Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הקבוצה בהנהגת אלוף משחקי ה-RFA 2015, נדב לביא ואשתו סשה בסונובה, תייצג זו הפעם השניה את המועדון בתחרות האיזורית. עם שינויים קלים בצוות, אלו הם המתחרים של קרוספיט לביא.

סשה בסונובה

הבעלים והמאמנת הראשית של קרוספיט לביא. סשה בחרה השנה להתמקד באימונים לתחרות האיזורית ולכן לא התחרתה ב-RFA. מתחרה ותיקה מאוד, עם ניסיון תחרותי בינלאומי בקטגוריית הקבוצות ממשחקי אפרודיטה עם קבוצת המועדון של הרצליה, ופעמיים ריג'יונלס – ראשית עם הרצליה ב-2015 ושנה שעברה עם Team Maccabeast.

נטלי סובולבה

מתחרה ותיקה גם היא עם ניסיון בישראל וגם בינלאומי. התחרתה במשחקי אפרודיטה, ב- Wod Wars גם היא בקפריסין וזוהי שנתה השניה שתייצג את קרוספיט לביא על הרחבה במדריד. בשנת 2016, סיימה את תחרות ה-RFA במקום השלישי והשנה הגיעה למקום הרביעי.

אדם גרינקר

מתחרה ותיק ומנכ"ל אפליקציית WODProof, אדם סיים בשנה שעברה את משחקי ה-RFA על הפודיום במקום השלישי. אדם ייצג את קרוספיט לביא גם באפרודיטה גיימס וגם בריג'יונלס בשנה שעברה. גם הוא בחר השנה להתמקד בתוכנית האימונים לריג'יונלס ולכן ויתר על ההזמנה למשחקי ה-RFA.

רם דובר

שחיין לשעבר ומתחרה ותיק ביותר, רם הוא האלוף הבלתי מעורער של משחקי ה-RFA בשנים 2016-2017 ואלוף ישראל באופן במשך שלוש שנים ברצף מ-2015. ואם זה לא היה מספיק, הוא התחרה במוקדמות משחקי הקרוספיט באסיה מ-2012 עד 2014 במקצה היחידים. רם יעלה לרחבה במדריד במדי קרוספיט לביא בשנה השניה, אחרי שייצג את את TLV בעבר.  השנה הוא נהיה אבא לראשונה, מה שגרם לו לפספס את ה-RFA 2018 (אחלו לו מזל טוב!). רם דובר מגיע מוכן ולמוד ניסיון, מיותר לציין.

אנחנו נהיה במדריד לדאוג לכם לכל העדכונים לקבוצות הישראליות וליחידים שמתחרים. לקבלת עדכונים בשוטף עשו Attending לאירוע שפתחנו בפייסבוק.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X