Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הקבוצה שקיבלה בהפתעה את הידיעה שהם עלו לריג'יונלס! אחרי פרישה של שתי קבוצות מהזימון לתחרות, יפתח שוע, הבעלים והמאמן הראשי של קרוספיט חיפה, קיבל את ההודעה המשמחת שהמועדון הולך לייצג במרידיאן. הידיעה התקבלה כמה ימים לפני תחרות ה-RFA 2018, והיה עליו לארגן בזמן קצר, מלון וטיסה לחברי הקבוצה. ואנחנו נזכה לראותם מתחרים כתף אל כתף עם הקבוצות הישראליות האחרות. הכירו את חברי נבחרת חיפה:

אנטון קדיק

בן ה-26, קפטן הקבוצה ומאמן בקרוספיט חיפה. השנה הייתה השנה השלישית שלו בתור מתחרה RFA, מה שבמושגים שלנו, הופך אותו למתחרה ותיק. בשנה שעברה הגיע למקום ה-18 והשנה סיים את התחרות במקום ה-11.

 מיכאל פרג'ון

זוכה המקום השני בקטגוריית המאסטרים 35-39, נכנס לקבוצה ברגע האחרון בעקבות פציעתו של שמעון טבקוב. גם הוא מתחרה "ותיק" במושגים שלנו, עם ותק של שלוש שנים ב-RFA. זוהי שנתו השניה על הפודיום. למרות שהוא מעיד על עצמו שאינו אוהב לרוץ, עם האימון הראשון – "טריפל 3", לא תהיה לו ברירה.

מיכאל פרג'ון

ולריה חומיאקובה

ולריה בת ה-25, התחרתה השנה בפעם השניה ב- RFA וסיימה את התחרות במקום השביעי המרשים ולמעשה שיפרה את מיקומה מהשנה הקודמת. היא גם אשתו של אנטון קדיק, ומאמנת בקרוספיט חיפה.

אירה זסלבסקי

מתאמנת באופן קבוע ב"אח הקטן" של חיפה, קרוספיט קריות, הגיעה להתאמן אחרי שראתה בפייסבוק תמונות של חברים מאימונים והחליטה שהיא חייבת לנסות. מתחרה ותיקה מאז ה-RFA 2016, השנה סיימה את התחרות במקום ה-11. שיפור מרשים מהמקום ה-31 של השנה הקודמת.

A post shared by ira (@irazaslavsky) on

אנחנו נהיה במדריד ונדאג לכם לכל העדכונים לקבוצות הישראליות וליחידים שמתחרים. כל שעליכם לעשות על מנת לקבל עדכונים בשוטף זה Attending לאירוע שפתחנו בפייסבוק.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X