Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

טוב חבר'ה, הבטחתי לספר מה הולך לקרות ב-Crossfit Games Open – לאלה שהשתתפו שנה שעברה המאמר הבא לא אמור לחדש כלום, אם אתם חדשים לספורט זאת ההזדמנות שלכם להבין מה זה האופן ואיך הוא מתנהל.

מה זה ה-"קרוספיט אופן"? 

תחרות אונליין פתוחה שנמשכת 5 שבועות, כל אחד בעולם יכול להשתתף בה ולקבל דירוג. את הרקע המלא על התחרות תוכלו לקרוא פה.

איך זה עובד?

השנה ב-26 לפברואר בארה"ב (אצלנו זה יהיה כנראה בין חמישי לשישי בלילה) דייב קאסטרו, דיירקטור משחקי הקרוספיט הולך לפרסם את המקצה הראשון – 15.1.

לנו יש חמישה ימים לבצע אותו ולהעלות לפרופיל שלנו באתר של אופן את התוצאה (ניתן לשפר אותה ולעדכן עד תום 5 ימים מאז פרסום המקצה), לאחר פרסום המקצה יהיו הנחיות וסטנדרטים שאנחנו צריכים לשמור עליהם בזמן ביצוע. לכל מקצה באתר של ה-Open יהיו טפסים להדפסה שיעזרו לשופט לסור לכם את הניקוד (חזרות). כל שבוע יוצא מקצה חדש.

איך יודעים שלא המצאתי את התוצאה?

בכדי שיחשיבו את התוצאה ובכדי שהיא תופיע בדף המתחרה שלכם, יש שתי אופציות.

1. לצלם את הסרטון עם ביצוע לפי סטנדרטים של האופן
לדוגמא: הספורטאי לא יכול לצאת מהפריים בזמן המקצה או שעון תמיד חייב להיות בפריים בזמן המקצה וכו'.
להעלות אותו ליוטיוב, להזין את התוצאה, את הקישור לסרטון ולתת לשופטים מכל העולם לשפוט את הסרטון שלכם.

דוגמא:

2. לבצע את האימון במועדון קרוספיט רשמי – כאשר יש שופט שעבר קורס אונליין של שופטי קרוספיט (כל אחד יכול). אם הולכים על האופציה הזן, יש לזכור שבזמן שמזינים את התוצאות יש להזין את שם האפילייט (מועדון) ואת שם השופט (אמור להיות ברשימה של המערכת אם הוא עשה את הקורס). מנהל המועדון חייב לאשר את התוצאה כדי שהיא תחשב. למנהלי מועדונים יש יומיים אקסטרה לאשר את התוצאות – סך הכל 7 ימים ממקצה למקצה. מנהל מועדון עושה את זה דרך המשתמש שלו באתר של ה-Open.

עוד דבר חשוב: שנה שעברה אלה שנכנסו ל-50 הראשונים בארץ ונכנסו ל-RFA התבקשו להעלות סרטון עם אחד המקצים (לפי החלטת מארגני הRFA). לכן אם אתם רוצים להשתתף ב-RFA שווה לכם לצלם את כל אחד מהמקצים לפי – גם אם לא מעלים אותם ליוטיוב.

הרשמת מתחרה באופן – עלות – 10$.

קורס שופטים – עלות – 10$.

אגב, אם אתם לא רוצים להשתתף באופן אבל רוצים להיות חלק מהחוויה, להיות שופט זו אחת הדרכים. תמיד חסרים שופטים ובנוסף זה אחד הדברים המעניינים לעשות, כמה סיבות:

1. אפשר ללמוד המון.
2. אפשר לעודד את החברים שלכם בצורה הכי טובה.
3. תמיד יש חוסר בשופטים וככה תוכלו ממש לעזור למתחרים במועדון שלכם!

טיפ קטן לכל המשתתפים הירוקים של השנה: קל מאוד לתת לאופן להרוס לכם את שגרת האימונים. אנחנו רוצים תוצאה טובה יותר לכן מנסים לשפר אותה ואז יוצא לנו שחמישה ימים ברצף עשינו את אותו המטקון שלא הביא לנו שום תועלת. תשתדלו לא לתת לאופן יותר מדי משקל, תבואו תעשו אותו פעם אחת (באידיאל) ויאללה חזרה לשגרה.

עכשיו לגבי ה-"פעם אחת" – אני שיקרתי, הדרך הכי טובה למקסם תוצאות היא כן לעשות את המקצה פעם נוספת, זאת עקב ניסיון שצברנו בביצוע הראשוני -כך גדלים הסיכויים שאנו נשפר את התוצאה בביצוע השני ללא ספק, לרוב זה יהה כי נדע איך לחלק כוחות יותר טוב (Pacing). הפואנטה היא: תעשו את המקצה של האופן פעמיים.

בהצלחה לכולם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X