Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

חברת 5.11 האמריקאית תפסה כותרות כשספנסרה את משחקי הקרוספיט בארצות הברית, וסיפקה לכל המתחרים ווסטים טקטיים שאותם לבשו שנתיים ברצף, באימון ה-"Murph" הידוע לשמצה. בארץ, החברה פתחה גם נציגות, דרך חברת Mr. Hunter שמייצגת מספר מותגים נוספים בתחום הביטחון.

מחוץ לכתלי הקרוספיט, החברה עוסקת בייצור של ציוד טקטי לשימוש כוחות ביטחון; מנעליים טקטיות לסכינים וכלי עבודה מתקדמים – "מהשרוך ועד המיגון הטקטי", מסכמת גילי. מאז, 5.11 ישראל תמכו בעוד כמה אירועים בקהילה והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. השיא שלהם הייתה כשבדומה למותג בחו"ל, ווסטים טקטיים של החברה ניתנו כפרס למנצחי הפודיום ב-RFA, אחרי שעברו שימוש במסגרת האימונים בתחרות.

ולכן, אולי זה יפתיע את חלקכם לגלות שהפנים של המותג רווי הטסטוסטרון, היא דווקא אישה: גילי פולק-בראשי (42, מודיעין) – אמא לשלושה ילדים (6, 10, 14) שחולקת את החיים המקצועיים שלה יחד עם בן-זוגה לחיים – טל (46), כשהם עובדים בקדתחנות על קידום המותג בארץ.

זה היה מתבקש

מספיקה הצצה חטופה לעבר של טל וגילי בשביל להבין איך התגלגלו להיות עצמאיים בענף הציוד לכוחות הביטחון.

הם הכירו כשטל, בוגר יחידה מיוחדת, הגיע לעבור קורס שאותו גילי העבירה בתור מדריכת קרב מגע (היא מחזיקה בדאן 2 בקרטה, אגב). משם, הכל היסטוריה. אמנם החיים משכו לכיוונים קצת שונים, אבל אחרי תקופה קצרה השניים חזרו למקורות: "הגעתי מעולם של שיווק ויחסי ציבור — ני מכשירה ומנחה קבוצות, עולם אחר לגמרי. טל היה אז שנים במערכת הביטחון והוא בעצם לקח את זה צעד קדימה והתחבר לעולם הזה".

"השינוי היה שינוי כזה שמאוד הייתי צריכה. אמנם אני עדיין מעבירה סדנאות לארגונים, אבל 5.11 זה להרגיש שזה שלנו, משהו שאנחנו אשכרה לוקחים ומגדלים אותו – כמו בייבי". בשגרה, טל מנהל את העבודה השוטפת של העסק בעוד שגילי לקחה תחת אחריותה את השיווק וקשרי החוץ של העסק, בהתאם לניסיונה.

"זה מפנה יותר זמן לאימונים, אבל אתה חי את העסק ואנחנו לוקחים את העבודה איתנו הביתה כל יום".

חיבור בטוח לקרוספיט

ולאור הרקע הנרחב בכושר הגופני של בני הזוג, זה היה בתי נמנע שיידבקו בקרוספיט.

בתור לוחם ביחידה מיוחדת, טל כל כל החיים שלו עסק באומנויות לחימה וכושר גופני: "הוא עושה המון אימונים פונקציונלים. הוא עושה הכל לבד אבל הוא מאוד מחובר לכל הנושא הבסיסי של הקרוספיט". "הוא אוהב להזיז דברים כבדים ממקום למקום – הוא חי אימון פונקציונלי ביום יום שלו וכשהוא עושה הכשרות בחו"ל, זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלו".

"הקרוספיט תפס אותי כמו אש", מספרת גילי, שהתחילה את הדרך שלה לפני שנתיים בקרוספיט ספורטרייב ועברה אחר-כך לקרוספיט מודיעין. "הקרוספיט מייצג עבורי את העבודה האינטנסיבית שבקבוצה. ובזוגיות — כל אחד מאיתנו מבין את הצורך העז של השני לעשות את מה שהוא אוהב לעשות".

"הווסט שאני אשים על עצמי זה אותו ווסט שאתה תשים על עצמך" | גילי עם מתחרי ה-RFA נטע ברונשטיין ויובל רגב

כושר בשירות כוחות הביטחון

"בבסיס, החברה מוכוונת לכוחות הביטחון ונותנת מענה לכוחות הישראליים וכן ליחידות מיוחדות בארץ". גילי רואה את התנועה של כוחות הביטחון אפילו במועדון הבית שלה, קרוספיט מודיעין, שאליו מגיעות יחידות על מנת להתאמן ולשפר את הכושר הגופני שלהם.

