Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בנגנקוק – אחד המקומות האהובים עלי.

חם, לח, גשם לפעמים (או כל הזמן – תלוי בעונה), אוכל רחוב מעולה, קניות של זבל לא הכרחי בכמויות. עיר גדולה, ענקית, שמנסה להיות רצינית כמו אחיותיה הגדולות בעולם, ניו יורק, פריז ולונדון, אבל תקועה בלופ בלתי אפשרי של בלגן, עומסי תנועה איומים, תרבות מיוחדת ואנשים שלא תמיד מצליחים ליישר קו עם טירוף לוחות הזמנים של העולם המערבי.הביקור שלי בבנגקוק היה קצר, קצת יותר מ-24 שעות נטו, שבהם רציתי להספיק הרבה דברים לפני שאני חוזר הביתה.

כדי למצוא את הבוקס הקרוב ביותר אלי, ביצעתי חיפוש קליל בפייסבוק: CrossFit Bangkok. מסתבר שיש כמה בוקסים. החלטתי באופן שרירותי ללכת ל-Crossfit BK, או בקיצור CFBK. הדבר הראשון שעשיתי הוא לבדוק את מערכת השעות שלהם, יש להם אימונים מגוונים יחסית כמו WOD, אורבן (שזה יותר סטרונגמן מאשר אורבן), Bootcamp שמבוצע באיזה פארק, אימון למתחילים ויסודות. ההרשמה ל-Drop in פשוטה ביותר: הם מבקשים לשלוח מייל ובו לכתוב בקצרה מה הניסיון שלך ולאיזה אימון אתה מבקש להצטרף. אני נרשמתי לאימון קרוספיט-בוקר.

אז איפה מוצאים אותו?

אחד האתגרים בלמצוא את הבוקס שבו מתקיים האימון הוא, ובכן, למצוא אותו. בטח במזרח הרחוק. דווקא לבוקס זה, לפי בדיקה שעשיתי בגוגל מפות מבעוד מועד הבנתי שהוא נמצא במיקום מרכזי ביותר, מרחק יריקה מתחנת הרכבת העילית (BTS), על אחד הרחובות הראשיים במרכז (Sukhumvit Road). מה שלא ידעתי, ולא נאמר באתר, הוא שהבוקס נמצא בתוך קומפלקס חדרי כושר שנקרא Aspire, וכך מצאתי את עצמי הולך כמה דקות טובות הלוך ושוב ברחוב, מחפש שלט קרוספיט בתוך יער שלטים ופרסומות, עד שלבסוף החלטתי להיכנס במקרה ל-Aspire, שמיד הבינו שאני כאן בשביל קרוספיט, ושלחו אותי בזריזות לגג המבנה בקומה השישית שם מתקיים האימון.

מבנה הבוקס

כאמור, האימון שבו אני השתתפתי היה על הגג, אך ישנם גם אימונים שמתבצעים בתוך המבנה. הגג בעל שטח בינוני, להערכתי כ-70 מ"ר, מגודר, כאשר לאורך כל הגדר שלו משטחי גומי המהווים את עמדות ההנפות. השטח המרכזי הינו חלל נקי, כאשר מעליו יש ריג למתח (כ-5-6 מתאמנים בו זמנית), ובצד עוד ריג עם עמדות לוול בול, סולמות, עמדות סקוואט, טבעות וחבלים. לא הכי מרשים שראיתי מימי, אבל הקטע של הגג עושה את האימון למגניב בטירוף.

בדרכי לגג, ראיתי מלתחות מסודרות ונקיות מאוד, ועוד כמה חללי סטודיו TRX וחללים לאימון פונקציונאלי עם ציוד עתיר ברזלים.

האימון:

Warm up: Empty barbell
2 Rounds of:
10 Shrugs
10 High Pulls
10 Hang power clean

Strength/ Weightlifting:
E2MOM for 12 min of:
3 Power clean (75%)

Metcon:
5 RFT of:
10 Deadlift (120/90)
2X(1 push up + 1 wall walk)
20 Abmat sit ups
*time cap of 14 min.

 מכיוון שלקח לי מלא זמן למצוא את המקום, פספסתי את החימום המשותף ועשיתי אותו בזריזות בעצמי בצד.

לאחר מכן עברנו לחלק של ה-Weightlifting. המאמן Jui הסביר לי שהם בשבוע deload ואם ארגיש צורך, אני כול לעבוד חזק יותר. כמובן שניתן לכולם מספיק זמן להתחמם כדי להגיע בהדרגה למשקלי העבודה שלהם.
עצם זה שהאימון היה על הגג בשטח פתוח, הרעש מסביב של תנועת הרכבים והרכבת בכביש הצמוד, גרם לקושי רציני לשמוע את ההערות של המאמן, שגם ככה דיבר מאוד חלש. בסך הכל ממה שראיתי מעט המתאמנים שהגיעו לאימון בשעה מוקדמת זו (5 מתאמנים בסך הכל), היו ברמה טכנית יפה מאוד, ככה שלמרבה המזל לא היה למאמן הרבה מה לומר, וגם אם כן, לא בטוח שמישהו היה מצליח לשמוע אותו.

אימון נחמד בסך הכל עם סייג אחד שלא ממש השפיע עלי, אבל בטח בעייתי אילו הייתי מתאמן שם באופן קבוע: 5 סטים של דדליפט עם 120 ק"ג זה לא משו שמתאים לשבוע Deload לרוב המתאמנים. ובאמת המאמן נראה נבוך כשהבין שזהו האימון שקיבל להעביר, והציע מיד סקייל של לא יותר מ-70% מה-RM1.

השורה התחתונה

יש קטע נחמד עם הגג הזה ובהחלט הייתי שמח לחזור לשם. אולי אפילו לנסות אימון אחר כמו אורבן. אם גם ככה מזיעים בטירוף בבנגקוק, לפחות שתהיה סיבה טובה.
אין שום דרך לדעת מבחוץ שהקרוספיט נמצא בתוך המתחם הזה, חוץ מזה שבזבזתי זמן יקר על למצוא את המקום, הייתי שמח להסתובב במתחם הענק הזה (6 קומות!) כדי לראות מה עוד יש בו.
אז אם אתם כבר בעניינים די הרבה זמן, ולא צריכים את המאמן צמוד אליכם יותר מידי (כי גם ככה אני בספק אם תשמעו אותו כשהאימון על הגג), CFBK הוא בהחלט אופציה לא רעה להעביר שעה של קרוספיט בבנגקוק.
למי שהפוסט הזה מועיל, וירצה לשאול אותי שאלות נוספות, ניתן להשיג אותי ב-054-4354735.
קרוספיט בנגקוק - CrossFit Bangkok
חווית רישום
איך המאמנים?
איכות ומגוון ציוד, מתקנים
הגעה
וייב
חווית האימון
אהבתי
  • את האימון על הגג
  • הקומפלקס שנראה שיש בו מגוון אדיר של אפשרויות אימון
  • היצע לא רע של סוגי אימונים
פחות אהבתי
  • לא קיים שילוט שמאפשר לזהות את המקום מבחוץ באופן ברור
  • המאמן לא מורגש בגלל הרעש שמסביב
  • שימוש במשקל שלא תאם את מטרת האימון (Deload)
3.4Snatcher Stars

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X