Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

Mjcx915197

20. "רועי"

בוצע לראשונה בקרוספיט הדר-יוסף ביום הזיכרון 2016.

 בתאריך 26 ביולי 2006 במהלך מלחמת לבנון שנייה, נתקלה פלוגה ג' של גדוד 51 בעשרות רבות של מחבלים במרחב בינת ג'בל. במהלך הקרב, שנערך בשטח נחות, נהרגו שבעה מלוחמיה, ובכללם- הסמ"פ ואחד המ"מים, ונפצעו 24 לוחמים, ובהם המ"פ ומפקדים אחרים.
סגן מפקד הגדוד, רס"ן רועי קליין, חבר לכוח החוד הפלוגתי מששמע כי המ"מ, מפקד הכוח הקדמי, נפגע וכי בכוח שנכנס לשטח השמדה יש הרוגים ופצועים. רס"ן קליין רץ קדימה תוך כדי לחימה ופיקד על הקרב מלפנים. הוא פקד על הלוחמים להשיב אש, חילק גזרות ומשימות ועסק בחילוץ הנפגעים משדה הקרב- הכול תחת אש עזה של מקלעים ומחי רימונים. כשזיהה רס"ן קליין כי המ"מ פצוע קשה, התקדם לעברו והורה לחיילים שסבבו אותו לירות לעבר המחבלים הנמצאים מעבר לחומה. לאחר העלאת המ"מ על האלונקה, נזרק רימון מעבר לחומה והתגלגל סמוך לאלונקה באופן שסיכן את כל הלוחמים שבקרבתו, כולל הפצוע. רס"ן קליין זינק על הרימון והגן בגופו על חייליו מפני הרימון והוא נהרג וקריאת "שמע ישראל" בפיו.

על מעשה זה הוענק לו עיטור העוז.

"רועי":

For Time:

100M Burpee broad jump
300M Run
100M Walking lunges
300M Run
100M Bear crawl
300M Run
100 Squats
800M Run

21. "Michael O"

 

22. "Adi"

אימון גיבורים לזכר הלוחם עדי כהן

23. Heroes 2017

הופיע לראשונה בקרוספיט הרצליה.

In teams of 4, for time:

3km run
100 deadlifts 130/90
1.5km run
100 back squats 90/60kg
400m run
100 push jerk 60/40kg
1.5km run
100 strict pull ups
3km run

24. "Dima"

בוצע לראשונה בערב יום הזיכרון 2017 בקרוספיט פנדה.

"השנה, כבכל שנה נקיים במועדון אימון גיבורים לזכר לוחם ישראלי שנפל. אימוני גיבורים הם אימונים קשים וארוכים יותר מהאימונים הרגילים שאנחנו מבצעים במועדון ומטרתם לחלוק כבוד אחרון עם אנשי ביטחון (צבא/משטרה/כבאות) שנפלו בעת מילוי תפקידם. השנה נקיים אימון גיבורים לזכרו של סגן דימיטרי דימה לויטס ז״ל שהיה חברה לצוות של אוגי מהבוקס ונפל בקרב במבצע ״צוק איתן"."

״דימה הגיע לגדוד חודש וחצי לפני תחילת המבצע מבסיס שיזפון, במשך זמן מאוד קצר הוא הצליח לרכוש את אמון המפקדים בו כבר בתחילת המבצע מפקד הגדוד העניק את המושכות לדימה באמונה שלמה שיידע להוביל את הפלוגה בסבך הלחימה דימה לקח את הפלוגה בשיא המקצועיות. כניסה ללחימה בפעם ראשונה זה לא דבר פשוט. הכניסה היא הדבר הכי מורכב והכי קובע של איך תיראה הלחימה של הפלוגה ושל הגדוד. אם אתה נכנס טוב, אז ההמשך יהיה טוב, אם אתה נכנס צולע, אז אתה משלם על זה מחירים כבדים הוא עשה את זה בצורה מעוררת הערכה כשאת כל הגדוד הכניס אחריו לתוך העמדות ולתוך המקומות שגדוד היה אמור להיכנס אליו. הכוח הסתבך כשפלוגתו של דימה הייתה צריכה לאבטח שיירה של דחפורים, שפעלו לפנות צירים ולמצוא מנהרות התקפיות המובילות ליישובי עוטף עזה. דימה קיבל משימה לבודד מרחב מסוים הוא התחיל בעצם במשימה הזו כמו שהיה רגיל, כשהוא בראש של האנשים שלו והוא היה הטנק הראשון בפלוגה. ברגע שהתמקם בעמדה שחיפתה על אחד הדחפורים שעשו את העבודה, צלף מתוך בניין של מרפאה השחיל כדור לתוך מדף המפקד שלו דימה לא הוציא את מלוא ראשו מתוך הטנק, כי אם תצפת בחרך קטן של עשרה סנטימטרים מה שהספיק לצלף של החמאס לראות את נקודת התורפה בטנק ולפגוע בראשו, דימה נהרג במקום סרן דמיטרי נפל בקרב במבצע "צוק איתן" ביום כ"ה בתמוז תשע"ד (22.7.2014) דמיטרי היה בן עשרים וחמש בנפלו. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, ירושלים. הותיר הורים, אחות, אח ואת צליל בת זוגו."

