Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון הראשון לעונת 2018 נחתם אמש ונותרו עוד ארבעה אימוני אופן לפנינו. הנה מה שהיה בטירוף שהתחיל ביום חמישי שבוע שעבר ונגמר בשני האחרון:

גברים – בינלאומי

באופן מעניין, בשלב הראשוני של התוצאות מוביל כיום את טבלת הגברים ניקולאי דוס, מדנמרק. אם השם הזה נשמע לכם מוכר, זה כי דוס הוביל בשלב הראשוני של התוצאות גם בשנה שעברה לאחר 17.1 כשהיה אחד מהבודדים שהצליחו לסיים את האימון תוך פחות מעשר דקות. בחינה קפדנית יותר של קרוספיט פסלו לו מספר חזרות והעלו את הזמן הסופי שלו, דבר שהוריד אותו לבסוף למקום ה- 34 בטבלה על אותו אימון. בואו נקווה שהוא למד משנה שעברה וכל החזרות שלו הן מדויקות.

לוח התוצאות כל כך צפוף שאת המקום הרביעי חולקים 5 גברים שונים, כולל מאט פרייז'ר, האלוף המכהן, עם 476 חזרות.

נשים – בינלאומי

לאחר ההכרזה שבה השתתפו, גם בריגס וגם ולטה, הן הצליחו והגדילו את התוצאות שלהן באופן יוצא דופן ב-"Redo" בבוקס הבית שלהן. המנוע מאנגליה נשארה בתור המנצחת המוחלטת של האירוע, כששיפרה מאז ל-452 חזרות – שתי חזרות אל תוך הסיבוב ה-16 שלה.

הולטה סיימה את ה – Redo "רק" עם 420 חזרות והיא חולקת את המקום השלישי הכללי עם לורה הורוואת', שהתחרתה בריג'יונלס בשנתיים האחרונות כיחידה והייתה קרובה למדי לפרוץ לחמישיה הראשונה, ב-2016 סיימה במקום ה-7 ובשנת 2017 סיימה במקום ה-11.

גברים – ישראל

את המקום הראשון בקרב הגברים לקח האלוף המכהן, רם דובר, ששולט בתחרות ביד רמה בשנים האחרונות. דובר כמעט סיים את הסיבוב ה-14 שלו עם 438 חזרות וכרגע מדורג במקום ה-10 איזורי.

"האימון הראשון תמיד מלחיץ ואתה רוצה לפתוח עם תוצאה טובה את המירוץ ואני שמח שהצלחתי! האימון עבד על פייסינג ועבדנו על זה הרבה ואפילו הצלחנו לשפר את התוצאה למרות שעבדנו מעולה גם בנסיון הראשון. כרגע אין שאיפות מרחיקות לכת, אני רוצה לעשות את הכי טוב שלי בכל אימון ובסוף האופן נראה". – רם דובר

מיד אחריו הטבלה מאוד מוכרת. במקום השני מדורג חברו של דובר למועדון – אדם גרינקר עם 426 חזרות ודירוג במקום ה-18 איזורי אותו הוא חולק עם כמה ספורטאים. במקום השלישי דניאל שרבקוב עם 420 חזרות ומיקום 27 איזורי.

נשים – ישראל

בקרב הנשים הייתה זו נטלי סובולבה, גם היא מקרוספיט לביא, שהייתה במרחק קלוריה בודדת מלסיים את הסיבוב ה-12 שלה, עם 359 חזרות והיא כרגע מדורגת במקום ה-18 איזורי.

"אני מחכה כבר ממש לאימון הבא! השנה אני באה בראש אחר לאופן. אני הרבה יותר בטוחה ויודעת שהשנה עשיתי הכל. עבדתי על החולשות שלי ואני באמת מצפה להתמודד עם כל אימון כמו שהוא בלי פחד ואפילו בהתרגשות לקראתו! מאחלת לכולם בהצלחה ולא לשכוח להנות". – נטלי סובולבה

במקום השני זו שרון כהן עם 356 חזרות והיא כרגע מדורגת במקום ה-23 איזורי. ובמקום השלישי ניקי פטל, האלופה של 2017 עם 352 חזרות ובמקום ה-26 איזורי.

קבוצות – ישראל 

בעקבות אימון אחד עוד מוקדם לקבוע תוצאות, אבל נכון לרגע זה, ישנן 4 קבוצות ישראליות שונות שהתוצאות שלהן מכניסות אותן ל-15 המקומות הראשונים אשר יעלו לתחרות האזורית במדריד: קרוספיט לביא, עם המקום החמישי באפריקה. TLV, עם המקום ה- 10. וייט סיטי, עם המקום ה-12 ולבסוף Team Crash, הצוות של אטאקשאקה קרוספיט של ישראל שמלי, שסוגרים את הרשימה במקום ה-17. חשוב לזכור שיכולות להיות תנודות גדולות מאוד בארבעת האימונים שנותרו, אבל ההתחלה נראית מבטיחה עבור הייצוג הישראלי בתחריות העולמיות.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X