Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מי שלא קנה כרטיס טיסה כדי ללכת לצפות בתחרויות האיזוריות מהמגרש, יוכל עדיין לצפות במתרחש דרך שלל האפשרוות שקרוספיט HQ מספקים לצמאון ההמונים. כל מקצה ישודר בלייב בפייסבוק, באתר של הקרוספיט גיימס, באתר או באפליקציה של רשת CBS. זו תהיה הפעם הראשונה שהריג'יונלס ישודרו בטלויזיה.

ספציפית בסוף השבוע הקרוב, תוכלו לצפות ב:

  • Europe Regional
  • South Regional
  • East Regional

התחרויות יתקיימו מיום שישי הזה ועד יום ראשון. לוחות הזמנים עדיין לא פורסמו אח מניסיות עבר נוכל לומר לכם שהתחרות האירופאית תתחיל בשעה 09:00 שעון בישראל. נעדכן אתכם במתרחש תוך כדי.

כל מקצה של כל אימון ישודר בלייב בעמוד הרשמי של הקרוספיט גיימס. וניתן יהיה לעבור בין המקצים ובין האימונים בכל המכשירים. במקרה ופספסתם מקצה ותרצו לצפות בו, זוהי גם לא בעיה, כי קרוספיט מאפשרים לצפות באירועים בדיעבד.

כל האקשן יהיה זמין גם בפייסבוק, שם גם תוכלו להגיב ולהיות חלק מהסיקור באופן פעיל. קרוספיט מפרסמים כעת את ההתראות כדי שתוכלו להרשם לכל התראה שתתזכר אתכם מתי מתחיל מקצה או אימון. אם אתם עדיין לא חלק מקבוצת הקהילה בפייסבוק, עכשיו זה הזמן להצטרף CrossFit Community FYI. אם אתם ממש רוצים להיות בסוד העניינים, לכל איזור יש קבוצות ספציפיות שתוכלו להכנס אליהן לעדכונים שוטפים ומידע מקומי.

אם בתקופת האופן לא עשיתם זאת, כדי להתעדכן בלידרבורד ולקבל מידע על ספורטאים ועוד כל מיני פיצ'רים חביבים, אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה של הקרוספיט גיימס לאייפון או אנדרואיד.

אנחנו ממש נשמח אם אמיצים יבצעו את האימונים של הריג'יונלס ואם אתם כבר מעזים, אז אל תשכחו לתייג אותנו @snatcherisrael ואפשר גם את כל התיוגים הרשמיים.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X