"Dima" – For time:
Run 800m with Plate (#10/5)
25 Wallballs (#10/6)
22 Burpees over the bar
14 Power Cleans (#80/50)
7 S2OH

Run 400m with Plate (#10/5)
25 Wallballs (#10/6)
22 Burpees over the bar
14 Power Cleans (#80/50)
7 S2OH

Run 200m with Plate (#10/5)
25 Wallballs (#10/6)
22 Burpees over the bar
14 Power Cleans (#80/50)
7 S2OH

25. "Elad"

קרוספיט חיפה יכבדו את יום הזיכרון 2018 באימון לזכרו של אלעד גרנדיר ז”ל אשר נפל ב-17.07.2002 שהיה חייל של יפתח שוע- הבעלים של קרוספיט חיפה והקריות. קרוספיט חיפה מבצעים את אימון זה כל שנה לזכרו. בן 21 היה במותו.

"אלעד נהרג במהלך מרדף אחרי המחבלים אשר ביצעו את הפיגוע בעמנואל יום קודם. אלעד, אשר גדל בשכונת אחוזה בחיפה, פיקד כמפקד מחלקה 3 בפלוגת נוב 2001 של גדוד נחשון, תחת פיקודי כסגן מפקד פלוגה, והיה למפקד המצטיין בפלוגה. תמיד רצה את הכי טוב עבור חייליו והתעקש על כך , וגם דאג לדרוש להתנהג בהתאם ולא ויתר להם בשום דבר. מהמטלה הכי פשוטה ועד הפעולות המבצעיות המורכבות יותר. אלעד היה דוגמא לחיליו כמו גם למפקדיו בצניעות , בהקרבה, ובסטנדרטים הגבוהים שהציב לעצמו ולסביבתו.  יום לפני יציאה לחופשת ה”רגילה” של הפלוגה. מחבלים תקפו אוטובוס בכניסה לישוב עימנואל בירי וזריקת מטענים, לבושים מדי צה”ל. עמנואל היה ישוב שכן לגיזרתנו באחריות מילואימניקים והפלוגה שלנו היתה הכי קרובה לעזור. מיד עצרנו את כל ההכנות לחופשה ויצאנו בצוותי מרדף אחר המחבלים בכל האיזור. אלעד היה בביקור אצל יהודה, חייל שערק, בנסיון להחזיר אותו לפלוגה. לעולם לא ויתר על אף אחד ולא ויתר לאף אחד.בהיעדרו, לקחתי את מחלקתו של אלעד וקיבלנו משימה להציב מארב יום למחבלים .. החיפושים לא פסקו, יחידות נוספות הגיעו לעזור, והגיע כבר הערב. אלעד הגיע לבסיס, למרות שהיה יכול כבר להמשיך לביתו ולהתחיל את החופשה. הוא התעקש להכין צוות מארב ללילה ולהחליף את החיילים ששהו בשטח במהלך היום. במעבר בין יום ללילה הצוות של אלעד החליף את הצוות שלי ונכנס למארב.בשעה 5:00 כאשר התארגנו לצאת ליום חיפושים נוסף, פרצה קריאת היתקלות בקשר. אלעד נהרג במקום,  אביחי המ”פ ופיטר הקלע נפצעו.  ברגע אחד הכל השתנה ולא יחזור להיות כמו שהיה".

"Elad"- 5 RFT:
21 Wallball Shots
17 Toes To Bar
7 Power Clean
20 Box Jump
2 Muscle Up

 

26. "רס"ן אורי אזולאי"

רס"ן אורי אזולאי ז"ל, נולד ב-23.11.1970, נפל ב-24.10.1996, בן 26 היה בנופלו.

