Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ברוכים הבאים למדריד, העיר שמארחת בשלוש השנים האחרונות את מוקדמות משחקי הקרוספיט במרידיאן, האיזור אליו משויכת ישראל.

אם כבר הגעתם לעיר, בין אם זה בשביל לצפות בתחרות או לטייל, אחת החוויות המגניבות בחו״ל היא ללכת להתאמן במועדון קרוספיט. זה לא משנה אם אתם חצי שנה בעסק או שלוש שנים, החוויה היא תמיד אחרת ומלווה בתרבות שונה ואנשים מעניינים. ואם זה לא מספיק, אז לכל בוקס יש את הוייב שלו וכל בוקס יארח אתכם בצורה קצת אחרת ושונה.

הספרדים, מאוד מסבירי פנים. למרות שהעיר מאוד מתויירת, הספרדים לא מדברים אנגלית בצורה מאוד טובה אך הם תמיד יתאמצו לעזור ולהשאיר לכם חוויה טובה. במועדוני קרוספיט זה לא שונה, ואף יותר. משום שהעיר מאוד מתויירת, ברוב המקרים, יהיה לפחות אדם אחד במועדון שדובר אנגלית ברמה סבירה. גם המאמנים יעשו את המאמץ להעביר את האימון באנגלית או לפחות להסביר אותו בצד באנגלית ולוודא שהבנתם אחרי שהם הסבירו והוציאו לדרך את המקומיים.

דרכי הגעה

החלטנו קצת להתרחק ממרכז העיר, לקחת אוויר ולצאת מהשגרה הסואנת כדי לפקוד את קרוספיט Green Horse. המועדון נמצא במרחק של כ-50 דקות נסיעה ממרכז העיר בתחבורה ציבורית. הוא מצריך מטרו ואוטובוס אבל כשתגיעו למועדון תבינו עד כמה הוא היה שווה את זה. במרחק ש כמה דקות מתחנת האוטובוס, פניה קטנה ימינה לירידה לחניה ושם תמצאו את המועדון.

הבוקס, הציוד ומה שמעבר

ככל שמתרחקים ממרכז העיר אפשר לראות את זה גם בגודל וגם ברמת האיבזור של מועדוני הקרוספיט השונים. גרין הורס לא שונה, המועדון גדול מאוד, יש בו שטח גדול שיכול להכיל מעל ל-30 איש באימון היומי ושני איזורים לאופן ג׳ים. אל תדאגו, למרות הגודל, האימון מוגבל בכמות מתאמנים נמוכה יותר. המקום מלא בציוד מכל טוב: מוטות, פלטות, ריג ענק עם 10 עמדות עם טבעות שמשמש גם למתח וגם לסקוואטים, הוא מחולק לעמדות הנפה ויש גם שלושה משטחים רציפים להנפה במרכז המועדון. בסצינת ה״אירובי״ תמצאו 6 מכשירי חתירה, 2 אייר אסולט ראנר, 5 אסולט בייק ואפילו 2 סקיארג. במתחם יש גם ציוד לסטרונגמן של צמיגים, יוקים ואטלסים בחוץ. בקומה למעלה יש מקלחות לשימוש המתאמנים, משהו שהוא די סטנדרט במועדונים בחו״ל, וליד הקבלה תוכלו למצוא איזור צ'ילאאוט מגניב.

האימון

האימון נחלק לשני חלקים, בחלק הראשון כוח או סקילס והחלק השני הוא המטקון.

Skills & Drills:
3 RFT:
10 Barbell Bent Over Row
10 Dumbell Flies

Metcon:
For Time – 22 Min Cap
21-18-15-12-9-6-3
Deadlift @ 70/50kg
T2B
Dumbell Clean & Jerk – Alternate @ 22.5/15kg

השורה התחתונה

זוהי השנה השניה שהמועדון מארח את קרוספיט TLV לקראת הריג׳יונלס ועוזר להם להמשיך בשגרת האימונים עד רגע העליה לרחבה, הם מאוד אוהבים לארח ישראלים וישמחו להעביר לכם אימון. אחד מהבעלים של המועדון – מנואל קרבלו, הוא מתעמל קרקע לשעבר שהתחרה בסגל האולימפי של ספרד, מומלץ לברר מתי הוא מעביר אימון גי׳מנסטיקס ולהגיע. כמו כן, במחיר יחסית זול של כמה אירו בודדים תוכלו לקנות פחית של Nocco לפני האימון או FitAid להתאושש לאחריו.

מדריד, ספרד - CrossFit Green Horse
חווית רישום
איך המאמנים?
איכות ומגוון ציוד, מתקנים
הגעה
וייב
חוויית האימון
אהבתי
  • שפע ציוד
  • אימון מגוון שלא נתקלים בו לעיתים קרובות
  • בוקס גדול מאוד עם מספיק מקום לכולם
פחות אהבתי
  • מרחק הנסיעה
4.0דירוג כולל

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X