Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון שפתח את האופן השנה, שהתחיל בקרוספיט השרון פולג, עומד להגיע לסיומו.

הרמז שהקדים את האימון גרם לאנשים בתחילה לחשוב שייתכן ומדובר במאסל אפס באימון, מכיוון שדייב קאסטרו העלה תמונה של עטיפת ספר עליו מופיעה מפלצת, שנשענת על דבר מה מלמעלה. אך כפי שכל העולם למד, רק כמה שעות לאחר ביצוע האימון, הכוונה הייתה פשוט לעייפות ונעילת זוקפי הגב שגרמו לכל קהילת הקרוספיט העולמית ללכת שפופים – בדיוק כמו המפלצת.

עומר אזרד, הבעלים של קרוספיט "אבירי הצפון", מספר לנו שהוא עשה את האימון 4 פעמים – פשוט כי הוא לא הסכים לקבל את העובדה שהגב שלו יעצור אותו. "זה מאוד איכזב אותי, ואני מאוד ביקורתי כלפי עצמי", במילותיו, לכן הוא סירב להפסיק.

17.1

A post shared by @thedavecastro on

הזמן הטוב ביותר בעולם כרגע, בשתי הקטגוריות, הוא של דמויות לא מוכרות. ניקולאי דוס, הדני בן ה-27, מוביל נכון לרגע זה את הטבלה עם זמן של 9:41. העשירייה הבאה אחריו גם היא לא מתאפיינת בדמויות מוכרות, אך ייתכן וזה נובע מבעיות באתר האינטרנט של קרוספיט.

בנשים מובילה שרה ארמניוס, בת ה-27, משוודיה. הזמן שלה, שעומד כעת על 9:46, מהיר רק בשנייה אחת בלבד מהמקום השני, בו יושבת כרגע סאם בריגס, האלופה העולמית משנת 2013. ארמניוס הייתה בריג'יונלס בעבר פעמיים, ב-2015 כחברת הקבוצה של קרוספיט פאבריקן וב-2016 כיחידה. היא סיימה את האופן בשנה שעברה במקום ה-44 בעולם, אך טרם פרצה מעבר לבמה האזורית.

ובארץ?

17.1 היה האימון הראשון של ה-Snatcher Invitational השנה, שהתארח הפעם בקרוספיט השרון פולג. באירוע התחרו גיל ליאור נגד אדם גרינקר ודוד בן דוד נגד אסי בילדוסולה. להרחבה על מה שהיה באירוע, ניתן לקרוא כאן.

רם דובר, האלוף משנת 2016, כרגע מחזיק בזמן הטוב ביותר – 11:30. זהו זמן שמציב אותו כרגע בעשיריה השנייה באפריקה, וב-350 הראשונים בעולם. לצורך השוואה, לא הרחק ברשימה מדובר, נמצא דן ביילי, לשעבר אלוף האופן, עם זמן של 11:29 – שנייה אחת בלבד מהר יותר מדובר. במקום השני אחרי דובר נמצא ישראל שמלי, ותיק הענף בארץ, עם זמן של 12:39.

את רשימת הנשים מובילה נטלי סובולבה מהדר יוסף, עם זמן של 11:51 והיא יושבת כרגע במקום השישי באפריקה, ובתוך ה-200 הראשונות בעולם. אך הסיפור הגדול יותר בלוח הנשים הוא מי שבאה אחרי סובולבה: אביטל בילדוסולה עוד לא יצרה לעצמה ש, אך שם משפחתה מוכר היטב בקהילת הקרוספיט הישראלית בעקבות אחיה, וייתכן והיא מתחילה לככב בעצמה, עם זמן של 12:32.

"עשיתי את האימון פעמיים, כי הוידיאו לא עבד לי בצורה טובה בפעם הראשונה. אבל זה יצא טוב כי שיפרתי ב-40 שניות", היא מספרת. עם ותק של שנה בלבד בקרוספיט ותמיכת שני אחיה, היא נרשמה לאופן כי היא רוצה לצבור ניסיון כרגע. "אני לוקחת את זה הכי בכיף, גם אם אני אעלה ל-RFA זה יהיה בשביל הניסיון והחוויה אבל המטרה היא בעיקר להנות". היא לא בטוחה לגבי האימונים הבאים, אבל כרגע, לפחות ב-17.1, היא משאירה חותם על לוח התוצאות.

הארכות

בעיות בהעלאת התוצאות אינן חדשות, אך הפעם הן כנראה גדולות מבדרך כלל. האתר של קרוספיט אינו מתפקד בצורה סדירה בכל העולם, מה שגרר את הנהלת התחרות להאריך את זמן הגשת התוצאות פעמיים מאז יום שני. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, התוצאות אינן סופיות בעקבות ההארכות הלא שגרתיות.

פיילים וממים

החלק המפתיע באימון היה ככל הנראה הברפי בוקס ג'אמפ אוברס, שהוכיחו את עצמם משמעותית קשים יותר לאחר כמות מכובדת של סנאצ'ים. דבר זה הוביל ללא מעט סרטוני כשלים של אנשים שנופלים על הבוקס.

#17.1- Simple, effective and entertaining ??

A post shared by Rob Forte (@rob_forte) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X