Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מאמנים- אין ספק שאתם תסכימו איתנו, מתאמנים – לתשומת ליבכם. הנה חמישה דברים שמאמני קרוספיט והרמת משקולות שונאים:

 –איחורים
זה קורה, ואנחנו מבינים שאתם לא אשמים… ברוב המקרים אפילו תצליחו להתחמק מהברפיז המסורתיים אבל חשוב שתבינו שזה לא נועד כדי להעניש אלא כדי שתבינו שהאיחורים האלה לא באים בחשבון, ועל הדרך גם כמה ברפיז.
למה איחור מפריע לנו כלכך? פשוט מאוד- אתם מפספסים את ההסבר הראשוני על האימון ובגלל האיחור כל אלה שהגיעו בזמן צריכים להמתין, בנוסף אתם מפספסים חלק מהחימום, זה שנועד לשמור עליכם מפציעות, ועל חימום אי אפשר לוותר.

אגב, אנחנו לא מאחרים אנחנו מתעכבים.
שאלות בזמן הלא מתאים.
כן, כולנו אוהבים לשאול שאלות, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם ולענות על כל שאל, אבל לשאול "מה עושים עכשיו" אחרי שסיימנו את הסבר מפורט על האימון היום והסברנו את כל הדגשים, לא קול וגם אומר שלא הקשבתם.
כשהמאמן שואל אם יש שאלות באמצע ההסבר, זה הזמן לשאול, ולא אחרי שהוא המשיך להסבר המתקדם וה'מסובך' יותר. בסופו של דבר המטרה היא שכולם יבינו את האימון, לרוב אם משהו לא ברור לכם הוא כנראה לא ברור גם לשאר, אז תאזרו אומץ ותהיו אלה ששואלים את השאלה – אתם לא מפריעים לשאר הקבוצה, להיפך.
לא עובדים על החולשות שלכם
נכון שזה לא כיף לא להיות מסוגל לבצע תרגיל מסויים או פשוט לסבול במהלך תרגיל אחר, אבל זה נורא פשוט – אם אתם רוצים לשתפר, ואנחנו יודעים שאתם רוצים, אתם צריכים לתרגל דווקא את זהזה יכול להיות טווח תנועה, דאבל אנדרס או כל דבר אחר.

פשוט תעשו אותו, וזה בסדר גם אם זה לא יהיה מושלם, העיקר שתעשו.
לא מושלם בפעם הראשונה הופך לקצת יותר טוב אחרי  10 פעמים אבל בסופו של דבר זה יצליח, ואתם תשתפרו.
אנחנו לא קונים את התירוץ "זה לא המטרה שלי אז אני לא צריך" אנחנו יודעים שעמוק בפנים אתם כן רוצים להיות טובים יותר, לא משנה במה.
לא מיישמים את מה שאתם צריכים.
אז הצבנו יחד מטרה, אתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות בשביל זה ואפילו קיבלתם עוד מידע מעבר מה שאתם צריכים בשביל להגיע לאותה מטרה שהצבתם, אבל אתם פשוט לא עושים את זה.
זה יכול להיות כל דבר, החל מתוכניות כוח ועד תזונה נכונה, מלשפר את הטכניקה בתרגיל מסויים ועד להתחזק בתרגיל כוח אחר. ואז עוברת תקופה ואתם לא מבינים למה זה לא עובד, "למה לא התחזקתי? למה לא השתפרתי?" אנחנו יושבים יחד ומנסים לתחקר אחורה ומבינים שבסופו של דבר לא ביצעתם את המוטל עליכם.
הגעתם במיוחד, הגדרנו מטרות, הכנו לכם תוכנית נפרדת, כתבנו חישבנו יחד איתכם אחרי שעות המועדון, אבל אתםלא עשיתם את המינימום ויישמתם את זה, התוצאות בהתאם.

לא מחזירים ציוד למקום
נכון שכבר נמאס לשמוע את זה? ובכל זאת זה אצלנו בטופ 5 .
אנחנו די בטוחים שלא צריך להסביר לכם למה ואפשר לחסוך את ההסבר הזה, אבל הנה בכל זאת,

הציוד יחזור למקומו בסופו של דבר. מישהו יעשה את העבודה הזאת, ואנחנו די בטוחים שלא יהיה לכם נעים להחזיר ציוד של מישהו אחר ששכח.

גם לנו לא נעים.

בסופו של דבר המאמנים שלכם רוצים את הטוב ביותר בשבילכם, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלהם.
תפנימו את הלקחים כאן  ואתם תראו שבסופו של דבר מי שמרוויח הכי הרבה אלה אתם.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X