אבל המותג פונה גם למעבר: "יש לי את הצורך הזה לספק מוצר לקהל שאני מאוד מחוברת אליו במחיר שהוא מאוד טוב, לא פעם שמענו אמרות כמו: 'אתם זולים יותר מאירופה!' – המטרה שלי היא להנגיש – ובגלל שטל בא מהעולם של יחידות מיוחדות – אנחנו רוצים לתת ציוד איכותי שיאפשר לכולם להנות מדברים טובים ולהנות ממחיר טוב ושירות מעולה".

"יותר ויותר אנשים מבינים שהציוד שלנו שמותאם בראש ובראשונה ללוחמים, יכול להתאים להם ברמה היומיומית".

ומאז ההופעה של הווסטים של 5.11 בגיימס הכל השתנה. את הסניף של טל וגילי ביהוד, פוקדים מידי שבוע המונים מכוחות הביטחן ומתחום הקרוספיט (שבאופן טבעי יש בינהם חפיפה גדולה). "אם פעם היו מזמינים מאיתנו רק נעליים טקטיות וביגוד לעבודה במטווח – היום, הדרישה היא לנעלי אימון, תיקי אימון ולמעשה כל מה שקשור לאימונים. המודעות לכושר פונקציונלי — קרוספיט,עלתה. לא חסרים סיפורים על יחידות שבנו להם מתחם פונקציונלי בהאנגר גדול, עם מכשירי חתירה וריג".

"זה נורא מגניב לראות שזה תופס ושגם אנחנו, יכולים לספק משהו. החיבור לקרוספיט הוא אפילו ברמת הביגוד. לא מזמן קיבלתי סרטון של חייל מיחידה מיוחדת שעשה טורקיש גט-אפ עם המכנסיים הגמישים שלנו".

"הווסט שאני אשים על עצמי זה אותו ווסט שאתה תשים על עצמך"

"פעם התקשר אלי מנהל בוקס וביקש לדעת מה המחיר של ווסט נשים", מספרת גילי.

"אמרתי לו 'אין כזה דבר ווסט נשים', זה אותו ווסט בדיוק! רק המשקלים משתנים. הווסט שאני אשים על עצמי זה אותו ווסט שאתה תשים על עצמך".

"הפערים הצטמצמו, כשאישה מנהלת מקום כזה שמגיעים אליו גברים ממקומות רמים במערכת הביטחון ופתאום יש מולם אישה שמסבירה להם על נרתיקים לגלוק ואפודים קרמיים, הסימן שאלה שהיה להם בהתחלה מתמסמס". ואם לוקחים בחשבון את החיבור הנשי לספורט הקרוספיט – הבסיס לתחושת העוצמה שגילי מרגישה מתחדד עוד יותר: "אני אישה ואמא מעל גיל 40, אני מסיעה לחוגים, הולכת ובאה — הקרוספיט בשבילי זה תחושת המסוגלות הזו".

"כמי שמחזיקה מותג שגברים שולטים בו  ברמה – אני בהחלט רואה שיש מהצד שלי רצון עז להעצים את זה שלנו כנשים יהיו עוד מוצרים. אני בהחלט רואה גם שזה הפך להיות מאוד מקובל – לראות אישה עם ווסט ונשים בכללי שיכולות לעשות מה שגברים יכולים ואולי יותר". וההוכחות נמצאות גם בשטח: "קבוצת נשים שעברו הכשרה בטחונית מסוימת, החליטו שהן רוצות דג"מחים. אם פעם היה דגם אחד שמתאים לנשים היום כמעט שש. יש רצון, יש צמיחה יש יכולת. ולא מסתכלים עלי בתמהון כבר שאני מסבירה על ווסט".

"אני מאוד נהנת לחיות בעולם של גברים ולהרגיש טוב – ולא להרגיש שאני פחות".

"אנחנו כאן תמיד גם כדי לשמוע אם יש צרכים מסויימים עליהם נוכל לענות. תכנית עתידית בקנה 5.11 ישראל צ'אלנג'. משהו שכרגע נמצא בבניה ופיתוח ואנחנו מתרגשים מאוד לגביו. אנחנו שמחים לקחת חלק בהתרחשויות המרגשות שמתקיימות בארץ, נהנים מאוד לצפות מהצד כיצד העולם הזה תופס תאוצה וגורם לעוד אנשים להתאהב ולהרגיש הכי טוב עם עצמם ושמחים על הפידבקים שאנחנו מקבלים, לפיהם אנחנו נותנים מענה למגוון רחב של צרכים המשתלבים עם העולם הזה".

תודה לגילי על הראיון המעניין! המוצרים של 5.11 ישראל יהיו זמינים לרכישה בקרוב בחנות החדשה שלנו, שעליה תשמעו ממש בקרוב.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X