Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היום הראשון של התחרות נגמר, ואנחנו מתחילים לקבל את הצורה של לוח הנקודות לתחרות השנה. וזה מאוד לא מפתיע לראות מי נמצא בראש הטבלה.

CRIT

מסלול רכיבת האופניים התברר להיות מקצה מרתק, ג אם המתחרים לא באמת ידעו איך להתמודד איתו או מתי לקחת פנייה חדה או רחבה. לבסוף, לאחר עשרה סיבובים, היה זה אדריאן מונדווילר שיצא כשידו על העליונה כשהוא מנצח את ג'יימס ניוברי בשלוש שניות בלבד. היישר מאחוריהם היו לוקאס הוגברג, מאט פרייז'ר, אלכסנדר קארון וביורגבין קארל גודמנדסון כשהפער ביניהם הוא לא יותר משנייה בודדת.

בנשים הייתה זו קריסטין הולטה, האירופאית המפתיעה, שהובילה את התחרות וניצחה אותה כשהיא עוקפת את התחרות שלה תוך 20 דקות ו-20 מאיות השנייה. אחריה הגיעו תוך שלוש ש0ניות לא פחות משלוש אלופות לשעבר: קטרין דיווידסדוטיר (20:01:33), טיה קלייר טומי (20:02:79) ואנני ת'וריסדוטיר (20:03:26). קאסידי לאנס מקוורת'ר, אלופת האופן השנה, הייתה היישר מאחוריהן אך לקחה את המקום השביעי.

30 מאסל אפס

קריסטי ארמו הובילה את מקצה הנשים כשהי מסיימת 30 חזרות על הטבעות הגבוהות תוך לא יותר מ-2:32:52 שניות. טומי, האלופה החוזרת, סיימה רק שנייה אחריה. אך העניין האמיתי מגיע מלורה הורבאת', הרוקי האירופאית, שלקחה את המקום השני באימון הראשון ואת המקום השלישי באימון השני.

בגברים, היה זה לוגן קולינס מהדרום שניצח את האימון כשהוא קובע זמן מטורף של דקה בודדת ו-46 שניות. במהרה אחריו הגיעו זיק גרוב האוסטרלי, עם 1:52 ומאט פרייז'ר, האלוף הנוכחי, שניצח את המקצה שלו וסיים תוך 2:00.

הקרוספיט טוטאל

הקרוספיט טוטאל הוא מקצה שמתגמל באופן ישיר כוח טהור, כשהוא מתבטא על ידי 3 הרמות מעולם הפאוורליפטינג בניגוד להרמת המשקולות האולימפיות שאנחנו רגילים לראות. לכן, גם אם אנחנו היינו מצפים לראות דמויות ספציפיות מצליחות יותר, לדוגמה ג'ארד אנדרטון, חבר נבחרת ארצות הברית בהרמת משקולות לשעבר, כשמדובר בפאוורליפטינג – זאת חיה אחרת לגמרי.

רויסי דאן האוסטרלי לקח הביתה 100 נקודות כשהוא הרים במצטבר 1255 פאונד. זה ההישג הטוב ביותר של רויסי, שלקח באימונים הראשונים מקום 33 ו-21 בהתאמה. לאחריו, מגיע מדליסט חוזר בדמותו של פטריק וולנר, מקנדה, בפער של חמש פאונד בודדים. פרייז'ר, לעומת זאת, ספג "מכה" באימון כשהוא אוסף "רק" את המקום השמיני.

בנשים, האלופה החוזרת הראתה לכולם מדוע שלחו אותה לאולימפיאדה, מדוע היא ניצחה במשחקי הממלכה הבריטית, והיא לקחה את האימון ו-100 נקודות עם 875 פאונד מצטברים. אחריה ניצבת דמות שמאוד מוכרת בזכות יותה כוחנית במיוחד – ברוק וולס, שספגה כמה אימונים קשים בתחילת התחרות, לוקחת 94 נקודות ואת המקום השני, בפער של חמש פאונד בלבד מטומי.

מרתון חתירה

לראשונה בהיסטוריה, הקרוספיט גיימס נתנו למתחרים לעשות משהו שלא נעשה מעולם בעבר וזה לשבת על מכשיר החתירה לאורך אימון של כ-4 שעות ולחתור 42195 מטרים. המנצחת בקרב הנשים הייתה מארגו אלברז, האמריקאית שסומנה בעבר בתור התקווה האמריקאית לפודיום בגיימס, והיא סיימה את המסע הארוך תוך 3:00:42. זה שלוש שעות ו-42 שניות. רק דקה בעקבותיה, ויטני גלין סיימה במקום השני תוך 3:01:53. מאחוריהן יושבות אני ת'וריסדוטיר ולורה הורבאת', שמסיימת את היום הראשון ברעש גדול מאוד.

בגברים, לוקאס אסלינגר הותיק הצליח גם בקרוספיט טוטאל שקדם למרתון, אך גם סיים את החתירה תוך 2:43:50, ולקח את המקום הראשון ומאה נקודות. מאחוריו, הוגברג, בפער של כ-45 שניות ממנו, לוקח את המקום השני.

סיכום

התוצאה בגברים ידועה מראש – מאט פרייז'ר ניצב לאחר היום הראשון עם 298 נקודות ועומד בראש הטבלה. ההפתעה הגדולה היא שמאחוריו נמצא לוקאס הוגברג, בפער של לא יותר מ-2 נקודות בלבד. אחריהם, קול סייגר, שהתאמן בעבר עם פרייז'ר תחת בן ברג'רון, עם 268 ויושב במקום השלישי.

בנשים – לורה הורבאת', הרוקי, מסיימת את היום הראשון במקום הראשון – בלי נצחונות, אבל עם ממוצע אימונים גבוה ועקבי, והיא עוקפת את האלופה החוזרת, טיה קלייר טומי ב-12 נקודות. זאת התחלה מבטיחה, אך צפויה ועקבית עבור רוקיז, שנוטים לפתוח מהר מדי לשרוף את עצמם בתהליך. לאחר טומי, יושבות ת'וריסדוטיר (276), סאונדרס (248), ארמו (230) ודיווידסדוטיר ברשימה תחרותית יוצאת דופן.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X