Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

גם היום אנחנו ממשיכים בראיונות סביב האופן והפעם עם שרון כהן פורת שהשלימה 123 חזרות באימון 14.2 (!).

תמונת השער צולמה ע"י: מורן דנקנר.

שרון מתאמנת בקרוספיט TLV (הדר יוסף) תחת ירון נוף. בת 36, נשואה + ילד מתוק בן שנתיים וחצי, במקור מויסקונסין שבארה"ב (עלתה לארץ לפני 8 שנים) ובעיצומה של תכנית לימודי רפואה באוניברסיטת תל-אביב (לא הצלחנו להבין איך יש לה זמן לכל זה וגם לקרוספיט!).

1. כמה זמן את כבר מתאמנת בקרוספיט? איך התחלת?

אני מתאמנת בקרוספיט כמעט שנה שלמה. באוניברסיטה התאמנתי בתור חותרת ובהמשך הייתי בנבחרת הישראלית. כשהתחלתי את לימודי הרפואה חיפשתי משהו שיאפשר לי לעבוד באינטנסיביות גבוהה אבל יצריך מעט זמן בפועל. אז חיפשתי לי ספורט חדש ושמעתי על קרוספיט וראיתי קטעים מה-Games בטלויזיה ואמרתי לעצמי "ואוו, אני חייבת לנסות את זה, למרות שאני לא חושבת שאני יכולה להרים משקלים כבדים כאלה!".
התחלתי לחפש בוקס והדאגה העיקרית שלי הייתה למצוא מקום בו אוכל ללמוד את כל התנועות המורכבות והרמות אולימפיות כמו שצריך. התייעצתי עם אנשים בתחום שהמליצו לי על ירון, שהעידו שהוא מקצוען שמאמן קרוספיט בצורה ייחודית עם גישה מעניינת למוביליטי ותנועה. התחלתי להגיע, והאימו השני שלי היה Murph. משם התחלתי להתמכר.

2. איך נראית שגרת האימונים שלך?

אני מנסה להתאמן כמה שאפשר אבל החיים שלי דיי עמוסים (אמא, סטודנטית לרפואה) ככה שהאימונים בשבילי הם זמן בו אני מוציאה קיטור ומנקה את הראש. אני מנסה לעשות משהו כל יום – ערבוב של התעמלות קרקע, מטקונים, וייטליפטינג, סקילים וחתירה או ריצה. מבחינת דיאטה – אני מנסה לאכול נקי ככל שאפשר, המון חלבונים, ירקות, פירות, אגוזים וכו' – אבל אני לא פנאטית לגבי זה, שוקולד זה דבר טוב. 🙂

3. האם עשית הכנות כלשהן לקראת עונת התחרויות השנה? האם יש חולשות כלשהן שעבדת עליהן?

אני לומדת על עצמי המון השנה מכיוון שהקרוספיט עדיין מאוד חדש לי וזאת העונה הראשונה שלי. אני עדיין בודקת איך אני מתמודדת עם אימונים כל פעם ועוקבת אחרי הביצועים שלי כל פעם בכדי להפיק לקחים וללמוד. יש לי המון מזל להיות בבוקס שבו כולם מאוד תומכים, חזקים ובגדול מדהימים. ירון בנה מערכת שבה אנשים שרוצים לדחוף את עצמם מקבלים את כל האקסטרות שהם צריכים – לימודי וייטליפטינג מהטובים בארץ, גי'מנסטיקה ואתטליקה קלה וסמינרים נוספים. ירון תמיד עושה את המיטב לתת לנו מקום להתאמן בו וזורם עם הטירוף שלנו. אני ם לומדת המון מהחברים שלי בבוקס – דוד מצרי, תמר מרקלסון, ריצ'ל האייס, אבי יונה, גיל ליאור וצחי פורמן ועוד רבים שאני לא אצליח להזכיר פה כי הרשימה תהיה פשוט ענקית. אבל הבנות שמתאמנות איתי (My girls!) ממש חזקות ודוד הוא פשוט דוד! זאת משפחה אחת גדולה.

לגבי חולשות, זאת רשימה ארוכה נוספת, אבל אני מנסה לטפל בכל אחת בזמן שלה ומנסה להתחזק, כמובן שיש דמעות בדרך אבל בסוף דברים מתחילים לעבוד.

4. מזל טוב וכל הכבוד על הניקוד המדהים שהשגת ב-14.2 – 123 חזרות! האם הייתה לך אסטרטגיה מסוימת שניגשת לאימון?

לא הייתה לי ממש אסטרטגיה מסוימת, במיוחד בגלל שהקרוספיט חדש לי וכל אימון הוא חוויה חדשה, ככה שאני אף פעם לא בדיוק בטוחה מה אעשה באימון עצמו. ניסיתי להמשיך כמה שיכולתי – לעשות את ה-OHS אנברוקן ולקחת מעט הפסקות ככל הניתן ב-C2B.

5. מה המחשבות שלך לקראת עונת התחרויות? האם את מתכננת להתחרות ב-RFA/Regionals?

אנחנו הולכים בגישה של צעד-צעד, אני מתכננת לראות איך האופן מתקדם ואראה איך ארגיש בסופו ועל פי זה אקבל החלטות.

תודה לשרון והמון בהצלחה בהמשך הדרך!

תגובות

2 תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X