"הוא היה בכושר מדהים, חזק מאוד ועם סיבולת מעולה, וכמעט ולא היה מרכיב כושר גופני שאורי לא היה מצטיין בו. בכל פעם הפתיע מחדש בחדותו, בזריזותו ובעוצמתו. בהיותו מסור למטרה ורוח הנחישות אותה הפיח בחברים הפכה אותו לאהוד ומקובל, אורי היה בעל רוח ספורטיבית ואי אפשר היה לנצח במשחק בלעדיו".

רס"ן אורי אזולאי התנדב לסיירת מטכ"ל בה שירת כלוחם, ממנה יצא לקורס קצינים ושב אליה כמפקד. בהמשך שירותו בחר אורי לשרת ביחידת שמשון שהיוותה את חוד החנית של צה"ל ברצועת עזה שהיתה גזרת הלחימה הקשה ביותר באותה עת. אורי הוביל מבצעים מורכבים ומסוכנים כשחייו תלויים לו מנגד. משפורקה יחידת שמשון הגיע לחטיבת הצנחנים ופיקד על 3 פלוגות צנחנים בזו אחר זו. בכל אחת מהן הביא לידי ביטוי את ערכיו כלוחם וכמפקד ומעל הכל את אהבת האדם הנדירה שבו. ב-24 באוקטובר 1996 נהרג אורי בקרב בלבנון.

ביום שלישי ערב יום הזיכרון, אימונים בעמק יקיימו בשעה 17:00 את האימון לזכרו של אורי. "אנחנו חייבים לנופלים יותר מאשר מצבות וחלקת קבר – אנחנו חייבים נאמנות למורשת שלהם" (אברהם לינקולן).

3-Part AMRAP: 26 Minutes- Partners
A: 8 min AMRAP
11 Partner DL
23 Burpees over the Bar
*1 min rest
B: 8 min AMRAP
24 Partner Wallball
10 Box Jump Over
C: 8 min AMRAP
200m run with a Sandbag
26 Pull Ups

 

27. "אלכס"

בטופ לינק בבאר שבע, יכבדו את יום הזכרון, לאורך כל יום שלישי, באימון לזכרו של אלכס. כל מי שנמצא באזור מוזמן להתקשר ולהודיע שהוא רוצה להשתתף. 

4 RFT- Partners
2 Legless Rope Climbs
400m KB Run
20 Box Jump
5 Squat Snatch 60/43
10 Deadlift 120/90
15 KB Swing

 

28. "בר"

בבלקפיט עכו יעבירו אימון לזכרו של בר יעקוביאן ז״ל. מנתיב השיירה, היה לוחם בסיירת גולני. ב-13.2.2018 נהרג בתאונה קטלנית בכביש 6, בר האמין באהבת הארץ, שירות משמעותי והיה פשוט מלח הארץ.

AMRAP:
13 Alternate Pistols
2 Ring Muscle Up
18 Alternate KB Snatch
*19 min cap 

29. "קורקין"

אימון גיבורים מקורי לזכר איש מאוד יקר לנועה גורא קרביץ, מתאמנת מקרוספיט הוד השרון שהפך למסורת במועדנם מאז.

“KORAKIN”
For time:

2 Rounds of:

5 Squat Clean 100/70 kg
9 HSPU
12 Deadlift 120/80 kg
20 Pull Ups

After 2 rounds are done:

97 Wall Balls
One round of running with a plate 20/10

When everyone finishes – complete 12 rope climbs as a group

להלן הסיפור האישי של נועה:

חולקת אתכם כאן את סיפור השכול האישי שלי, פעם ראשונה שאני ממש יושבת וכותבת עליו.. לא פשוט בכלל. בוקר יום שישי ה- 5.9.97 הוא בוקר שיישאר לנצח צרוב בזיכרוני ובנשמתי, בבוקר נורא זה השתנו החיים של המשפחה שלי.

הייתי אז נערה בת 18, בדיוק בערב לפניי חזרתי מהשבוע הראשון שלי בשירות הלאומי כשבבוקר יום שישי ה-5.9.97 התעוררתי לצלילי הטלפון ששינה לכל המשפחה את החיים.בשיחת הטלפון התבשרנו שבן דודה שלי סא”ל יוסי קורקין נהרג בפעולה סודית בלבון. לא יהיו אף פעם מספיק מילים ותיאורים שיוכלו באמת להמחיש ולהעביר את מה שעבר על משפחתנו באותו יום ומאז.. להצטרף למשפחת השכול, החור שבלב, הגעגועים העזים, תחושת ההחמצה על מי שנקטף טרם זמנו.

