Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לקראת האופן שיגיע אלינו בקרוב, יצאו כמה הודעות בזמן האחרון שמהוות רעידות אדמה בקהילה הבינלאומית.

שרה סיגמונדסדוטיר מחליפה… הכל

בהכרזה מיוחדת ל-Update Show, שרה סיגמונדסדוטיר הודיעה שהיא השנה תעזוב את ארץ מולדתה, לפחות עד אחרי הגיימס, ותעבור לקליפורנה. סיגומנדסדוטיר, שסיימה במקום השלישי במשך שנתיים ברציפות באליפות העולם, נחשבה למתמודדת ריאלית למקום הראשון בשנה שעברה, אך הפסידה אותו בשנית לקטרין דיווידסדוטיר, שקטפה את המקום הראשון.

למעבר הזה יש משמעות כפולה: הריג'ן האירופאי, שהיה בשנים האחרונות עמוס אלופות לשעבר ומתמודדות דומיננטיות שונות, נותר ריק. עוד לא ברור האם סאם בריגס, האלופה משנת 2013, תבחר להתחרות השנה בתור מאסטרית בקטגוריה החדשה. כמו כן, אלופה נוספת שעברה הא דיווידסדוטיר האיסלנדית, שעזבה בשנה שעברה לניו אינגלד כדי להתאמן ביחד עם המאמן שלה, בן ברג'רון. נותר וואקום בתחרות האירופאית, ומקום להכניס דם חדש ומפתיע.

אך הצד השני של המעבר הוא הכניסה לריג'ן בקליפורניה, שהוא אחד הריג'נים התחרותיים ביותר שיש בעולם, והוא חווה מהפכים מוחלטים משנה לשנה. שני האלופים משנת 2015, דן ביילי בגברים וברוק אנס בנשים, שניהם כשלו מלהתברג לחמישיה הראשונה ב-2016. מנגד, ג'וש ברידג'ס ולורן פישר, שלא הצליחו להכנס ב-2015 – זכו בתחרות האזורית רק שנה לאחר מכן. אם המקום של סיגמונדסדוטיר לגיימס היה כמעט מובטח באירופה, הסיפור בקליפורניה שונה לחלוטין.

בנוסף היא הודיעה שבמעבר שלה היא מפסיקה את העבודה עם שני המאמנים שלה, שליוו אותה בשנים האחרונות, אריק קלנר וג'ון כריסטיאן סינגלטון, ושאת האימון הראשון היא הולכת לעשות ביחד עם ריצ' פרונינג והצוות של Mayhem Freedom. סיגמונדסדוטיר עלולה להצטרף לרשימה ארוכה של ספורטאים שהצטרפו לפרונינג, וחיו והתאמנו איתו: אלייג'ה EZ מוחמד, דן ביילי, ובשנים האחרונות גם ג'יימס הובארט שמתחרה איתו ב-Mayhem.

Great to finally meet and work with the champ @mathewfras. Needless to say, he’s good at fitness and pretty fast on the @concept2inc rowing machine. A couple little tweaks and he’ll be even faster. Music to everyone else’s ears… He’s a really nice chap and has a great community around him. Lovely to meet @sammymoniz, @_danihoran, Jade and the @champlainvalleycrossfit community too. Thanks for working hard, listening and rowing well. It was also pretty fun jumping into class and hitting the WOD with @concept2greg and the 4:15 gang. 200lb D-balls and a 12min dumbell AMRAP got spicy! I’ll also have to come back to give the @roguefitness pig a go!! See you all soon. Happy Friday. #RowingWOD #rowing #row #rower #training #movement #trainingcamp #strong #strength #fitness #crossfit #fit #workout #WOD #crossfitter #barbell #weightlifting #lift

A photo posted by Dr. Cam Nichol (@cameronnicholgb) on

מאט פרייז'ר עובד על החולשות שלו

לאלוף משנת 2016 אין הרבה חולשות. הוא הדגיש את זה באליפות בשנה שעברה, בה הוא ניצח את התחרות עוד לפני שהתחיל המקצה האחרון, והשאיר לכל המתחרים שלו אבק. אבל גם לו יש את החורים שלו, והוא עובד עליהם. אחד מהם זה טכניקת החתירה שלו, שבשנתיים האחרונות היוותה מעין עקב אכילס: בשנת 2015, זה היה המקצה האחרון עם ה-HSPU, החתירה והאסולט בייק, שאיפשרו לבן סמית' לנצח אותו. בשנת 2016, כשהוא הוביל לאורך כל התחרות, אחד המקצים הבודדים שהוא לא שלט בהם לחלוטין היה המקצה עם החתירה. עכשיו בעזרתו של ד"ר קמרון ניקול, חותר אולימפי בריטי ומנהל תכנית RowingWOD שזכה בעבר במקום השני באליפות העולם, ניתן לשאר שזה לא יחזור על עצמו.

אך החולשה הגדולה ביותר של פרייז'ר היא הדדליפט שלו. בסולם הדדליפט ב-2016 הוא הגיע לדירוג הגרוע ביותר שהיה לו במהלך התחרות, עם תיקו במקום ה-23. גם באופן, היה זה המקצה עם הדדליפט ב-16.4 שנתן לו את התוצאה הגרועה ביותר שלו. אך במהלך שיחה שלו עם הפודקאסט האוסטרלי, The Mind Muscle Project, סיפר שהוא התחיל לעבוד על הדדליפט שלו עם צ'אד ווסלי סמית', הבעלים של Juggernaut Training Systems ואחד הפאוורליפטירים המצליחים ביותר בעולם בשנים האחרונות.

פרייז'ר פשוט לא הולך לוותר על התואר שלו בכזאת קלות השנה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X