Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

דייב קאסטרו, המנהל של הגיימס, אוהב להעלות מופע. במיוחד באופן, שזאת תחרות שבה כולם משתתפים, וההכרזות על האימונים הופכות להיות מסוגננות יותר משנה לשנה. השנה האופן יתחיל בעליית מדרגה נוספת ויכלול באימון הראשון שני קרבות: קריסטין הולטה נגד סאם בריגס שיתחרו עם קאסטרו בפריז, ופטריק וולנר נגד ברנט פיקובסקי שיתחרו מיד אחרי כן – בקנדה.

הולטה נגד בריגס

הולטה בת ה-30 הנורבגית תתחרה נגד סאם בריגס הבריטית, בת ה-35, שהתבגרה קטגוריה ותתחרה השנה לראשונה בקטגורית המאסטריות 35-39. ה התחרו אחת בשנייה בעבר בריג'ן האירופאי מספר פעמים, כאשר ההובלה מתחלפת לעיתים קרובות.

בריגס, שניצחה את הגיימס בשנת 2013, ידועה בהיותה "המנוע מאנגליה", ומנצחת באופן עקבי במקצים שדורשים סיבולת לב ריאה מטורפת. אין שנייה ליכולת שלה לסבול כאב ולהתמיד באימון, והפרשנים אף קראו לה בעבר "סייבורג" מכיוון שזה נראה שהיא פשוט לא עוצרת לעולם. מנגדה עומדת הולטה, שהופיעה בגיימס 3 פעמים. בהופעתה הראשונה בריג'יונלס ב-2013 היא לקחה את המקום השביעי, ולאחר מכן נכנסה לגיימס כל שנה מאז.

החולשה העיקרית של בריגס היא היכולת שלה להניע משקלים. למרות זאת, התוצאות שלה באופן עקבי טובות יור משל הולטה, שהמיקום הטוב ביותר שלה היה המקום ה-12 בעולם. ייתכן והולטה תוכל לגבור על בריגס אם יהיה זה אימון שמשחק יותר על החולשה של בריגס מאשר על החוזקות שלה.

וולנר נגד פיקובסקי

פיקובסקי נגד וולנר הולך להיות דו קרב של כיף. שניהם חברים טובים, ובמהלך האופן הם מנהלים ויכוחי טראש טוק ציבוריים ביחד עם ג'ו סקאלי, שון סוויני וטראביס וויליאמס. מי מהחבורה שיפסיד באימון השבוע, יאלץ לעבור מסכת השפלה מסוימת, כמו לאכול שישה קרקרים עם וואסאבי, או לשיר ג'סטין ביבר בקולי קולות. השנה, מי שיפסיד יאלץ לעבור את ההשפלה שלו ישירות לאחר האימון בשידור חי.

פיקובסקי, "הפרופסור", שניסה במשך שנתיים להכנס לגיימס ופיספס בנקודה אחת בלבד ב-2014 ובשתי נקודות ב-2015, עשה את המהפך בשנה שעברה כשניצח את הריג'ן שלו והגיע לגיימס כדי לקחת את המקום הרביעי. הוא שולט בקצב שלו בצורה יוצאת דופן, ומקפיד על אימונים לא שגרתיים עם שימוש רב בעזרים כמו גמיות ודאמבלים.

וולנר הדהים את הקהל כאשר הצליח להכנס לחמישיה בריג'ן שלו, לאחר שכביכול קרע את שריר היד הקדמית שלו באימון הראשון של התחרות. הוא המשיך וניצח באימון הריצה והדדליפט, שהיה מהאימונים הבודדים שמאט פרייז'ר לא ניצח בהם. הוא סיים את הגיימס ב-2016 – בפעם הראשונה שלו כיחיד – על הפודיום, במקום השלישי.

למרות שהפסיד לו בגיימס בפער של שתי נקודות בודדות, פיקובסקי באופן מסורתי מצליח יותר מוולנר תחת אור הזרקורים. וולנר נוטה לשמור על עקביות, ושומר את המיקומים שלו בתוך העשיריה הראשונה בעוד שפיקובסקי נע בין השלישיה הראשונה – לעשיריה האחרונה.

ומה יש לנו בארץ?

ה-The Snatcher Invitational: Battle at 17.1, שישודר בפייסבוק מקרוספיט השרון פולג, בו יתחרו ראש בראש שלושה צמדים:

אסי בילדוסולה, אלוף ה-RFA משנת 2014, ילחם בדוד בן דוד מקרוספיט הדר יוסף.

אדם גרינקר, שעושה דרכו לעלית המתחרים הישראלית בשנים האחרונות יתחרה נגד גיל ליאור מקרוספיט TLV, שהתחרה ביחד עם הצוות של TLV בריג'יונלס לאורך מספר שנים.

ולסיום, במקצה מאסטריות מיוחד, יתחרו סימי בלזדה ודניאלה סיני, שתיהן מקרוספיט השרון פולג. עבור שתי המאסטריות יהיה זה האימון אופן הראשון שלהן.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X