס, הברזיאלית, שהצליחה להרים לא פחות מ-129 קילו על זמן של 5:40.

A post shared by LuanaSoares (@luaelua) on

בישראל

בגברים, היה זה דניאל שרבקוב, שסימן לעצמו בשנה שעברה מטרה להיות מנצח האופן, שניצח את שני חלקי האימון – את 18.2 סיים עם תוצאה של 4:22 דקות,  שהקנתה לו את המקום החמישי באפריקה, ועם קלין של 153 קילו ב-18.2a. "אני עצמי הייתי מופתע מהזמן, אבל מבסוט ממנו", מספר לנו שרבקוב, שעשה את האימון פעמיים. "בפעם הראשונה עשיתי 161 קלין, אבל לקח לי 5:39 למטקון. ידעתי שאני צריך לרדת לאזור ה-4:50. אני מקווה להמשיך ככה ולא לרדת יותר מדי, עכשיו רק נקווה שלא יהיה HSPU".

שרבקוב יושב כרגע בראש טבלת הניקוד, עם 5 נקודות בסך הכל, ובפער ניכר מהמקום השני, גיל ליאור, שיושב בו עם 19 נקודות. רם דובר, האלוף המכהן, מצא את עצמו לאחר האימון במקום זר – המקום השמיני, עם 54 נקודות. בהנחה ושרבקוב ישאר בין המקומות הראשונים באימונים הבאים, מדובר בפער שיהיה קשה לסגור. הוא יושב כרגע במקום השישי באפריקה והוא הגבר היחיד שעומד בדרישות הקבלה לתחרות האזורית כיחיד לאחר 18.2.

I don’t think I have ever fought so hard to stand up from a clean 96/211. After 18.2 I felt like I had no legs ???????????? But there was no way I was dropping that bar ????????????‍♀️ It might not be the prettiest and it might not be the heaviest but I stuck with it???? I don’t even know where to start with the Thank yous ???? Thank you always to my Team at @crossfitwhitecity ???????? thank you @jenyazv for being the best partner and friend????????‍♀️ Thank you to all of @crossfittlv for being my family always @sharone_cohen @_aviyona @liatavrahami @sivanivash And thank you to @yaronnof through everything you are still there for me and that means more then the world to me❤ I love you and look up to you always, thank you for all your help????????????????????‍♀️ If i forgot someone I am so sorry! Thank you to everyone for supporting me as I strive towards my goals ❤❤ #trapsbynikki #weightlifting #crossfit #intheopen #18point2 #stuckwithit #training #determined #motivation #girls #israel #2018 #roadtoregionals

A post shared by Nikki Pettel (@nikki_pettel) on

בנשים, ניקי פטל, אלופת ישראל משנה שעברה, ניצחה גם היא את שני האימונים ולאחר 18.2 גם היא יושבת במקום הראשון עם 5 נקודות בלבד. פטל סיימה את האימון בזמן של 5:11 ועם קלין של 96 קילו. "תפסתי את המאה, אבל לא היה לי רגליים. לא הצלחתי לקום איתו. אני מתרגשת, מקווה שאני אצליח לשמור את זה במצב הזה". פטל חזרה על האימון 3 פעמים, עד שחברים שלה לא הרשו לה לנסות פעם נוספת, אבל היא מדווחת כי היא שיפרה את שני המקצים. "הלכתי לוויט סיטי, הלכתי ל-TLV, היה כיף לעודד אנשים ולהתחרות. אני מחכה לראות מה יהיה!". פטל יושבת כרגע במקום ה-13 באפריקה, עם 62 נקודות, ונמצאת בתוך החתך של מתחרי הריג'יונלס.

בדיקת קבוצות

נכון לכתיבת שורות אלה, כל ארבעת הקבוצות נשארו בתוך ה-15 המקומות הראשונים לתחרות האזורית, כשהמובילים הם קרוספיט ווייט סיטי במקום ה-7. צוות קראש מקרוספיט אטאקאשאקה הם האחרונים, אך הזמנים המהירים שלהם במטקון העניקו להם את המקום ה-9, דבר שאיזן תוצאות פחות טובות בקלינים, והם כעת יושבים במקום ה-14.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X