Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

דן ביילי, מוותיקי משחקי הקרוספיט, הודיע על פרישה מהתחרות בעונה הקרובה עקב פציעת ברך שספג בעת אימון 18.2 בפוסט אינסטגרם שפרסם לאחרונה.

שנה שעברה ביילי פרש ביום הראשון של הריג'יונלס בעקבות פציעה בכתף וקרע בשריר החזה (Pectoral) אחרי המקצה של השני 21-15-9 של דאמבל סנאץ' ורינג דיפס. השנה זו תהיה השנה השלישית שלו ברציפות שאינו יגיע לגיימס (ב-2016 הגיע למקום השביעי בריג'יונלס ופספס את הפודיום ב-21 נקודות מהמקום החמישי).
השנה עוברת עונת off season לא כל כך טובה על ביילי, ב- Athletes Summit בבהאמאס שריבוק מארגנים כל שנה הוא מתח שריר בין הצלעות שהשבית אותו לשבוע מה שמנע ממנו לבצע כל תנועת משיכה שהיא (דדליפט/קלין), במהלך הצילומים של הנאנו שמונה בלונדון, תוך כדי חימום עם סנאצ'ים במשקל קל, זזה לו אחת הצלעות מהמקום. לקח לו בערך שבועיים להתגבר על שתי הפציעות האלו.  מיד אחרי זה הוא נפצע בקוואד, ואחרי 18.1 הוא היה עם וירוס בטן. בטסט הראשון של 18.2A, אחרי שסחב אי נוחות בברך מזה זמן מה המצב החמיר וייתכן שיצטרך לעבור ניתוח כדי לסדר את העניין.

ביילי הוא אחד ממתחרי הקרוספיט היותר חביבים על הקהל במיוחד בזכות דמות הפראודיה שהוא עושה עם קרוספיט הלא היא Danny Broflex. אנחנו מאוד מקווים שבשנה הקרובה ביילי יטפל בכל הבעיות שתקפו אותו לאחרונה ווא יחזור לרחבה בעונת 2019.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X