Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הכירו את הגורילות ההרצליאניות – עומרי פלד מקרוספיט הרצליה מספר לכם על השורשים של קרוספיט הרצליה (CrossFit Herzeliya) – מועדון הקרוספיט הרשמי הראשון בארץ!

כתובת: הרב קוק 101 הרצליה.

בעלים: עומרי וגלי פלד.

מאמנים: שירי ברטר, אפרת דרזנה, דוד בן דוד, קובי נמרוד, תומר פרזן.

תאריך תיחה: ינואר 2010.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

בישראל של שנת 2008 היה משעמם מאוד בתחום הכושר הגופני! קהילת הכושר הסתובבה שוב ושוב סביב הזנב של עצמה בנסיון להכניס את הדבר הגדול הבא אל חדרי הסטודיו כדי להמשיך ולמשוך אליה מתאמנים. אני לא הייתי שונה באותו זמן ואפילו הייתי הבעלים של מועדון בשם "סטודיו לזוז" בגן-יבנה שהכיל אימונים ספינינג, קיק בוקס פילאטיס וכו'.

הוואקום הזה וחוסר היכולת לןתת מענה אמיתי למתאמנים, הביא אותי לצאת ולחפש תכנים חדשים לעבוד איתם ובחיפוש באינטרנט, כל מה שנראה מעניין וחדשני היה תחת הכותרת CrossFit. אחרי שנה של אימונים באופן עצמאי ומשחק ע הקונספט מול המתאמנים שלי, החלטתי שאני לא יכול להמשיך ולשקר לקהל שבא אליי לקבל מענה, מכרתי את המועדון ונסעתי לארה"ב לקורס Level-1. בזמנו היו 800 מועדוני קרוספיט בעולם והקורס בו לקחתי חלק היה הראשון בו התארחו משתתפים מחוץ לארה"ב .

צוות ההדרכה היה בנוי ממי שמנהלים היום את קרוספיט, בינהם דייב קסטרו, ניקול קרול ומייסד השיטה – גרג גלסמן! חזרתי לארץ עם רוח גב מטורפת ורצון לעשות כאן שינוי אמיתי בתפיסת הכושר ופתחתי את מועדון הקרוספיט הראשון בישראל ובמזרח התיכון.

קרוספיט-הרצליה-2

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

מעבר לנסיון המצטבר והתמיכה שיש לנו כמועדון מצד גורמים מקצועיים בקהילה בארה"ב ,קרוספיט הרצליה הוא המקור ממנו נבעה הקהילה הענפה שאתם מכירים היום!

אנחנו עקביים ביסודיות ובירידה לפרטים, בתשומת לב לכל המתאמנים שלנו וברגישות לצרכים של הקהילה ההולכת וגדלה. אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים ושומרים על קו אחיד עם הנעשה בחו"ל מכל בחינה אפשרית. אבל יותר מהכל ובלי ממש יכולת להסביר מה אנחנו עושים כדי שזה יקרה – אנשים מרגישים אצלנו בבית ואת זה אנחנו מאוד רוצים להצליח לשמר.

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

קבוצת המתחרים שלנו כוללת 30 מתאמנים שעובדים בשתי תוכניות נפרדות ע"פ רמת הנסיון והיכולת. המטרה שלנו היא שבשנים הקרובות נצליח להביא קבוצה ל-CrossFit Games ואנחנו עובדים על זה סביב לשעון!

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

ל-95% מהאוכלוסיה שמגיעה אלינו? Constantly varied functional movements at high intencity.

קרוספיט-הרצליה-3

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

המתאמנים שלנו מגיעים בכל גודל צורה גיל ומין.

מי שנשאר איתנו בא לעבוד – לא לבלבל את המוח וזה בעיקר מה שמייחד אותם!

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם.

כל אחד הוא סיפור הצלחה בעיני!

אנשים מחפשים סיפורים סקסיים או מטורפים ומעלימים עין מההצלחות הקטנות היומיומיות כמו להצליח עליית מתח ראשונה בחיים בגיל 40 או בכלל להתאהב בעצמך- במראה שלך ובהרגשה אחרי שנים של אכזבה ותסכול…

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

מעבר לסדנאות וקורסים בינלאומיים שאנחנו מארחים אחת לרבעון, קרוספיט-הרצליה הוא מועדון הבית של משחקי ה-RFA שהם אליפות ישראל בכושר גופני וה-ארוע של קהילת הקרוספיט בישראל.

מה שהתחיל בארוע לציון ים ההולדת ה-1 למועדון הפך לארוע בסדר גודל אדיר עם 5000 צופים באצטדיון הדר יוסף! בנוסף, מותג ה-RFA מתחיל השנה לייצר רצף תחרויות עונתי קח שבכל רבעון תהיה תחרות במיקום ועם אופי שונה לקידום הענף בארץ!

קרוספיט-הרצליה-4

איך נראה מסלול ההתקדמת של מתחיל אצלכם?

מאז נפתחנו, מסלול ההצטרפות אלינו נפתח אחת לשבועיים לעד כ-20 מצטרפים חדשים, לסדנת יסודות בת 3 מפגשים בני שעה בהם אנו מלמדים את 9 תנועות הבסיס של קרוספיט.

אין אפשרות להצטרף לאימון נסיון בשום שלב אלא אם המתאמן בעל נסיון וכבר מתאמן באימוני קרוספיט במועדון אחר בארץ או בעולם. המנגנון הזה מאפשר לנו ללמוד ולהכיר את מי שנכנס למועדון, מה הצרכים והמגבלות שלו ולפתח שפה בסיסית משותפת להמשך. בסיום סדנת היסודות ניתן להשתלב באימונים השותפים, עם התאמה אישית לכל אימון ועם שמירה על החודש הראשון כחודש התנסות והיכרות עם התנועות ב-ה-ג-ד-ר-ה. המושג אינטנסיביו לא רלוונטי בשלב זה.

בקרוב, למרות שעברנו לא מזמן למועדון חדש החולש על 2 אולמות בני 400 מטרים, אנו סוגרים את ההרשמה למועדון ופותחים רשימת המתנה! אין לנו רצון לעבוד מול כמות קהל שאין לנו יכולת לתת לה מענה מקצועי ואישי ויש לנו קווי ברורים שהצבנו לעצמינו כיעד ריאלי.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

בהחלט!

שמרנו את מחיר הכניסה החד-פעמית זמין וזול כדי לאפשר לחברים מהארץ ומחו"ל לקפוץ מתי שבא להם ולהשתלב באימונים השוטפים!

אנשי מועדון קרוספיט הרצליה

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים? רוצים למסור למישהו ד"ש?

ד"ש חם לכל מי שעסוק בלדחוף את הקהילה החזקה הזאת קדימה ורואה מעבר לדלתות המועדון.

לא חסרים מועדונים כאלה ואני ביחסים מעולים עם כל מי שהבין שיש לנו מטרה משותפת ושיש מקום לכולם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X