Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בשקט בקט, בלי שאף אחד שם לב, צץ לו שם חדש שעושה גלים בזירה הבינלאומית – תכירו את עומר למדן בן ה-15, מקרוספיט הזאבים, שלקח מקום ראשון בקטגורית הנערים 14-15 ב-18.2 בדירוג העולמי.

"עומר הגיע אלינו רק לפני 7-8 חודשים, הוא פשוט בחור מאוד מוכשר", מספר לנו יוני וולף, המאמן שלו והבעלים של קרוספיט הזאבים. וולף שתחתיו יש ארבעה בני נוער שהגיעו לגיימס בעבר, יודע מה הוא אומר. "אם היו לנו איתו עוד ארבעה חודשים, אני חותם לך שהוא מגיע לגיימס. הוא רבאקיסט, וזה היה אימון של פשוט לא לוותר".

את למדן שפט באימון יוגב מלר, שהיה הישראלי הראשון שהגיע לאליפות העולם בשנת 2015 כשהוא בן 15 בלבד בעצמו. "הוא תלמיד מצטיין, ומאוד מסור ומשקיע. מהרגע הראשון ראינו את הכשרון ודיברנו איתו על הקבוצה התחרותית של הנוער. הוא החליט שהוא הולך על זה ולא הסתכל אחורה מאז". למרות זאת, חוסר הניסיון שלו בא לידי ביטוי בכך שייתכן והוא לא שולט ביכולות מסוימות בצורה מושלמת, אבל אין ספק שמדובר בהתחלה לא רעה בכלל לעונת התחרויות.

למדן לקח את המקום ה-30 בעולם ב-18.1 ואת המקום ה-77 בעולם ב-18.2A. הפיזור הרחב הזה אינו אידיאלי, אך נכון לעת כתיבת שורות אלו, רגע לפני 18.3, למדן יושב כרגע במקום ה-20 הכללי – היטב בתוך חתך 200 המקומות הראשונים לממיין האינטרנטי, ועל גבול 20 המקומות הראשונים שהולכים לגייס.

A post shared by omer lamdan (@omer_lamdan18) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X