Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

סוף מתוק-מריר מגיע לג'ולי פושייר, אתלטית משחקי הקרוספיט הידועה וההישגת, בת ה-26. ג'ולי ניהלה קריירה תחרותית ענפה ומרשימה בתור אתלטית קרוספיט משנת 2010, שכללה שלל הישגים; מקום חמישי במשחקי הקרוספיט של 2010, מקום שני במשחקי הקרוספיט של 2012 ומקום שלישי במשחקי הקרוספיט של 2014 והשתתפות בנבחרת ארה"ב ב-CrossFit Invitational (תחרות קבוצות של אתלטי קרוספיט מכל העולם). את כל אלה היא השיגה תוך כדי שהיא לומדת בשקדנות רבה בבית הספר לרפואה במקום מגוריה, בקליבלנד שבארה"ב. ג'ולי הפכה למודל לחיקוי של ממש בקרב קהילת הקרוספיט והיוותה מקור השראה לרבים.

לקראת עונת התחרויות של 2015, העיניים נשאו לעבר ג'ולי בציפייה שתעלה על הישגיה מהשנה האחרונה ותקח את המקום הראשון סוף-סוף, זאת לאור העובדה שתכננה לפרוש אחרי שנה זו להתמקד בלימודיה בלבד. עם זאת, המציאות התנגשה עם החלום. במקצה השלישי בתחרות המוקדמות שבאזור מרכז ארה"ב שאירעה ביום שבת האחרון, במהלך קפיצות חוזרות ונשנות על בוקס (Box Jump Overs) – לפתע היא חשה בכאב משבית באזור העקב, שלאחר בדיקת רופא אובחן כקרע חלקי בגיד האכילס. זה לא מנע ממנה לסיים את המקצה בכל זאת, כשהיא מסיימת את 100 החזרות בקפיצה על רגל אחת.


מדובר בפציעה שקשה להחלים ממנה ובכלל לתפקד במהלכה בתור אתלט. למרות הכל, ג'ולי הפתיעה את כולם כשבחרה לסיים את התחרות עם חיוך והגיעה עד למקצה האחרון כאשר היא מבצעת את המיטב שהיא יכולה בזמן שרגלה מקובעת. מדובר בהחלטה שנויה במחלוקת שגררה מצד אחד המון תשבחות על הרוח האתלטית שלה ומנגד ביקורת עזה על חוסר האחריות מצידה וממארגני התחרות. חלק אף טענו שמדובר במעשה שמוציא לספורט שם רע.

שני דברים הם בטוחים, ראשית – ג'ולי סיימה את הקריירה שלה על הצד הטוב ביותר שהיה ניתן לסיים באותו רגע. כאשר במקצה האחרון ידעה לעצור את עצמה, ולא לבצע מאומה מעבר ל-15 עליות הכוח שהיו במקצה (חיכו לה קלינים כבדים בהמשך הדרך), כשהיא מסיימת במקום השמיני – די בלתי נתפס בהתחשב בעובדה שגם עם פציעה קשה הצליחה להתברג בעשירייה המובילה במרחק של שלוש מקומות מעלייה למשחקי הקרוספיט. שנית – ג'ולי השאירה חותם עמוק בספורט הקרוספיט והישגיה לא יישכחו בזמן הקרוב.

לראיון של ג'ולי בסנאצ'ר לקראת עונת התחרויות שלה בקרוספיט 2015

ההודעה של ג'ולי לגבי פרישתה

This weekend definitely didn't go as planned, but in many ways it was the perfect ending to my @crossfitgames competition career. I experienced an entirely new level of the @crossfit community, and I had more fun on the competition floor than ever before. Congratulations to all the qualifiers; it's an honor competing alongside you. Thank you to the volunteers, support staff, and every single person who reached out with an encouraging word or smile this weekend. Thank you to my sponsors for their unwavering support. I'm so blessed to be part of this community, and I am excited to see what's in store for the future. 💕 | #CentralRegional #ThankYou #Gratitude #CrossFit #CrossFitGames | @reebok @roguefitness @rxsmartgear @purepharma @beyondthewhiteboard @airrosti @fuelforfire @paleopowermeals @hyperwear @qaloring @hyperfitusa @mikecanales1 @dominiquemoceanu @hinshaw363 @daniu1234 @tadkins04

A photo posted by Julie Foucher (@juliefoucher) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X