בן דודה שלי, סא”ל יוסי קורקין נהרג ב5 לספטמבר 1997 באסון השייטת. יוסי היה בן 33 במותו, הותיר אחריו אישה ותינוק בן 3 חודשים, אמא ,אבא, אח ואחות. יוסי פיקד על כוח השייטת שהיה בדרכו לפעילות סודית בלבנון (חיסול יעד), הם היו 16 לוחמים. בדרכם נקלעו למארב של החיזבאללה, הופעלו עליהם מטעני צד, ועוצמת הפיצוצים גרמה גם להפעלת חלק מהמטענים שהלוחמים נשאו על גבם (לצורך חיסול יעד) 12 מהלוחמים ויוסי ביניהם נהרגו במקום, 4 נפצעו. היחיד שלא נפצע היה הקשר שהזעיק את כוח החילוץ, תוך כדי חילוץ נהרג הרופא שהתלווה לכוח החילוץ מירי שנורה לעברם.

אחד מהדברים הרבים שבלטו אצל יוסי היה החוסן הפיזי שלו. הוא היה מהאנשים שמסתכלים עליו ואומרים ששום דבר לא יכול לפגוע בו. אולי בגלל זה, זה היה כמעט בלתי נתפס עבורנו שהוא נהרג, הרי מי יכול עליו? הוא עסק בענפי ספורט רבים, שיחק רוגבי, וגלש על גלים, גלש על סנובורד, השתתף בטריאתלון ובתחרויות רבות, לא וויתר על אף אתגר פיזי שנקרה בדרכו. יוסי היה מנהיג, הוא היה ערכי מאוד, סבלני, פתוח, יצירתי ובעל כושר אלתור מרשים. צפו לו עוד גדולות בשייטת וזה היה ברור וטבעי לכולם שיום יבוא והוא יתמנה למפקד השייטת.

יוסי היה גאוות המשפחה וכולנו הסתכלנו עליו תמיד בהשתהות ובגאווה. מסוג האנשים הנדירים האלו שכל אחד רוצה להיות בקרבתם ולשאוף להיות כמוהם. ובנימה מאוד מאוד אישית אני רוצה לומר שלאבד את יוסי גרם למשבר האמונה הראשון שלי בחיים. ובתור בן אדם דתי (דאז, היום כבר לא..) זה היה לא פשוט בכלל.. זה שינה אותי כבן אדם, שינה את הגישה שלי ואת ההסתכלות שלי על החיים והעולם.

אני מקווה מאוד שאעשה לך כבוד היום באימון בן דודה יקר, קלישאה או לא קלישאה אני מקווה שאתה משקיף על כולנו למעלה ומחייך.

30. "Mena"

לזכרו של יובל מנע, חברו של אביתר סויסה מקרוספיט פנדה שברמת גן. יובל מנע נהרג כתוצאה מהתפכות האמר בגזרת החטיבה הדרומית ברצועת עזה ב-17 ליוני, 2017. האימון הופיע לראשונה ב-17 לאפריל בקרוספיט פנדה.

"יובל מנע, הנער שאהב את כולם, וכולם אותו. יובל היה אדם מדהים.  תמיד חיפש לעזור ולתת. שאל מה נשמע לא מנימוס אלא באמת מתוך התעניינות בכל אדם ואדם.  הוא היה נגן מוכשר, מצחיק בטירוף וחבר שאין כמותו. 

יובל שירת בגדד 101, צנחן למופת. הלך 98 קילומטר עם שברי מאמץ ואסטמה ועדיין המשיך לחייך את אותו חיוך כובש שהפיל את כולם. יובל תמיד רצה לטרוף את העולם, היו לו כל כך הרבה שאיפות וזה פשוט היה מעורר השראה.  כל מטרה שהייתה מוצבת בפניו, הוא היה משיג.

יובל נהרג ב-17 ליוני 2017 בגבול עזה. השוק, העצב, העצבים.. לצד הגאווה האהבה והגעגוע שלאחר מותו סדקו את הלב של כולנו. 
זה סדק שככל הנראה יישאר לכל החיים. 

הדרך שלי לזכור אותו, היא תמיד לחייך, ולתת כמה שיותר לסובבים אותי וכך אני עושה יום יום".

1 2 3

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X