Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

עם שני האלופים של ה- RFA לשנת 2018 שהולכים לייצג אותנו בתחרות היחידים, אל לנו לשכוח את הקבוצה המרשימה שהם שולחים לייצג את המועדון של White City בריג'יונלס.

אסי בילדוסולה

האלוף משנת 2014, ואלוף הקטגוריה של המאסטרים 35-39 מה-RFA של 2018, מאחד כוחות עם הקבוצה כדי לייצג במשחקים במדריד. הניסיון התחרותי של אסי, מרשים, החל מהמקום החמישי באליפות אירופה ועד הפודיום כאן בישראל.

#RFA2018#competition#crossfitwhitecitytlv#justfitkarmia#justfitvienna#crossfit#warmup#fun#

A post shared by Esi (@esibildosola) on

גיל ליאור

האיש והטיפים.

קפטן ומאמן הקבוצה, רופא לעתיד ומקום שלישי על פודיום ה-RFA 2018 בא לתת פייט. עם ניסיון עבר בריג'יונלס עם קבוצת TLV בשנים 2015-2016, גיל כבר מכיר היטב את הזירה במרידיאן וזה לא מובן מאליו כלל.

Crossfit Open מתקופת מבחנים היישר למבחנים מהסוג אחר. לא ההכנה האידיאלית אבל בחיים צריך להוציא את המיטב ממצב נתון. שבוע ראשון של האופן כמעט מאחורינו, וזה נראה לי כמו אחלה זמן לקחת כמה רגעים ולהעריך את ההזדמנות והזכות שניתנה לי לאמן כמה מהאתלטים הטובים בארץ – קבוצת המתחרים של קרוספיט וויטסיטי מחכה לראות מה יביא 18.2 – אנחנו מוכנים (; #TeamWhiteCity @crossfitwhitecity @omerzuri @dbdcrossfit @nikki_pettel @jenyazv @amitayt @orr_karat @esibildosola @avitalbildo1 @karliran @snatcherisrael

A post shared by Gil Leor (@gilleor) on

עמר צורי

מקום שלישי על הפודיום השנה ב-RFA, ומתעמלת הקרקע לשעבר, תהיה מאוד חיונית במקצים הדורשים יעילות בג'ימנסטיקס. מישהו אמר הליכה על הידיים?

אביטל בילדוסולה

אביטל היא אחות של "זה מלמעלה". אביטל אמנם סיימה את ה-RFA במקום ה-23, אבל זה היה ניסיון מצוין לפני ההרצה לריג'יונלס. יש לה ניסיון תחרותי לא מבוטל ביחס לזמן הקצר שהיא עשה קרוספיט. עם תחרות במשחקי אפרודיטה עם הקבוצה של המשפחה בצירוף אוגי קוקורסה ושנה שניה ב-RFA, היא מגיעה עם לא מעט ניסיון תחרותי למרידיאן.

@rfagames @keinanvanunu ????

A post shared by Avital Bildosola (@avitalbildo1) on

רוצים להתעדכן במצבם של וייט סיטי בריג'יונלס? קפצו לדף האירוע שלנו שלפתחנו לכבוד הסיקור שלנו במרידיאן ועשו "אטנדינג".

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X