Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

קרוספיט TLV הוא אחד מבין מהמעודנים הוותיקים בארץ אשר גיבש קהילת מתאמנים מכובדת באזור גוש-דן, כאשר מתחריו הופיעו בבמות שונות בארץ ובחו"ל. ישבנו עם ירון מאמן ראשי ובעלים לשמוע עוד על ראשית המועדון.

כתובת: בכור שלום שיטרית 6, אצטדיון האתלטיקה הדר יוסף.

בעלים: ירון נוף.

מאמנים: תמר בר / עידית קארו / גיל ליאור / צח אלמוג / ירון נוף.

תאריך פתיחה: ספטמבר 2012.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

(ירון) כמאמן כושר אני כל הזמן חיפשתי מה הם הדברים החדשים בשוק. במהלך קורס לאימון פונקציונאלי שעשיתי בקנדה הכרתי את הדבר הזה שקוראים לו קרוספיט והתלהבתי

למזלי יצא לי להמשיך מקנדה וארה"ב להתאמן אצל מאמן הכושר של ראנדי קטור ושם זה כבר היה לי ברור – אני חוזר לארץ ומתחיל לעסוק בקרוספיט.

אמנם לא ישר פתחתי בוקס ולקח לזה עוד שנתיים להתגבש אבל שנה אחרי זה התחלתי להתאמן בקרוספיט גם בארץ – נסעתי יחד עם קבוצה של עוד 8 ישראלים לארה"ב לעשות את תעודת ה- "Level 1" וההמשך ידוע.

קרוספיט-TLV (2)

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

התחלתי לאמן בשנה 2002 ועברתי את השלבים הרגילים – מאמן חדר כושר / סטודיו / אימון אישי / אחראי מדריכים ועם הזמן פתחתי קבוצות קטנות לריצה ורכיבה.

התפקיד האחרון שלי לפני פתיחת הבוקס היה מנהל מקצועי של מועדון כושר שנראה לי אז כמו הרצון הגדול ביותר שלי אבל זה פשוט לא הספי.

באיזשהו שלב אמרתי לעצמי שמה שאני עושה ומה שאני אוהב זה להיום מאמן – מאמן הכי פשוט לא מנהל מאמן ונמאס לי "לשחק" – לבנות תכניות אימון של עולם החדר כושר נהיה משהו שאני פשוט לא מאמין בו יותר ולכן קיבלתי החלטה להיות נאמן לעצמי וזה אומר לפתוח בוקס המשקף את פילוסופית האימון שלי והרצונות שלי.

קרוספיט-TLV (3)

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

המועדון קם במטרה להיות המקצועי ביותר ולכן גם שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב הרמת משקולות – דבר שלא היה קיים בכל התעשיה עד לפני שנה.

בנוסף המועדון מיועד ומקדם מתחרי קרוספיט ובהתאם אנחנו משתתפים בתחרויות בין לאומיות / מגיעים לתוצאות מעולות בארץ בתחרויות הקרוספיט השונות או בליגת הרמת המשקלות. וכמובן המיקום שלנו – לעשות אימון באצטדיון או על טריבונות זה די מגניב.

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כמובן. יש לנו 2 רמות.

מתחרי העילית – משתתפים בתחרויות הרמת המשקולות בישראל – קרוספיט כגון RFA וכמובן הריג'יונלס.

מתקדמים – משתתפים בתחרויות הקרוספיט השונות בארץ וצוברים נסיון ואימונים.

קרוספיט-TLV (4)

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

לכל שלב בעונה יש את הדגשים שלו ואת אנשי המקצוע שלו. להרמת משקולות אנחנו עובדים עם יורי בגני, לאתלטיקה אנחנו עובדים עם רומן קגן, להתעמלות אנחנו עובדים עם בר לוי.

לכל תקופה והדגשים שלהם יש גם את המאמן המומחה שלה.

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

כמו ברוב הבוקסים בארץ יש לנו הכל מהכל. רוב המתאמנים הם בין גילאי ה-23-35 ויש קצת יותר גברים בבוקס. אני שמח שהרבה מהמתאמנים שלנו הם קבועים ומחדשים מנויים כבר יותר משנתיים רצוף!

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם

יש לנו הרבה – זוג שהכיר אצלנו והתחתן, מתאמנים מתחרים מתחומי ספורט אחרים שהגיעו לשיפור יכולת או הכנה ספציפית לתחרות.. יש לנו לא מעט אנשים שעשו שינוי חיים טוטאלי או שירדו במשקל או ששינו כיוון הקריירה/חיים בעקבות האימונים וכמובן אנשים שהגיעו ללא ביטחון ובסוף מצאו אותם מתחרים.

לכל אחד וההצלחה שלו וזה החלק הכי מתגמל בעבודה הזו – לדוגמה שמגיע לקוח ואומר לך שירד 9 קילוגרם ואז הוא התחיל עם מישהי לראשונה. בקיצור – הידיעה שאנחנו עושים משהו טוב בחיים.

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

האמת שאנחנו לא ממש מצטיינים בכך. אנחנו מארחים מידי פעם קורסים בין לאומיים כגון: מדריכי משקולות של אלייקו/מדריכי קטלבל SFG או סמינרים מקצועיים שונים. חוגגים בסיבות של שנות הפעילות אבל לא יותר מידי. בתכנון להוציא אימוני קיץ מיוחדים בהמשך.

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

זה תלוי באתלט. כולם מתחילים ביסודות ובמגביל מתחילים כבר להתאמן עם הקבוצה.

החברה שמראים שליטה טובה באלנטים השונים – רצינות ותיעוד של לפחות שלושה חודשים של שלושה אימונים בשבוע מקבלים פגישה אישית עם ירון והוא נותן להם ברוב המקרים תוכנית כוח לצד אימוני הקבוצה – משם מי שרוצה להמשיך ולהתקדם לכיוון התחרותי מגיע לפגישה עם ירון ומשם לאימוני המתחרים ובמידה והוא מצליח יכול רוצה מצטרף לקבוצת המתקדמים.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

כמובן – "It's all about the community" וזה אומר שאנחנו מארחים בשמחה קרוספטרים מהארץ והעולם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X