Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ישבנ עם אדוארד דוברובנסקי, הבעלים והמאמן הראשי של מועדון קרוספיט אשדוד לשיחה על שורשיו של מועדון הקרוספיט הראשון בחלק היותר דרומי של הארץ שהפריח את השממה.

כתובת: האורגים 4, אשדוד.

בעלים: אדוארד דברובנסקי.

מאמנים: אדוארד דוברובנסקי, זוהר ליפקין, דוד ליטבינוב.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

עברתי לתל אביב בזמן שהייתי סטודנט ומצאתי את עצמי ללא מסגרת אימונים ו(גם) ללא עבודה שתוכל לממן לי לפחות חדר כושר לכן התחלתי לחפש אימוני חוץ שבאמת יוכלו לספק אתגר מפה לשם נחשפתי לאתר של קרוספיט הרצליה בבעלות עומרי פלד מי שלימים גם יעזור לי לקדם את הספורט באשדוד. התחלתי להתאמן לפי האתר הרשמי של קרוספיט ולחפור בנושא רק כדי למצוא עוד ועוד פיסות מידע.

התמזל מזלי והכרתי סטודנט אמריקאי שהיה עמוק בתוך הקרוספיט והוא זה שלימד אותי את השיטה. הפכנו לפרטנרים לאימוני חוץ עם ציוד מאולתר; צמיג, "וולבול" שהיה בעצם שק חול, חבלי קפיצה, דמבל במקום קטלבל, שק חול במקום מוט אולימפי והכי מצחיק חבל טיפוס שהשתרך מקומה שלישית בבית מגורים, רק תאר לעצמך את הבעות הפנים של העוברים כשהיינו מתאמנים.

קרוספיט אשדוד אדוארד מאמן ראשי

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

עברו מספר שנים עד שהחלטתי שאני רוצה להביא את הבשורה לאשדוד,התחלתי לאמן מעגל מצומצם מאוד של חברים וחברים של חברים עד שעוד ועוד אנשים התחילו להצטרף ואז החלטתי שהגיע העת לפתוח מועדון קרוספיט רשמי.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

שאלה טובה בעניין במה אנחנו מתבלטים משאר המועדונים.

קודם כל אני רוצה להגיד שיש לנו חבר׳ה מאוד מגובשת, ומי שהיה במשחקי RFA השנה, לא יכל היה לפספס את הפינה של מתאמני קרוספיט אשדוד שהרעידו את הטריבונות ותמכו בספורטאים שייצגו את המועדון. מנקודת המבט שלי, אני בעיקר שמח שהצלחנו לשמור על האינטימיות והמשפחתיות של המועדון למרות הגידול המאסיבי של המועדון בפרט וענף הקרוספיט בכלל. אני שמח שאנחנו מצליחים לשמר את עצמנו כקהילה. אני חייב לציין שהייתי די המום מהתמיכה המטורפת של החבר'ה במתחרים שלנו ב-RFA. אשדוד פשוט בלטה מעל כולם.

קרוספיט אשדוד

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם.

סיפור הצלחה בעיני הוא כל מתאמן, בדגש על ההורים שבינהם, שמצליח להתמיד, ולפנות זמן בחיי היום יום בשביל לשמור על הכושר ולתרום לבריאות הפיסית והנפשית שלו. אני יודע שזה לא קל.

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כן יש לנו קבוצת מתחרים מכל קטגוריה, נשים, גברים וגברים 40+.

השנה היה יצוג של 7 מתחרים מטם המועדון, מקווה שבשנה הבאה יהיו יותר מתחרים שייצגו בכבוד את הבוקס.

קרוספיט אשדוד

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

קרוספיט לא מאפשר לך להזניח אף אלמנט. יחד עם זאת, אנחנו שמים דגש ועבודה יסודית על טכניקת הרמת משקולות בעזרת מאמן הרמת משקולות שבעצמו מתחרה ברמה בינלאומית.

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

יש דרופ אין ויש הרבה קרוספיטרים שמבקרים מבוקסים בארץ ומחו״ל. אתם מוזמנים להרים טלפון אם אתם באזור ולתאם.

כמובן שאפשר להגיע לבקר אצלינו, יש לנו בוקס גדול וציוד ברמה הגבוהה ביותר.

קרוספיט אשדוד

Shoutout – יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים? רוצים למסור למישהו ד”ש?

שולח ד״ש לקרוספיט Rose Valley בבעלותם של ולד פטרטי ומרק סמרסקי שהיו מתאמנים שלי והחליטו לפתוח בוקס משלהם. שיהיה להם המון בהצלחה. אני מאמין בכם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X