Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בלילה שבין חמישי לשישי תתקיים הכרזת אופן שונה מבדרך כלל, ובה תתחרה מתמודדת עלית אמריקאית כנגד המקסיקנית שלקחה את המקום הראשון באופן בשנה שעברה. ברוק וולס תייצג את ארצות הברית של אמריקה אל מול ברנדה "ברנדיטה" קאסטרו המקסיקנית שמגיעה לייצג את כל עולם הקרוספיט הלטיני.

לאחר שלושה אימוני אופן השנה, ברוק וולס יושבת כעת במקום ה-11 בדירוג הכללי. היא ידועה מאוד בשל היותה אחת המתחרות החזקות ביותר בשטח: היא באופן מסורתי מצליחה יותר מאחרות באימונים שדורשים כוח, כמו סולם הדדליפט בגיימס ב-2016, שהיא הייתה המתחרה היחידה שהצליחה לסיים אותו. למרות זאת, נדמה כי ככל הקשור בסיבולת היא עדיין נמצאת בחסרון מסוים אל מול אחרות, כפי שניתן ללמוד מהמיקום שלה באימון שקדם לדדליפט בגיימס: ריצת שטח באורך 7 קילומטר, בו היא לקחה את המום האחרון.

למרות הסייג של הסיום שלה באירוע הריצה, האופן הוא סיפור אחר לחלוטין ווולס עולה בדירוג הכללי שלה משנה לשנה. לאחר שב-2015 עלתה לריג'נלס בפעם הראשונה כשהיא רק בת 19, היא ניצחה את התחרות אל מול מתחרות ותיקות ובוגרות ממנה כמו סטייסי טובאר ואליזבת' אקינוולי. מאז הדירוג שלה רק השתפר והגיע לשיא באליפות העולם בשנה שעברה כשסיימה במקום השישי בדירוג הכללי.

כנגד וולס תעלה ברנדיטה קאסטרו, האישה שלקחה את המקום הראשון באופן במקסיקו בשנה שעברה. קאסטרו היא אנדרדוג לחלוטין – היא מעולם לא הגיעה לגיימס. הדירוג שלה באופן הכללי בשנה שעברה היה מעולה אומנם, המקום ה-96 בעולם, אך בריג'ן שלה היא הגיעה אך ורק למקום ה-42. קאסטרו השתתפה בריג'נלס במשך שלוש שנים ברציפות, מאז 2014 ושיפרה את הדירוג שלה באופן בצורה דרמטית מאז. כרגע, לאחר שלושה אימוני אופן היא יושבת במקום ה-27 בעולם.

בהשוואת התוצאות שלה לתוצאות של וולס ניתן לראות שהיתרון של וולס עליה הוא לא בהכרח גדול כפי שחשבנו: באימון הראשון, שכלל סנאצ'ים עם דאמבל ובוקס ג'אמפס, קאסטרו סיימה תוך 11:29 – רק 19 שניות יותר מאשר ברוק וולס. בהנחה והן הולכות ראש בראש, ייתכן וזה פער שהיא תוכל לסגור. באימון השני, שכלל דאמבלים ועבודת מתח, וולס עדיין מנצחת אותה – אך בפער של 4 חזרות בלבד. הפער ביניהן גדל משמעותית באימון השלישי (20:57 לוולס, 23:15 לקאסטרו), לא מעט מכיוון שמדובר באימון מצוין עבור וולס, אבל למרות זאת קאסטרו הייתה מבין 63 הנשים היחידות בעולם שהצליחו לסיים את האימון.

עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בשכלול של נתוני השנה בלבד, ומדובר רק בשלושה אימונים. ך ייתכן שהנצחון של וולס לא יהיה קל כמו שנדמה לכולם, ואולי אפילו מצפה לנו הפתעה בדמות מקסיקנית ראשונה בגיימס השנה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X