Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אירוע הסיום של האופן הולך להתרחש במקום בו תסתיים העונה: מדיסון, ויסקונסין. עיר שרק לפני כמה חודשים, רבים לא ידעו על קיומה הולכת להפוך לבית החדש של אליפות העולם במשחקי הקרוספיט. מדיסון תהיה בית לקרוספיט בפעם הראשונה הלילה, כאשר שרה סיגמונדסדוטיר, מקום שלישי בעולם כבר שנתיים ברציפות, תתחרה נגד האלופה כבר שנתיים ברציפות, קטרין דיווידסדוטיר.

שרה סיגמונדסדוטיר

"מלכת הקרוספיט האיסלנדית החדשה" היה כינוי ששרה קיבלה במהלך השנה הראשונה שלה בגיימס ב-2015. היא הובילה לאורך חלקים גדולים מהתחרות, ואיישה מקום גבוה במעלה הטבלה כשלא הייתה במקום הראשון. אך טעות פאטלית באימון האחרון עלתה לה את האליפות, והעניקה אותי לקטרין דיווידסדוטיר.

שרה ידועה בעיקר בזכות הנחישות הלא ברורה שלה בכל פעם שהיא מתאמנת, היא תמיד רוצה לנצח, והיא מוכנה לעשות הרבה מאוד כדי לנצח, לרבות אימונים מטורפים לחלוטין שנועדו אך ורק כדי לבנות את המשחק המנטלי שלה, כדוגמת 1000 ברפיז על זמן. נוסף על הכוח שיש לה בין האוזניים, שרה מתה על המוט: היא ניצחה באימון ה-DT הכבד בגיימס ב-2015, ואפילו עשתה 'גרייס' ב-102 קילו.

שרה שינתה את החיים שלה מעט בזמן האחרון, ולאחר ארבעה אימונים היא יושבת במקום השני בדירוג הכללי בעולם, עם מקום שני ב-17.4 ומקום שלישי ב-17.3. למרות היכולת המנטלית החזקה שלה, כאשר שרה נשברת, קשה לה מאוד לאסוף את עצמה. למרות זאת, היא נוטה לזרוח תחת אור הזרקורים, לאחר שהייתה מעט כבויה ב-2016. ייתכן והמעבר החדש לקליפורניה והשינויים החדשים יצליחו להביא לה את הנצחון שהיא רודפת כבר שנתיים.

Katrina Davidsdottir - CrossFit Athlete at 16.4

קטרין דיווידסדוטיר

כבר כמעט ולא זוכרים את זה, אבל שנה לפני שקטרין הצליחה לעשות מהלך ולזכות באליפות, היא פיספסה את העלייה לגיימס בגלל אימון בריג'נלס שכלל טיפוס בחבל. היא ניסתה שוב ושוב, אך לא הצליחה לצלוח את החזרות הבודדות שהיא הייתה צריכה על מנת לסיים את האימון. המתחרות שלה כבר סיימו כולן, והגיעו כדי לעודד אותה, אבל היא נשברה לחלוטין והחלה לבכות על רצפת התחרות.

שנה לאחר מכן, חזרה קטרין אחרת – אחת שמרוכזת בעבודה שלה, בטוחה בעצמה, והרבה פחות מתרגשת מתנודות. היא הצליחה לפתח את היכולת לשחרר מכשלונות, ולהמשיך הלאה אל מה שהפך להיות שני נצחונות רודפם בגיימס.

החולשה הכי גדולה שלה היא עדיין הטיפוס בחבל, דבר שלא סביר שנראה באופן, אך זה פשוט האפיון העיקרי של חולשה בתנועות משיכה בפלג הגוף העליון. היא לא נוטה לחבוט Home-Runs, אלא יותר עושה את הדבר הנכון בזמן הנכון, כפי שהייתה צריכה לנצח את האימון האחרון ב-2015 – זה ששרה הפסידה בו. גם היא, כמו שרה, מאוד אוהבת את המוט – ואפילו אמרה ש-DT זה האימון האהוב עליה.

ההבדל העיקרי בין שתי המתחרות הוא ההבדל המנטלי – בעוד ששרה מאוד אינטנסיבית ונוקשה וחזקה, קטרין נוקטת במעין שקט ורוגע בלתי מעורער. בהכרזה הקודמת ביניהן, שהייתה עבור 16.4 (שראינו רק בשבוע שעבר בתור 17.4), קטרין הפסידה, א דבר זה לא זעזע אותה. המטרה שלה היא ברורה: הגיימס. האופן הוא רק תחנה בדרך.

בחדשות אחרות: נזכיר לכם לצפות בלייב או לבוא לצפות בבאטל הארצישראלי שלנו, בקרוספיט הדר-יוסף בשבת הזאת, משעה 19:00 (התכנסות).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X