Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

עליית המדרגה שאפיינה את אליפות ישראל השנה לא דילגה עלינו, ורצינו לקחת כמה דקות ולהקדיש אותן לסיכום הפעילות שלנו, צוות סנאצ'ר, במהלכה.

היינו שם מהרגע הראשון ביום חמישי ועד אחרי שכולם הלכו במוצ"ש. ליווינו כל רגע, גם אם לא הצלחנו להתמקד בכל אחד מהם. לאורך כל מהלך התחרות העלנו עדכונים שוטפים מהמקצים השונים של הקטגוריות השונות, השנה בצירוף תמונות שצולמו על ידי הצלמים שלנו על הזירה רק כמה דקות קודם, כשאנחנו מקפידים להראות בדיוק מי מוביל בכל שלב.

RFA 2017 winners. @salsportil @reebokisrael @mitos_sport. #crossfit #crossfitcompetition Photo credit: Michael Markov

A post shared by Snatcher (@snatcherfitness) on

את ראונות השטח שצילמנו העלנו לפייסבוק היישר מזירת התחרות, כאשר מתחרה שסיים מקצה הגיע אלינו לראיון. בעקבות מגבלות לוגיסטיות שלא בשליטתנו, נאלצנו לוותר על חלק מהראיונות. ראיונות שברחו מתחת לרדאר במהלך התחרות יעלו בתקופה הקרובה על מנת להעניק לספורטאים את המקום הראוי.

אולפן השידורים השני שלנו היה במתחם האקספו, שם חילקנו סטיקרים וצמידים של סנאצ'ר, מכרנו את החולצות החדשות שלנו, וניהלנו את אתגר הברפיז שלנו כנגד דוד בן דוד ונטע ברונשטיין – שני מתחרי עלית שסיימו לבסוף במקמות השביעי והעשירית (בהתאמה). ומי שלא רצה לעשות ברפיז, יכל גם לעשות תראסטרים.

A post shared by Snatcher (@snatcherfitness) on

ומה עכשיו?

בעוד כמה ימים אנחנו ממריאים למדריד. בגלל צפיפות האירועים, לא יכולנו להתייחס לסדרת התחרויות העצומה הזאת, של הריג'נלס, בכבוד הראוי לה. אבל אנחנו נהיה שם בספרד, ביחד עם השיא הישראלי החדש – 3 קבוצות שונות שיתחרו בה (פוסט היכרות יעלה בהקדם). לאחר מכן, נתפנה מעט לקראת ההכנות לגיימס, שגם שם יהיה שיא ישראלי חדש עם 4 מתחרים בקטגוריות הנור השונות, ונחזור להתמקד בסיפורים האישיים שנמצאים בקהילה.

התחרות השנה הייתה מעין פעם ראשונה גם בשבילנו. הצוות שלנו גדל באופן מתמיד, והתחרות השנה הייתה נקודת שיא. זה הזמן להגיד את התודות למי שבלעדיהם, העבודה שלנו לא הייתה מצליחה:

גל פרימק, שעמל שהכל יתקתק בתחום המדיה ושהעדכונים הכי טובים יגיעו אליכם לפיד.

גיל הופמן, שהזיז הרים, דיבר, עשה ובנה את המעטפת לאירוע הזה.

סיוון איבש, אשת הסושיאל מדיה שישבה שעות על גבי שעות ביציע העיתונות והזרימה לכם מידע בפייסבוק ובאינסטגרם לאורך כל שעות היום.

עומרי סטרוגו, המראיין שלנו, שרק ניסה להכניס עוד ועד תוכן למערכת, שיגיע ישירות אליכם.

הצלמים שלנו, שהביאו לכם תמונות מדהימים, בלעדיהם היינו אבודים: מיכאל מרקוב, עדי אדרי, דימה וזינוביץ' ואיתי בלסן.

עדן בראונשטיין, שישב בדוכן בכל מזג אוויר.

לקובי מסאלספורט, לרון כפרי, לגדי דקל ממיתוס, לגלי בוקובזה ויעל ומשה מריבוק ישראל שלקחו את התחרות בשתי ידיים ודאגו שהמופע ימשיך בשלו.

וכמובן, לכם, הקוראים שעוקבים אחרינו. המטרה שלנו באתר היא להביא כמה שיותר קולות שונים לתוך המערכת הזאת של הקרוספיט בישראל. אנחנו רוצים לחשוף כמה שיותר מתחרים, בצורה הטובה ביותר, בלי לאבד את מוקד הסיקור – התחרות. לא תמיד הצלחנו להספיק הכל. כמו תמיד, לא הכול עבד חלק, אבל אנחנו מאמינים שלמרות זאת, זאת הייתה הצלחה.

יש לנו אינספור תוכניות, גדולות כקטנות. אנחנו אולי צוות קטן, אבל אנחנו הולכים ומתפתחים – ולא היינו מצליחים לעשות את זה בלעדיכם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X