Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הרזומה של טיה קלייר-טומי האוסטרלית (הלוא היא האישה בעלת הכושר הגופני הטוב ביותר בעולם לשנת 2017) מעולם לא היה מרשים יותר. זאת לאחר שביום שישי האחרון היא קטפה את מדליית הזהב בתחרות ה-Commonwealth Games שנערכה באוסטרליה, כשהתחרתה בקטגוריית ה-58 ק"ג בהרמת משקולות.

תחרות ה-Commonwealth Games נערכת בהשתתפות מדינות שהרכיבו את האימפריה הבריטית בעבר. התחרות מתקיימת מדי שנה כאות לדה-קולוניזציה של האימפריה הבריטית. בין הענפים השונים נמצא ענף הרמת המקולות שבמסגרת התחרות בו ייצגה טומי את אוסטרליה.

עם שני שיאים אישיים, היא קבעה טוטאל של 201 ק"ג שהעניק לה את מדליית הזהב. הטוטאל הורכב מהנפה של 87 ק"ג ודחיקה של 114 ק"ג. בדומה לניצחון שלה במשחקי הקרוספיט, גם כאן טומי עמדה בפער של קילוגרם אחד מהמקום השני, עם טוטאל של 200 ק"ג. 88 ק"ג בהנפה ו-112 ק"ג בדחיקה מצד המשקולנית הקנדית טלי דרסיגני.

????And it’s over just like that. ???? I didn’t get much sleep as I have just been thinking about what an incredible battle I had with the other ladies on the platform. ????️‍♂️ – I would have to say, out of all the amazing Weightlifting experiences I have ever been through last night was by far my highlight, not because of the gold medal but because of so much more! ???????? – The performance from ALL the athletes in the 58kg category, the crowd roaring every time I entered the room, my family and friends being there to support me (including Jadey in Spirit) and having the best coaching team in my corner, Shane (Husband & Coach), Miles & Greg (Competition coaches). ???????? – To me that is what competition is all about, getting to showcase all the hard work we have put in over the years. Congratulations & THANK-YOU so much ladies, we are all CHAMPIONS in my eyes as that was an incredible performance from each and everyone of us. It was a true honour to have been apart of it. ???????? – #thank-you #honoured #champions #athletes #memories #compeition #greenandgold #australia #commonwealthgames #goldcoast #2018 #weightlifting #thebattleoftheyear #TeamAUS #determination #dreams #believeinyourself #enjoythejourney #wintheday

A post shared by Tia-Clair Toomey (@tiaclair1) on

ניצחון וזיכרון

את ניצחונה בתחרות טומי הקדישה לבת דודתה ג'ייד דיקסון, שנספתה בתאונת דרכים כשבועיים תמימים לפני התחרות.

"אני מרגישה שההנפה והביצוע של אתמול בלילה היה לחלוטין עבור ג'ייד ושהיא הייתה שם והרימה את המוט איתי", אמרה טומי. "זה היה יותר מהרמת משקולות, זה היה יותר ממשחקי חבר העמים, זו הייתה פשוט הדרך שלנו לומר לה 'אנחנו אוהבים אותך'".

ואם תהיתם

עם סיום במקום השלישי של הריג'ן האוסטרלי, אנו נראה את טיה במוקדמות משחקי הקרוספיט עם המון מרץ, נוכח ההישגים הפיזיים שאליהם הגיעה לאחרונה. מאחלים לה המון הצלחה בהמשך הדרך!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X