Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הצופים מתאספים לאיטם לתוך המועדון המארח. הזירה כבר מסומנת מראש, כשכל הציוד מוכן בצד, ואין ספק בכלל איפה הגבול עובר. כשהמקום מתמלא, והמקומות הריקים בספסלים מתחילים להעלם, האירוע הולך להתחיל בקרוב. כולם יודעים מה הולך לקרות: זה הוכרז רק לילה לפני כן, אבל מעטים מבין הצופים הספיקו לעשות אותו בעצמם. הם מעדיפים לראות אחרים עושים את זה קודם, אולי לשמוע איזה עצה או איך לחלק את החזרות שלהם.

בפינה נמצאת פינת הצילום, ומשם יעלה הצילום של המתחרים ללוח התוצאות של קרוספיט, דבר שיאפשר להם לעלות לאליפות ישראל או אולי אפילו לתחרות האזורית במדריד. ההתרגשות בשיאה כשהם עולים לבמה, והמנחה מציג אותם, את המועדון שלהם ואת הרפרטואר. הספירה מתחילה. הקהל סופר ביחד עם המנחה בחמשת השניות האחרונות לפני היציאה לדרך והם מזניקים את המתחרים ביחד, שיוצאים לדרך שתגמר תוך כמה דקות אבל תהיה מהותית הרבה יותר מזה.

קרוספיט תחת אש

הרעיון של מתחרים ספציפיים שמבצעים את האימון לראשונה לפני כולם מרגיש טבעי לחלוטין, ונמצא כמעט מאז שהאופן התחיל, אבל למעשה בשנתיים הראשונות של האופן, זה אפילו לא היה דייב קאסטרו שהכריז על האימונים. בתחילת השבוע עלו הסברים בלבד על ידי צוות ההדרכה של קרוספיט, שביקש להעביר את הסטנדרטים לתחרות בצורה המקצועית ביותר, תוך דגשים על מה שמותר או אסור לעשות בתחרות.

זאת הייתה תקופה אחרת, והיה נראה שאף אחד לא יודע לאן זה הולך ללכת.

נרוץ קדימה 7 שנים: האופן סגר בשנה שעברה קרוב ל-400 אלף משתתפים שונים, מעשרות מדינות ברחבי העולם. איש לא צפה את הגדילה הזאת.

בישראל הקטנה, כאן במדינתנו, אנחנו סגרנו כמה מאות צופים שהשתתפו באירועי הסנאצ'ר אינביטיישונל, לא כולל המתחרים שעל הבמה. אירועי האינביטיישונל החלו בסוף האופן של שנת 2016, עם כמה עשרות צופים שראו את דוד בן דוד נלחם ראש בראש נגד גיל ליאור, ואת סשה בסונובה נגד ירדן שביט. אירוע קטן ומשפחתי שהתארח במועדון הקרוב של קרוספיט הדר יוסף דאז.

צילום: דימה וזינוביץ'

מאז גדלנו והתפתחנו. הצוות הלך וגדל, והתמקצענו יותר. שנת 2018 הולכת להיות שנה גדולה הרבה יותר מבחינת אירועי סנאצ'ר, שהולכים ונהיים תופעת טבע של ממש בקהילת הקרוספיט הישראלית. השנה, אלפי ישראלים שונים הולכים לצפות בלמעלה מעשר זוגות שונים שיתחרו אחד בשני כדי להוכיח את יכולתם אל מול קהל עומד ומעודד, עם בירה ביד, שיודע שאחרי האירוע הזה – הם הולכים לעשות את זה בעצמם.

הכוח של קהילת הקרוספיט, "הקהל הכי בכושר בעולם", הוא ביכולת הזאת. כל מי שנמצא בקהל יודע בדיוק איך זה מרגיש. אולי ייקח להם קצת יותר זמן, אולי המשקלים קצת יותר קלים. אבל כל מי שיושב בקהל רואה את המתחרים שמול העיניים שלהם, ויודעים בדיוק איך זה מרגיש. ובגלל זה, בדיוק בגלל זה, נתראה שם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X